Géén boekingskosten

Meer vakantiehuis info

6 Reviews over Le Poirier

• 9Tom28-04-2014

Zeer leuk weekend gehad

Dit vakantiehuis is zeker een aanrader. Het is netjes ingericht, proper, voldoende groot, goede ligging (vlakbij Barvaux, Durbuy, ...) De commentaar van 2008 is zeker achterhaald. De tuin is afgeschermd met een hek en druk kan ik de baan zeker niet noemen. Van lawaaihinder hebben onze kindjes ook niet geklaagd ... De wellnes is zeer aangenaam en zaaaalig. Kortom, wij hebben een zeer leuk weekend gehad en keren waarschijnlijk nog eens terug.

• 9Natasja11-08-2009

Rust, natuur en ruimte, zowel in als om het huis

Met ons gezin zijn we (behoorlijk last minute) naar Heyd afgereisd. Heerlijk huis, eerste ooit waarin de wc gewoon fris (zoals thuis...) ruikt. Bijzonder was de vleermuis die zich 1 van de nachten had laten insluiten, erg spannend, ook voor het beestje... Veel spelletjes voor de kinderen, gezellige grote eetkeuken, absoluut voldoende ruimte buiten. De weg vonden wij geen probleem, maar onze kinderen zijn 4 en 6 en blijven daar waar wij "willen".

• 9marthoz christelle04-05-2009

Mooie vakantiewoning met comfort

Mooie vakantiewoning in een zeer mooie streek, met comfort en typische ardense sfeer. Rust verzeekerd!!!

• 9marthoz christelle24-09-2008

Te ontdekken!!!

Dichtbij natuur maar niet zo ver om te winkelen (Barvaux), rustig en gebruikersvriendelijk. Geen probleem met lawaaï als de groep niet te veel luidruchtig is!

• 8Petra22-09-2008

Propere woning

Buiten het huis niet bepaald kindvriendelijk. Men zit vlak tegen een drukke baan en moesten constant de kinderen in het oog houden. De woning afspannen zou al veel goed maken. Binnen hoort men alles. Wanneer men beneden praat hoor je alles tot in de slaapkamer. Zeer storend. Voor de reste een nette en gerieflijke woning.

• 10Ellen27-10-2007

een mooie nieuwe woning. Ruim Wel afgelegen - je hebt de wagen nodig om naar de winkel of bakker te gaan. Mooi en rustig gelegen. de geluidsisolatie is wel niet goed. je hoort alles uit de andere slaapkamers en alles wat beneden gebeurt

Vakantiehuis Le Poirier info

Soort hotel