Vakantiehuis
9,7

3 reviews over Vakantiehuis Le Petit Mouton in het Nederlands

Erg mooi huisje met toch wat "verbeterpunten"

vrolijknblij
2-4-2014

Een huisje in de Ardennen in een mooi gebied en veel ruimte. Dat klopte allemaal. Het huis is leuk en ruim en is van alle gemakken voorzien. Okay niet onze stijl qua inrichting maar dat hoeft natuurlijk ook niet, hé? Het is echt een heel leuk huisje, met goede parkeerruimte, goede bedden, fijne douche,lekkere tuin, wifi (niet overal in huis) , leuke omgeving en een leuk dorpje enz enz! Allemaal pluspunten want we hebben echt wel genoten hier, hoor! Er zijn echter ook wat negatieve dingen die je beter voor je boekt kunt horen/weten want anders vertrek je, net als ons, met een rotgevoel. Vertel de klanten vooraf wat er berekend wordt voor; energiekosten houtkosten (4,- per mandje hout), waterkosten, (2,50 per dag) oliekosten (zoveel kunnen we nooit hebben gebruikt in 3 dagen, zeker niet als de thermostaat uitstaan op al die 3 dagen)
Dit gegeven maakt dat wij een heel leuk vriendenweekend hebben afgesloten met een vreselijk rotgevoel en dat vinden we heel erg zuur!

Gereisd Met vrienden in maart 2014

Een leuk weekend gehad.

hansvanranst
31-3-2014

Zeer ruime dorpswoning niet ver van Durbuy, kerktoren laat al om 6u van zich weten, wij hadden wel een prima bed. Scheefgetrokken pan mag je weggooien en de stofzuiger zuigt voor geen meter. Het meest storende was dat het steeds snikheet in het huisje was en dat we bij het afzetten van de thermostaat op zaterdag, maandag nog steeds warm was, dat vertaalde zich dan ook duidelijk in de verbruikskosten, je hebt hier geen controle over en je betaalt je dan ook blauw ! gelukkig waren wij hier maar 3 nachten en geen week ! ik mag er niet aan denken wat je dan betaalt als je al voor 3 nachten 60 euro verbruikskosten hebt ! (zonder hout en geen vriestemperaturen) De vakantiewoning is dan ook te duur, voor 3 nachten in het laagseizoen 260 euro, dit was ons 5de huurwoning in de Ardennen, het duurste maar zeker niet de beste vakantiewoning die we gehad hebben. Huisje heeft ook een ingesloten tuin. Honden mogen niet boven, ondanks dat er een tegelvloer ligt. Wifi werkt enkel in de keuken.

Gereisd Met vrienden in Sat Mar 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima huis

Els
24-6-2011

Fijn ruim huis met grote keuken waar alles ruim aanwezig is en goede woonkamer met wel een kleine tv. Wifi werkte niet optimaal alhoewel ze wel ontzettend hun best hadden gedaan. Fijne omheinde tuin met BBQ en goede meubels en uitzicht op mooie kippetjes. de sleutelcode was prima net alsof je thuis komt. Bedden waren een beetje klein maar wel goed. Zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd Met vrienden in april 2011

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Le Petit Mouton in Heyd, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Le Petit Mouton zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.