Vakantiehuis

28 reviews over Vakantiehuis Le Petit Mouton in het Nederlands

Heel mooie omgeving

JEAN BUXIN
8-4-2013

Bedank aan Laurent& Nathalie voor hun vriendelijkheid. Heel mooie huis en goed aangericht. Veel kalm en voor de 5X keer op rust in "Le petit mouton" We zullen zeker terug komen Groetjen vanuit Oostende

Gereisd Met partner in maart 2013

jammer van de inrichting

ton en lisette van Bavel
30-11-2012

We zijn net terug van een weekje Heyd. We zijn hier al meer geweest in andere huizen, zoals b.v. Le Pearle verte wat goed was bevallen. Dit keer le petit mouton gehuurd. Huis is mooi gebouwd (pas nieuw) leuke tuin erbij en lekker ruim. HELAAS de bedden zijn een nachtmerrie voor je rug. De keuken is netjes gebouwd en er is goede apperatuur, zoals koelkast en oven, MAAR de en pannen en de rest van de spullen zijn erg slecht.. Jammer dat de eigenaar dit niet wil veranderen. Hoorde dat er jaren over wordt geklaagd maar de eigenaar wil hier blijkbaar geen geld aan uitgeven!! De verdere inrichting is zeker aan vernieuwing toe. De kachel is NIET te stoken. gaat telkens uit. Trekt gewoon niet !! T.v heeft een ned. zender en voor de rest 20 franstalige zenders. Als je dus niet zo goed bent in het frans heb je daar dus niets aan Als je dus naar heyd wilt gaan zou ik eerst kijken of er geen andere huizen vrij zijn.

Gereisd Met partner in Fri Nov 23 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Laurent , Nathalie Bourdouxhe & Truus Rio, kapster, 6-12-2012

Beste ,de familie Bourdouxhe spreekt alleen Frans ,ik heb het ze vertaald en ben persoonlijk polshoogte gaan nemen na uw vertrek ,de matrassen op de 2 x 1 pers, bedden zijn 2 jaar oud is niets mis mee , u had wel gelijk wat betreft het matras op het 2 persoonsbed ,de eigenaar heeft woensdag 5 -12- 2012 een nieuw matras aangeschaft van 20 cm dik ,verder heb ik het keukengerei gecontroleerd ,er zijn voldoende borden bestek en serviesgoed ,3 kookpannen en 3 koekenpannen ,elektr wok er stonden inderdaad 2 lelijke emaille pannen die overbodig zijn en die heeft de eigenaar gelijk weggegooid. Het huis is ingericht op 4 personen ,u mocht bij uitzondering het weekend met 6 personen doorbrengen ,daar is het huis niet op ingericht ,ook al is de kamer en keuken bijzonder ruim .Ook heeft uw uw vrienden nog een avond geinviteerd zodat u misschien wel met 10 pers was,daar hoort u de eigenaar niet over .De houtkachel heb ik aangemaakt en de aanjager aangezet en dat werkt en brandt perfect .

Prima huis

Els
24-6-2011

Fijn ruim huis met grote keuken waar alles ruim aanwezig is en goede woonkamer met wel een kleine tv. Wifi werkte niet optimaal alhoewel ze wel ontzettend hun best hadden gedaan. Fijne omheinde tuin met BBQ en goede meubels en uitzicht op mooie kippetjes. de sleutelcode was prima net alsof je thuis komt. Bedden waren een beetje klein maar wel goed. Zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd Met vrienden in april 2011

Ontzettend mooi en alles is aanwezig!

Fam. Dijkmans
18-5-2011

Wij hebben wel ontzettend mooi weer gehad, maar dit huis heeft voor ons alle ingrediënten voor een heerlijke vakantie.

Aankomst zonder ontvangst was voor ons geen probleem. Alles is ruim, schoon, werkt goed (ook internet) en is gezellig. Onze zoon (bijna) 9 kon het prima vinden met de kinderen van de zeer gastvrije Natalie en Laurent en heeft nog een duik in het zwembad mogen nemen. Heerlijk dat buitengevoel met die kippetjes en schaapjes. De poes (van fam Bourdouxhe) heeft tijdens onze vakantie gejongd, dat vond onze zoon zeer indrukwekkend. Mijn man had 's morgens wat moeite met de haan, maar oordopjes waren hiervoor de oplossing. Daar stond weer tegenover dat we voorzien werden van kakelverse eitjes.

Heerlijk gewandeld en gefietst in de omgeving. Naar Durbuy en de grotten geweest en de chocolaterie bezocht. Wij hebben ons geen moment verveeld en zijn zeker van plan nog een keer terug te komen.

Ik zeg superhuis! Natalie & Laurent ontzettend bedankt!

Gr. Mark & Denise

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2011
Truus Rio, kapster, 20-5-2011

Nsmens Nathalie & Laurent wil ik u hartelijk bedanken voor het toevoegen van uw beoordeling en zien u graag nog eens een x in Heyd

Heerlijke plek

N & L
16-5-2011

Hebben de laatste week van April verbleven in "Le Petit Mouton" in Heyd. Het huis ligt heerlijk rustig en is zeer ruim, we waren met 2 personen. Ruime keuken met alle fasciliteiten aanwezig. Living met Tv, radio, houtkachel etc. 1e verdieping bestaat uit 2 slaapkamers en een badkamer. Alles zeer goed verzorgt en schoon, alles aanwezig voor een relaxte week. Ik vergeet bijna nog de tuin met zitje.

Kortom een heerlijk huis in een prachtige omgeving, wij komen hier zeker terug.

