Vakantiehuis Vakantiewoningindurbuy.be

Vakantiehuis Vakantiewoningindurbuy.be

9.9Fenomenaal

België, Luxemburg, Heyd

Op vakantie geweest naar Vakantiewoningindurbuy.be?

9.9Fenomenaal

Tonen op kaart

5 reviews over Vakantiehuis Vakantiewoningindurbuy.be

• 2018
    10Jolanda van Alphen10-09-2018

Super huis! Prachtige ligging!

Wat een heerlijk huis. Goede indeling prima voorzieningen. Een familie weekend in doorgebracht. Gezellig en zowel voor kleine als grote kinderen ( pubers) van alles te doen. Ook een heerlijk omheinde tuin, de honden konden er vrij in rondlopen!👍 Sanitair was top en heerlijke douches! Een Klein aandachtspuntje de oprijlaan naar het huis toe (klein stukje) moet even goed geasfalteerd worden. Verder geen aandachtspuntjes maar een heerlijk weekend en een super lekker huis met veel comfort!

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

• Oude reviews

10Jacqueline van schaijk27-10-2017

Fantastische plek

Een mooi plaats en super mooie huis en comfortabel kindvriendelijke goed geregeld super gezellig voor herhaling vatbaar echt een aanrader ook de prijs en goede service volgend jaar weer terug indien mogelijk en een mooie omgeving dank je wel we hebben genoten gr jacqueline van schaijk

Gereisd in oktober 2017

• 9Fam. Van den Bogerd08-10-2017

Ruime woning voor alle leeftijden

Grote woning met diverse mogelijkheden voor jong en oud. We hebben ons heerlijk geamuseerd in de ontspanningsruimte en de fitness. De sauna was mooi meegenomen. Ondanks het slechte weer op zaterdag hebben we binnen in de grote vakantiewoning heel wat mogelijkheden gehad om ons uiterst te amuseren. De kinderen waren heel tevreden van de diverse amusementsmogelijkheden in het huis. Zondag was het mooier weer en hebben we in de directe omgeving een mooie wandeling kunnen maken in deze prachtige beboste omgeving. Als afsluiter hebben we in Durbuy centrum met het treintje gereden en gezellig in de kleine straatjes rondgekeuved, met nadien een heerlijke afsluiter in één van de restaurantjes van Durbuy stad. Wij komen zeker terug met onze groep. We vinden dit een aanrader. Ons weekend is geslaagd. Helaas moeten we volgende week terug aan het werk...

Gereisd met vrienden in september 2017

• 10Familie uitstap09-09-2017

Ruime gezellige woning met véle mogelijkheden

Grote vakantiewoning voor groot en klein. Kindvriendelijk en voor de volwassenen heel wat vermaak. Biljart, tafelvoetbal, pingpong, dart, fitness, petanque en een BBQ op het grote zonneterras. Wij hebben ons goed geamuseerd met onze groep en alles was voldoende aanwezig. Een aanrader. Wij komen zeker nog een keertje terug.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 10Dirk Opdebeeck14-08-2017

Prachtige vakantiewoning

Dit is een ruim opgezette en kindvriendelijke woning. We zijn er met de hele familie geweest en hadden er een ontzettend leuke tijd. Mooie omgeving, goede slaapgelegenheid, ruime keuken en living. Nette speelkamer met diverse spellen, biljart, sauna, fitnesstoestellen etc. en een heerlijke tuin met vaste bbq en jeux de boule baan.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

0 tips over Vakantiehuis Vakantiewoningindurbuy.be