Vakantiehuis

2008

Prima vakantiehuis

k. van klooster
24-10-2008

Enorm veel ruimte, heerlijke douche, lekkere houtkachel, kortom een prima vakantiehuis. Heel rustig dorp, maar genoeg te doen in de omgeving. Mooie wandelingen vanaf het huis mogelijk. Prima service ook, kostenloos een extra nacht gelogeerd. Prijs/kwaliteitverhouding zeer goed. Aardige eigenaars. Absoluut een aanrader!

Gereisd Familie in oktober 2008

een fijne vakantiewoning

Truus Oostland
5-8-2008

We hebben genoten van ons verblijf in juni 2008 ,het huis was net nieuw opgeleverd ,is luxe en comfortabel ingericht vooral de Amerikaanse koelkast met ijsblokjes was een feest ,ook fijn dat de tuin omheind is .Lieve eigenaren die er alles aan doen om het je na de zin te maken .De kinderen hebben leuk gespeeld met de buurkindjes .

Gereisd Familie in Tue Aug 05 2008 09:16:15 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Le Petit Mouton in Heyd, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Le Petit Mouton zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.