Vakantiehuis Vakantiewoningindurbuy.be

9,8

4 reviews over Vakantiehuis Vakantiewoningindurbuy.be in het Nederlands

Fantastische plek

Jacqueline van schaijk, 27-10-2017

Een mooi plaats en super mooie huis en comfortabel kindvriendelijke goed geregeld super gezellig voor herhaling vatbaar echt een aanrader ook de prijs en goede service volgend jaar weer terug indien mogelijk en een mooie omgeving dank je wel we hebben genoten gr jacqueline van schaijk

Ruime woning voor alle leeftijden

Fam. Van den Bogerd, 8-10-2017

Grote woning met diverse mogelijkheden voor jong en oud. We hebben ons heerlijk geamuseerd in de ontspanningsruimte en de fitness. De sauna was mooi meegenomen. Ondanks het slechte weer op zaterdag hebben we binnen in de grote vakantiewoning heel wat mogelijkheden gehad om ons uiterst te amuseren. De kinderen waren heel tevreden van de diverse amusementsmogelijkheden in het huis. Zondag was het mooier weer en hebben we in de directe omgeving een mooie wandeling kunnen maken in deze prachtige beboste omgeving. Als afsluiter hebben we in Durbuy centrum met het treintje gereden en gezellig in de kleine straatjes rondgekeuved, met nadien een heerlijke afsluiter in één van de restaurantjes van Durbuy stad.

Wij komen zeker terug met onze groep. We vinden dit een aanrader.

Ons weekend is geslaagd. Helaas moeten we volgende week terug aan het werk...

Ruime gezellige woning met véle mogelijkheden

Familie uitstap, 9-9-2017

Grote vakantiewoning voor groot en klein. Kindvriendelijk en voor de volwassenen heel wat vermaak. Biljart, tafelvoetbal, pingpong, dart, fitness, petanque en een BBQ op het grote zonneterras. Wij hebben ons goed geamuseerd met onze groep en alles was voldoende aanwezig. Een aanrader. Wij komen zeker nog een keertje terug.

Prachtige vakantiewoning

Dirk Opdebeeck, 14-8-2017

Dit is een ruim opgezette en kindvriendelijke woning. We zijn er met de hele familie geweest en hadden er een ontzettend leuke tijd. Mooie omgeving,

goede slaapgelegenheid, ruime keuken en living. Nette speelkamer met diverse spellen, biljart, sauna, fitnesstoestellen etc. en een heerlijke tuin met vaste bbq en jeux de boule baan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Vakantiewoningindurbuy.be in Heyd, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Vakantiewoningindurbuy.be zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Vakantiewoningindurbuy.be scoort een 9.75 uit 10 op basis van 4 reviews.