Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis Vakantiewoningindurbuy.be in het Nederlands

Fantastische plek

Jacqueline van schaijk,
27-10-2017

Een mooi plaats en super mooie huis en comfortabel kindvriendelijke goed geregeld super gezellig voor herhaling vatbaar echt een aanrader ook de prijs en goede service volgend jaar weer terug indien mogelijk en een mooie omgeving dank je wel we hebben genoten gr jacqueline van schaijk

Gereisd anders in oktober 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Vakantiewoningindurbuy.be in Heyd, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Vakantiewoningindurbuy.be zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.