Vakantiehuis

7 reviews over Vakantiehuis Le Petit Mouton in het Nederlands

Mooi huis

Ronald
23-7-2015

Mooi ruim vakantiehuis dat rustig ligt. De verhuurder is behulpzaam en als er iets is wordt het goed opgepakt. De dochter van de huurbaas spreekt behoorlijk goed Nederlands en dat maakt de communicatie toch wat eenvoudiger. Minpuntjes : Het licht in het toilet beneden gaat automatisch aan en uit. Na een seconde of drie moet je met een boekje of je handen zwaaien om het weer aan te laten gaan.,Er zou wat mij betreft beter een schotelantenne kunnen worden opgehangen om wat meer tv-zenders te hebben.Wifi-ontvangst in en om het huis zou beter kunnen, nu alleen in de keuken goede ontvangst. In ieder geval geen punten die niet zijn op te lossen. Het huis voldoet aan de verwachtingen en wij hebben geen een keer last gehad van mensen die voor de deur stonden te praten ofzo lekker rustig. De kerk die aan de overkant zou liggen staat op een meter of honderd afstand en ook daar hebben we geen hinder van ondervonden.Naar dit huis zouden we best wel eens terug willen gaan.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige huis en formidabele ligging

Joost
2-5-2014

Le mouton is een van de nieuwere huizen die te huren zijn. Desondanks ademt het wel de sfeer van het authentieke drop Heyd. De ligging aan de rand ver het "centrum" is prettig om vanuit daar de vallei of het bos in te lopen. Het kerkje en restaurant L'Etable zijn een bezoekje waard ook als klein uitstapje met de kleinste.

Le mouton is comfortabel en rijk uitgerust en bied voldoende comfort. De vloerverwarming in de eetkeuken is in de winter is een perfect aanvulling. In de granieten inloop-douche zijn heuse fossielen te zien!! Naar de nieuwe jacuzzi zijn we erg benieuwd

Wij zijn hier al vele weekenden geweest de afgelopen jaren en zullen dit jaar voor het eerst een week verblijven in de zomer.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2014

Mooi huisje in een prachtige omgeving

Thierry Desmet
13-4-2013

Het huis heeft een ruime leefruimte en keuken, leuk voor de kinderen bij minder goed weer. De keuken is goed ingericht. De kamers zijn ruim en proper, mooie badkamer met een grote douche. Er is WIFI. Eigenaars zijn heel vriendelijk. De omgeving is prachtig, natuur heel mooi en er zijn veel wandel of hardloop routes boven in de bossen. De ligging is perfect, rustig dorpje in de buurt van andere bezienswaardigheden zoals Durbuy, Barvaux, Marche, enz...

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Apr 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ontzettend mooi en alles is aanwezig!

Fam. Dijkmans
18-5-2011

Wij hebben wel ontzettend mooi weer gehad, maar dit huis heeft voor ons alle ingrediënten voor een heerlijke vakantie.

Aankomst zonder ontvangst was voor ons geen probleem. Alles is ruim, schoon, werkt goed (ook internet) en is gezellig. Onze zoon (bijna) 9 kon het prima vinden met de kinderen van de zeer gastvrije Natalie en Laurent en heeft nog een duik in het zwembad mogen nemen. Heerlijk dat buitengevoel met die kippetjes en schaapjes. De poes (van fam Bourdouxhe) heeft tijdens onze vakantie gejongd, dat vond onze zoon zeer indrukwekkend. Mijn man had 's morgens wat moeite met de haan, maar oordopjes waren hiervoor de oplossing. Daar stond weer tegenover dat we voorzien werden van kakelverse eitjes.

Heerlijk gewandeld en gefietst in de omgeving. Naar Durbuy en de grotten geweest en de chocolaterie bezocht. Wij hebben ons geen moment verveeld en zijn zeker van plan nog een keer terug te komen.

Ik zeg superhuis! Natalie & Laurent ontzettend bedankt!

Gr. Mark & Denise

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2011
Truus Rio, kapster, 20-5-2011

Nsmens Nathalie & Laurent wil ik u hartelijk bedanken voor het toevoegen van uw beoordeling en zien u graag nog eens een x in Heyd

Heerlijk huis in mooie omgeving

Nagelhout
12-5-2010

Ik las een nogal negatieve beoordeling. Wij zijn zelf al weer een tijdje terug hier geweest, maar wil toch nog even een ractie plaatsen. Le petit Mouton is een mooi en ruim huis met een heerlijke keuken en gezellige haard. We zijn hier samen met ons dochtertje geweest en hebben een erg leuke midweek gehad. De omgeving is prachtig. Het dorpje zelf is klein, maar erg schattig. In de omgeving zijn leuke plaatsjes, met name Durbuy is een aanrader. Je hebt echt het gevoel er even tussenuit te zijn, heerlijk!

Zeker een aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in november 2009
Nathalie Bourdouxhe, kapster, 20-5-2011

Bedankt voor uw beoordeling en hebben begreoen dat u dit jaar weer naar Heyd komt met de feestdagen

Mooi vakantiehuis in zeer leuk dorpje!

Familie Schoutteten
26-4-2010

Vakantiehuis "le Petit Mouton" is zeker een aanrader. Het huisje is met veel zorg gerenoveerd. Ik dacht zelf dat dit hier om een nieuwbouw ging, maar van de Mevr. van het verhuurbureau kregen we te horen dat het hier om een renovatie gaat. Heel mooi gedaan, vooral de open keuken en de instapdouche. Mooi zonnig terras ook. Het dorpje Heyd is ook heel charmant. Leuke wandelingen gemaakt...

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2010

Heerlijke korte vakantie

mobileMarvin
24-4-2010

Lekker even een paar daagjes weg. We kwamen 's avonds laat aan, dan is het altijd even spannend wat je moet verwachten... Maar als je de grote woonkamer binnenkomt, lekker gezellig split level, dan weet je dat het wel goed is.

Vanuit het dorpje even het bos in, en ook makkelijk Dubuy en de grotten van Hotton bezocht. Ideaal 1x boodschappen, alles past in de koelkast.

's avonds lekker de houtkachel aan, heerlijk.

We waren nog de staafmixer vergeten voor het maken van eten voor de kleinste, geen probleem even bij Nathalie geleend. En de oudste kreeg nog allerlei speelgoed mee, fijn hoor.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2010
Nathalie en Laurent Bourdouxhe, kapster, 20-5-2011

Ook u bedankt voor het schrijven van een beoordeling ,graag au revoir

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Le Petit Mouton in Heyd, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Le Petit Mouton zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.