Vakantiehuis Le Petit Mouton

Meer vakantiehuisinfo

28 reviews over Vakantiehuis Le Petit Mouton

• 9mobileMarvin24-04-2010

Heerlijke korte vakantie

Lekker even een paar daagjes weg. We kwamen 's avonds laat aan, dan is het altijd even spannend wat je moet verwachten... Maar als je de grote woonkamer binnenkomt, lekker gezellig split level, dan weet je dat het wel goed is.

Vanuit het dorpje even het bos in, en ook makkelijk Dubuy en de grotten van Hotton bezocht. Ideaal 1x boodschappen, alles past in de koelkast.

's avonds lekker de houtkachel aan, heerlijk.

We waren nog de staafmixer vergeten voor het maken van eten voor de kleinste, geen probleem even bij Nathalie geleend. En de oudste kreeg nog allerlei speelgoed mee, fijn hoor.

Nathalie en Laurent Bourdouxhe, kapster, 20-05-2011

Ook u bedankt voor het schrijven van een beoordeling ,graag au revoir

Met jonge kinderen

• 9Tina23-04-2010

Zeer goed vakantiehuis: voor herhaling vatbaar!!!

Zeer mooi huisje: de open keuken is zeer gezellig en geeft een enorm gevoel van ruimte. Het hele huisje straalt een gezellige warmte uit. De keuken was goed ingericht van borden en bestek enz. Fantastisch mooie en functionele douche en badkamer! De rustieke aankleding van de slaapkamers pastten echt wel bij het huis. In tegenstelling wat sommigen hier schrijven hebben wij heerlijk geslapen in het bed in de grote slaapkamer. Het enige waar wij van wakker geworden zijn is de kerkklok van de kerktoren maar dat heeft zo zijn charmes als je uit een stad komt waar de kerk niet zo dichtbij staat! Als een bed van 1m40 in Nederland een tweifelaar is dan hebben veel mensen in België een tweifelaar in hun slaapkamer staan maar wij Belgen kruipen nu eenmaal graag dicht tegen hun partner! Heyd is een stil en rustig dorpje dat toch vlakbij Barvaux ligt waar je het voornaamste kunt vinden van supermarkt tot restaurant en bij andere steden zoals Durbuy voor een uitstap.

nathalie en Laurent, kapster, 20-05-2011

U heeft groot gelijk en de bedmaten krijgt u gemaild in de inventarislijst ,dus mocht u het te klein vinden annulleer dan gelijk u kunt natuurlijk ook in de 2 x 1 pers van 90 x 200 heerlijk slapen.

ook u zien w egraag terug

• 4Mireille Postema21-04-2010

Geen privacy, waardeloze bedden

Het huisje ligt NIET vrij en is NIET vrijstaand itt wat de website beweert; als je rust en privacy zoekt, doe dit niet. De speeltoestellen van de buren kun je bijna anraken want het tuintje is zo groot als een postzegel (ongeveer 3 bij 3,5 m). De foto's op de website geven je echter het idee dat het een grote tuin is die je veel privacy geeft. Nee!Het is zeer gehorig vanwege de doorgaande weg die haaks op het huisje staat; voor je nachtrust is dit slecht. Buren staan gezellig om 2 uur 's nachts nog voor je huis te kletsen met draaiende motoren van de auto en de buitenverlichting schiet regelmatig aan en schijnt lekker de slaapkamer in. Wat ook dramatisch is, zijn de bedden. Het bed in de hoofdslaapkamer is 1.40 breed, in Nederland noem je dat een twijfelaar maar zeker geen tweepersoonsbed zoals vermeld op de website. De matrassen zijn zo hard als beton. Na 1 slapeloze nacht vertrokken.

