Vakantiehuis Le Petit Mouton

Vakantiehuis Info

Meer vakantiehuisinfo

28 reviews over Vakantiehuis Le Petit Mouton

• 5vrolijknblij02-04-2014

Erg mooi huisje met toch wat "verbeterpunten"

Een huisje in de Ardennen in een mooi gebied en veel ruimte. Dat klopte allemaal. Het huis is leuk en ruim en is van alle gemakken voorzien. Okay niet onze stijl qua inrichting maar dat hoeft natuurlijk ook niet, hé? Het is echt een heel leuk huisje, met goede parkeerruimte, goede bedden, fijne douche,lekkere tuin, wifi (niet overal in huis) , leuke omgeving en een leuk dorpje enz enz! Allemaal pluspunten want we hebben echt wel genoten hier, hoor! Er zijn echter ook wat negatieve dingen die je beter voor je boekt kunt horen/weten want anders vertrek je, net als ons, met een rotgevoel. Vertel de klanten vooraf wat er berekend wordt voor; energiekosten houtkosten (4,- per mandje hout), waterkosten, (2,50 per dag) oliekosten (zoveel kunnen we nooit hebben gebruikt in 3 dagen, zeker niet als de thermostaat uitstaan op al die 3 dagen)
    Dit gegeven maakt dat wij een heel leuk vriendenweekend hebben afgesloten met een vreselijk rotgevoel en dat vinden we heel erg zuur!

• 7hansvanranst31-03-2014

Een leuk weekend gehad.

Zeer ruime dorpswoning niet ver van Durbuy, kerktoren laat al om 6u van zich weten, wij hadden wel een prima bed. Scheefgetrokken pan mag je weggooien en de stofzuiger zuigt voor geen meter. Het meest storende was dat het steeds snikheet in het huisje was en dat we bij het afzetten van de thermostaat op zaterdag, maandag nog steeds warm was, dat vertaalde zich dan ook duidelijk in de verbruikskosten, je hebt hier geen controle over en je betaalt je dan ook blauw ! gelukkig waren wij hier maar 3 nachten en geen week ! ik mag er niet aan denken wat je dan betaalt als je al voor 3 nachten 60 euro verbruikskosten hebt ! (zonder hout en geen vriestemperaturen) De vakantiewoning is dan ook te duur, voor 3 nachten in het laagseizoen 260 euro, dit was ons 5de huurwoning in de Ardennen, het duurste maar zeker niet de beste vakantiewoning die we gehad hebben. Huisje heeft ook een ingesloten tuin. Honden mogen niet boven, ondanks dat er een tegelvloer ligt. Wifi werkt enkel in de keuken.

• 9Els24-06-2011

Prima huis

Fijn ruim huis met grote keuken waar alles ruim aanwezig is en goede woonkamer met wel een kleine tv. Wifi werkte niet optimaal alhoewel ze wel ontzettend hun best hadden gedaan. Fijne omheinde tuin met BBQ en goede meubels en uitzicht op mooie kippetjes. de sleutelcode was prima net alsof je thuis komt. Bedden waren een beetje klein maar wel goed. Zeker voor herhaling vatbaar

• 8k. van klooster24-10-2008

Prima vakantiehuis

Enorm veel ruimte, heerlijke douche, lekkere houtkachel, kortom een prima vakantiehuis. Heel rustig dorp, maar genoeg te doen in de omgeving. Mooie wandelingen vanaf het huis mogelijk. Prima service ook, kostenloos een extra nacht gelogeerd. Prijs/kwaliteitverhouding zeer goed. Aardige eigenaars. Absoluut een aanrader!

Familie

• 9Truus Oostland 05-08-2008

een fijne vakantiewoning

We hebben genoten van ons verblijf in juni 2008 ,het huis was net nieuw opgeleverd ,is luxe en comfortabel ingericht vooral de Amerikaanse koelkast met ijsblokjes was een feest ,ook fijn dat de tuin omheind is .Lieve eigenaren die er alles aan doen om het je na de zin te maken .De kinderen hebben leuk gespeeld met de buurkindjes .

Familie

2 tips over Vakantiehuis Le Petit Mouton

• Brewi, 27-09-2013

Ligging centraal in n.m.m. één van de mooiste delen van de Ardennen. Pak met de auto vooral ook wat kleine alternatieve routes als je onderweg bent, en je komt op de meest idyllische plekjes. Diverse wandelroutes vanaf het huisje, van sterk klimmend tot slechts licht glooiend. In die laatste categorie ook een mooi pad langs de Ourthe tussen Barveaux en Durbuy (wandelen heen en canoën terug?). (zie blauwe map in het huisje). Durbuy was eind september nog gezellig druk, zelfs op maandag.

• Carin Rodenhuis, 26-09-2014

De boodschappen in Ferrieres halen ipv Barvaux! Hele fijne supermarkt in leuk dorpje.

0 vragen over Vakantiehuis Le Petit Mouton

Vakantiehuis info