Vakantiehuis

7 reviews over Vakantiehuis Huize Heyd in het Nederlands

Ook deze keer weer gewoon keigoed .

Ad en Petra
28-1-2018

We komen al een jaar of 9 in Heyd met af en toe een uitstapje naar een ander plaatsje maar Heyd heeft toch onze bijzondere voorkeur, de rust, de stilte en de vele wandelmogelijkheden, maar ook het gewoon lekker niks doen is er heerlijk . Wij proberen altijd wel in ferme Heyd of huize Heyd te verblijven met onze hond, omdat de kwaliteit en inrichting van de huizen zo constant is. Een grote pluim voor Truus en Frits Rio.

Gereisd met partner in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

supergezelligaangenaam

Willy Vinck (België)
6-12-2017

goed : leuke authentieke woning, warm interieur met unieke decoratie, de open haard, mooie tuin met groot terras, ruime badkamer, gigantische keuken, de stilte rondom de woning, de locatie.

speciale vermelding : - aangename en directe/snelle regeling met de - overigens vriendelijke - eigenaars - weekend loopt tot/met maandag en niet tot zondag (zoals meestal). Dus super voor een verlengd weekendje !

één minpuntje : het feit dat we de garage niet ter beschikking hadden en onze auto moest buiten staan (sneeuw en vrieskou)

Gereisd met vrienden in december 2017

Zeker voor herhaling vatbaar!

Petra Zonneveld
28-11-2017

We waren voor de eerste keer in Ferme Heyd!Maar zeker niet voor de laatste keer!Een heerlijk huis , waar alles aanwezig is voor een heerlijke vakantie!Prachtige omgeving!Leuke dorpjes !

Gereisd met vrienden in november 2017

geweldige plek

yvonne
25-8-2014

Een heerlijke vakantie gehad in mei 2014. Door het mooie weer voornamelijk alleen maar in de mega tuin geweest. Het huisje is alleen erg donker omdat wij mooi weer hadden veel buiten gekookt maar dat zou best een uitdaging zijn om dat in het schemer binnen te doen. Maar desondanks weerhoud ons dat er niet van om er weer terug te gaan. Het is echt genieten daar.

Gereisd met partner in Thu May 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Als ons tweede huis

rvandermeiden
29-5-2014

Huize Heyd is voor ons een beetje thuiskomen, zo vaak zijn we al geweest. Wat een heerlijk huis en misschien nog wel mooier: de enorme tuin. Een paradijsje, ook voor onze honden die hier altijd welkom zijn.

Het dorp Heyd bezoek je niet voor de attracties (die er dus niet zijn), maar voor de natuur en de rust. De mogelijkheden om te wandelen in en rond Heyd zijn eindeloos.

In het huis ontbreekt het aan niets. Een grote living met open haard (vooral voor de sfeer) en een ruime keuken met houtbrander (voor de warmte). Boven twee slaapkamers, waarvan de masterbedroom echt enorm is. Er is daar zelfs een bedstee voor kinderen. In de ruime badkamer een bad op pootjes, aparte douche en een toilet.

Op het overdekte terras kijk je uit over de giga tuin en over het dal. Zowel huis als tuin worden prima onderhouden.

We zijn inmiddels 5 keer in Huize Heyd geweest en telkens is alles tip top geregeld. Zoals het hoort in een vakantiehuis! Reden voor ons om steeds maar terug te keren.

Gereisd met vrienden in januari 2014

Dit nooit meer!

Sandy Theuns
22-5-2014

Op het huis is niet echt iets aan te merken... Op de eigenares van het huis wel! Deze heeft €15 extra aangerekend omdat de hoofdzekering gesprongen was (door het insteken van een stekker in een stopcontact waar kortsluiting op was). We hebben die avond met de beheerder van het huis gebeld die moest langskomen om de zekering te komen opzetten aangezien de zekering zich bevond in het huis ernaast. De beheerder wist direct over wel probleem het ging want de dag ervoor was de zekering ook gesprongen bij andere mensen. Het was dus een gekend probleem! Ik snap niet waarom wij deze €15 moeten betalen als dit al een gekend probleem was en de eigenares weigert er iets aan te doen. De eigenares heeft de waarbord terug gestort zonder de €15 en weigert deze terug te betalen = Schandalig!

Gereisd met vrienden in mei 2014

Prima vakantiehuis

K. Booij
22-8-2013

Wij kwamen hier terecht omdat alle andere huizen van deze eigenaar al waren verhuurd. Eigenaar kwam zelf met suggestie om Huize Heyd te huren, stond nog niet op de website. Wij hebben daar zeker geen spijt van gehad. Een erg leuk huis, heel authentiek in een rustig dorpje. Het lijkt alsof de eigenaren even weg zijn en jij het huis mag gebruiken. Complete inrichting, van keuken tot en met boekenkast. Amerikaanse koelkast met ijsblokjesmachine: heel fijn bij 30+ graden. Een overdekte terras, prachtige tuin met fruitbomen, zitjes en vijver en heel mooi uitzicht. Bedden waren prima, allemaal boxspring. De bedstee is erg leuk, voor 14-jarige dochter was het matras wat dun maar dat mocht de pret niet drukken. De hottub hebben wij bijna dagelijks gebruikt. gebruikte hout wordt verrekend met de borgsom. Leuke tripjes te maken in de omgeving (kanovaren: erg leuk!). De prijs zeker waard.

Gereisd met oudere kinderen in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Truus Rio, zelfstandige, 9-9-2013

Bedankt voor jullie leuke beoordeling , fijn om te lezen dat jullie hebben genoten en graag nog eens tot ziens in Heyd

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Huize Heyd in Heyd, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Huize Heyd zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.