• 4Mireille Postema21-04-2010

Misleidende foto's

Het huisje ligt NIET vrij en is NIET vrijstaand itt wat de website beweert; als je rust en privacy zoekt, doe dit niet. De speeltoestellen van de buren kun je bijna anraken want het tuintje is zo groot als een postzegel (ongeveer 3 bij 3,5 m). De foto's op de website (trouwens ook de foto's bij eerdere beoordelingen op Zoover!) geven je het idee dat het een grote tuin is die je veel privacy geeft en waar het rustig zitten is. Dit klopt dus niet! Het zeer gehorig vanwege de doorgaande weg die haaks op het huisje staat; voor je nachtrust is dit slecht. Buren staan gezellig om 2 uur 's nachts nog even voor je huis te kletsen met draaiende motoren van de auto en de buitenverlichting schiet regelmatig aan en schijnt lekker de slaapkamer in. Wat ook dramatisch is, zijn de bedden. Het bed in de hoofdslaapkamer is 1.40 breed, in Nederland noem je dat een twijfelaar maar zeker geen tweepersoonsbed zoals vermeld op de website. De matrassen zijn zo hard als beton. Na 1 slapeloze nacht vertrokken

Nathalie Bourdouxhe, kapster, 26-04-2010

Beste ,de tuin heb ik gister opgemeten en is ruim 150m2 in Lvorm ,het huis staat in een dorp tussen de bewoners , maar wel degelijk vrijstaand huis links staat op 10 meter, huis rechts op 15 meter van het huis ,dit vinden wij als Wallonen vrijstaand ,bij reservering heeft u een inventarislijst ontvangen met de bedmaten dus u wist waar u aan toe was,u had dan altijd nog kunnen annuleren .De straat wordt gebruikt voor lokaal verkeer en is zeker geen drukke doorgaande weg,u kunt ook duidelijk op de foto zien dat het huis aan een weg ligt .

• 8Fred Gebhard09-02-2009

Hier zien ze ons terug

Geweldige tijd gehad. Zeer proper huis. met de auto, Wandelelen, Fietsen en motor. Het is geweldig

• 8k. van klooster24-10-2008

Prima vakantiehuis

Enorm veel ruimte, heerlijke douche, lekkere houtkachel, kortom een prima vakantiehuis. Heel rustig dorp, maar genoeg te doen in de omgeving. Mooie wandelingen vanaf het huis mogelijk. Prima service ook, kostenloos een extra nacht gelogeerd. Prijs/kwaliteitverhouding zeer goed. Aardige eigenaars. Absoluut een aanrader!

Familie

• 8f.koster05-08-2008

geweldig mooi en nieuw huis

leuke ontvangst door de eigenaresse met een emmertje verse eieren van de eigen kippen, en een mooi flesje witte wijn. Heel leuk gehad. prachtige omgeving. Komen zeker nog een keertje terug.

• 9Truus Oostland 05-08-2008

een fijne vakantiewoning

We hebben genoten van ons verblijf in juni 2008 ,het huis was net nieuw opgeleverd ,is luxe en comfortabel ingericht vooral de Amerikaanse koelkast met ijsblokjes was een feest ,ook fijn dat de tuin omheind is .Lieve eigenaren die er alles aan doen om het je na de zin te maken .De kinderen hebben leuk gespeeld met de buurkindjes .

Familie

2 tips over Vakantiehuis Le Petit Mouton

• Brewi, 27-09-2013

Ligging centraal in n.m.m. één van de mooiste delen van de Ardennen. Pak met de auto vooral ook wat kleine alternatieve routes als je onderweg bent, en je komt op de meest idyllische plekjes. Diverse wandelroutes vanaf het huisje, van sterk klimmend tot slechts licht glooiend. In die laatste categorie ook een mooi pad langs de Ourthe tussen Barveaux en Durbuy (wandelen heen en canoën terug?). (zie blauwe map in het huisje). Durbuy was eind september nog gezellig druk, zelfs op maandag.

• Carin Rodenhuis, 26-09-2014

De boodschappen in Ferrieres halen ipv Barvaux! Hele fijne supermarkt in leuk dorpje.

0 vragen over Vakantiehuis Le Petit Mouton

Vakantiehuis info