Vakantiehuis Le Petit Mouton

Meer vakantiehuisinfo

28 reviews over Vakantiehuis Le Petit Mouton

• 9Han Terneldeli04-08-2014

Uitstekend.

Het is een prachtig huis met een prettige ruime opzet. Dat geldt zowel voor de keuken, als de woon- slaap en badkamer(s). Alles was kraakschoon en prima voorzien (apparatuur). De eigenaresse was bovendien buitengewoon vriendelijk. Het enige nadeel is wellicht de kerk aan de overkant van de straat die ieder halfuur de klok luidt (niet 's-nachts trouwens van 22:00 - 06:00 uur), maar dat went. Voor ons is het een absolute aanrader!

Met oudere kinderen

2 tips over Vakantiehuis Le Petit Mouton

• Brewi, 27-09-2013

Ligging centraal in n.m.m. één van de mooiste delen van de Ardennen. Pak met de auto vooral ook wat kleine alternatieve routes als je onderweg bent, en je komt op de meest idyllische plekjes. Diverse wandelroutes vanaf het huisje, van sterk klimmend tot slechts licht glooiend. In die laatste categorie ook een mooi pad langs de Ourthe tussen Barveaux en Durbuy (wandelen heen en canoën terug?). (zie blauwe map in het huisje). Durbuy was eind september nog gezellig druk, zelfs op maandag.

• Carin Rodenhuis, 26-09-2014

De boodschappen in Ferrieres halen ipv Barvaux! Hele fijne supermarkt in leuk dorpje.

0 vragen over Vakantiehuis Le Petit Mouton

Vakantiehuis info