Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis Le Petit Mouton in het Nederlands

kindvriendelijk vakantiehuis

frits Rio
7-5-2011

Beste , De fam Bourdouxhe heef me gevraagd te antwoorden ,daar zij Franstalig zijn. Zij doen hun best om het huis op orde te houden en vinden het ook bijzonder vervelend dat u niet tevreden bent geweest Het Wifi probleem is intussen opgelost ,vanaf nu kunnen de gasten GRATIS gebruik maken van internet .U bent zaterdags aangekomen ipv vrijdag ,wat op zich handig is dat u een sleutelcode heeft ontvangen, u kunt aankomen hoe het uitkomt en niemand op u hoeft te wachten .U heeft gezegd dat u na het weekend naar huis wilde en dan alleen de kosten voor een midweek zou willen betalen anders zou u een stukje op Zoover schrijven + heeft u een lijstje met klachten achtergelaten hierna is de eigenaresse naar u toe gegaan en heeft aangewezen in welke kast ze staan ,de defecte lampjes zijn gekocht en ook de beschadigde pannen vervangen zij vroeg of verder alles in orde was en daar heeft u ja op geantwoord .Na reserviering ontvagt u een beschrijving waar de bedmaten op staan ,Frits Rio

Gereisd Zakelijk in januari 2011

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
      • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
      • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Le Petit Mouton in Heyd, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Le Petit Mouton zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.