Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis Vakantiewoningindurbuy.be in het Nederlands

Prachtige vakantiewoning

Dirk Opdebeeck,
14-8-2017

Dit is een ruim opgezette en kindvriendelijke woning. We zijn er met de hele familie geweest en hadden er een ontzettend leuke tijd. Mooie omgeving,

goede slaapgelegenheid, ruime keuken en living. Nette speelkamer met diverse spellen, biljart, sauna, fitnesstoestellen etc. en een heerlijke tuin met vaste bbq en jeux de boule baan.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Vakantiewoningindurbuy.be in Heyd, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Vakantiewoningindurbuy.be zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.