Tijdelijk €25 aanbetaling

La Balade des Gnômes

6VoldoendeScore uit 4 reviews
  • 6Waardering

Bed & Breakfast info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

4 Reviews over La Balade des Gnômes

• 7Rany Wysevelde17-02-2014

zeer speciaal, spacy

Als je eens wat anders wil, zoek hier niet de grote luxe, wel het sprookjesachtige.

• 8Davy16-05-2011

Sprookjeshotel

Fantastisch om te doen met kinderen. Sommige kamers zijn wel aan de kleine kant. Wij hadden Route du Vin, aanrader. Is idd wel wat afgelegen, ttz geen café/resto in buurt, op duur restaurant (en geen kidsmenu) naast de deur, maar wat is ver? Barvaux Durbuy op kwartiertje.

• 1Siska De Groodt07-07-2010

Nooit meer!

Wij betaalden 75 euro voorschot en toen we op 3 juli aankwamen werden we meteen ontgoocheld. Er was niemand te bespeuren en het restaurant was gesloten. We konden er bij 36° zelfs geen drankje nuttigen wat meteen een domper was op ons geplande 'speciale' uitstap. Er was geen enkel personeelslid te bespeuren maar we konden wel vrij in alle kamers rondwandelen! Ik zag dat de kamers wel heel speciaal en mooi waren, maar er lag veel stof en het rook wat muf. We hadden veelvuldig telefonisch contact met een vrouw die zei dat de bazin op reis was en pas op 7 juli terug bereikbaar was en zei dat we ons maar moesten verplaatsen om iets te drinken (dichtsbijzijnde cadé ligt op 8km!). We zijn dan maar terug vertrokken met een zeer ontgoocheld gevoel. Onze 75 euro voorschot kunnen we waarschijnlijk naar fluiten. Een duur grapke.

• 8Joke28-06-2009

"we gaan zeker terug"

"Heel toffe kamers, je voelt je in een fantasiewereld! Hier en daar wel wat stof in de kamer maar dat neem je erbij ;-)We kwamen ogen te kort. En het ontbijt was heel lekker! We gaan zeker nog eens terug en dan nemen we een andere themakamer."

Bed & Breakfast La Balade des Gnômes info

• Adresgegevens