Gereisd Met partner in april 2011
Truus Rio, kapster, 20-5-2011

Ik wil u namens Nathalie en Laurent bedanken voor uw beoordeling ,graag nog eens tot ziens in Heyd

kindvriendelijk vakantiehuis

frits Rio
7-5-2011

Beste , De fam Bourdouxhe heef me gevraagd te antwoorden ,daar zij Franstalig zijn. Zij doen hun best om het huis op orde te houden en vinden het ook bijzonder vervelend dat u niet tevreden bent geweest Het Wifi probleem is intussen opgelost ,vanaf nu kunnen de gasten GRATIS gebruik maken van internet .U bent zaterdags aangekomen ipv vrijdag ,wat op zich handig is dat u een sleutelcode heeft ontvangen, u kunt aankomen hoe het uitkomt en niemand op u hoeft te wachten .U heeft gezegd dat u na het weekend naar huis wilde en dan alleen de kosten voor een midweek zou willen betalen anders zou u een stukje op Zoover schrijven + heeft u een lijstje met klachten achtergelaten hierna is de eigenaresse naar u toe gegaan en heeft aangewezen in welke kast ze staan ,de defecte lampjes zijn gekocht en ook de beschadigde pannen vervangen zij vroeg of verder alles in orde was en daar heeft u ja op geantwoord .Na reserviering ontvagt u een beschrijving waar de bedmaten op staan ,Frits Rio

Gereisd Zakelijk in januari 2011

Buiten is mooi, de inrichting niet van deze tijd

Hans
      21-4-2011

We hebben hier een 5-tal dagen verbleven (van de 7) en vonden het huis aan de buitenzijde mooi (is nieuw), maar de inrichting versleten en/of oud. De woonkamer heeft een 2-tal afgeleefde banken en op de andere stoelen houd je het maar een half uur vol. De matrassen zijn goed, maar de 2-persoonsbed van 140x200 is een groot 1-persoonsbed. De informatie over de mee te brengen lakens etc. is incorrect, dus dat was improviseren. Een aantal lampen functioneerden niet. Op klachten wordt gereageerd op de manier van dat het een kwestie van smaak is. Een vorm van ontvangst bestaat niet en komt derhalve heel onpersoonlijk over. De lompe koelkast maakt veel lawaai. We hadden ook overlast van de buurkinderen met het voetballen tegen de woonkamer muur. De geadverteerde WiFi bestaat helemaal niet. Kortom als je niet veel gewend bent is dit huisje OK; als je van wat meer comfort houd kijk dan verder.

Gereisd Met partner in Sat Apr 09 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
      Nathalie Bourdouxhe, kapster, Fri May 20 2011 22:32:40 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Helaas was u gewoon niet tevreden te stellen ,de wifi werkt inmiddels optimaal ,ja er spelen soms kinderen op straat ,ons huis staat nu eenmaal in een dorp en niet op een vakantiepark .,,waar ook bewoners wonen ,ndien er problemen of klachten zijn doen we er alles aan om het op te lossen .Over onze smaak kunt u discusieren maar we heben zeker geen oude troep in het huis en de volgens u logge Amerikaanse koelkast met ijsblokjes automaat vinden wij een luxe voor onze gasten .

geweldig huis

brus
      30-12-2010

wij hebben het super naar ons zin gehad in het huis ,maar dat vertelde ik al toen je aan de deur stond.. heerlijk warm comfortabel schoon een lofzang .voor herhaling vatbaar. de kinderen hebben we vrijdag bij het station in barvaux opgevangen ,richting weris gereden en daar sneeuwkettingen om gedaan en verder ging het super naar boven.zij vonden het ook zo n heerlijk huis. de bedden zijn prima .we hebben allemaal heel goed geslapen.van de kerkklok begrijp ik niet veel. waarom slaat hij om kwart voor 7 ..51keer en met een kerstliedje.. grappig..fam brus hoogerheide

hartelijke groeten van dick en annemarie brus ook aan de buren
      Gereisd Met partner in december 2010

Heerlijk huis in mooie omgeving

Nagelhout
      12-5-2010

Ik las een nogal negatieve beoordeling. Wij zijn zelf al weer een tijdje terug hier geweest, maar wil toch nog even een ractie plaatsen. Le petit Mouton is een mooi en ruim huis met een heerlijke keuken en gezellige haard. We zijn hier samen met ons dochtertje geweest en hebben een erg leuke midweek gehad. De omgeving is prachtig. Het dorpje zelf is klein, maar erg schattig. In de omgeving zijn leuke plaatsjes, met name Durbuy is een aanrader. Je hebt echt het gevoel er even tussenuit te zijn, heerlijk!

Zeker een aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in november 2009
      Nathalie Bourdouxhe, kapster, 20-5-2011

Bedankt voor uw beoordeling en hebben begreoen dat u dit jaar weer naar Heyd komt met de feestdagen

Mooi vakantiehuis in zeer leuk dorpje!

Familie Schoutteten
      26-4-2010

Vakantiehuis "le Petit Mouton" is zeker een aanrader. Het huisje is met veel zorg gerenoveerd. Ik dacht zelf dat dit hier om een nieuwbouw ging, maar van de Mevr. van het verhuurbureau kregen we te horen dat het hier om een renovatie gaat. Heel mooi gedaan, vooral de open keuken en de instapdouche. Mooi zonnig terras ook. Het dorpje Heyd is ook heel charmant. Leuke wandelingen gemaakt...

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2010

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
      • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
      • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Le Petit Mouton in Heyd, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Le Petit Mouton zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.