Vakantiehuis Ferme Heyd

Meer vakantiehuis info

30 reviews over Vakantiehuis Ferme Heyd

• 8Petra Zonneveld30-11-2017

Fantastisch huis!

Wat een heerlijk huis!Alles aanwezig voor super dagen en/of vakantie

Gereisd met vrienden in november 2017

• 8Pien van de weerdt29-11-2017

Fantastisch huis en een schitterende omgeving

Geweldig huis en super gastvrije eigenaren

Gereisd met vrienden in november 2017

• 10Ronald13-12-2013

Fantastische huis.

Met veel plezier een lekker weekend beleeft. Alles goed geregeld en verzorgd, daar de eigenaren er naast wonen, branden de haard en de kaarsen bij aankomst, wat gelijk een super sfeer geeft. De hout gestookte hottub is ook erg lekker, vooral als het s'avonds niet al te warm is.

Gereisd met vrienden in maart 2013

• 9Frank en Margreeth Vorstenbosch13-09-2013

Tja wat moeten we nog toevoegen ......

Een heerlijke week gehad in Ferme Heyd. We hebben enorm geboft met het weer (35 graden en meer) zeker voor de tijd van het jaar. We hadden geboekt voor 2 weken maar door omstandigheden moesten we een week voortijdig vertrekken. Niet alleen het huisje is geweldig maar ook de service van de eigenaar Truus Rio. Bij het vernemen van onze pech heeft ze ons nog een extra weekend aangeboden in een van haar huizen. GRATIS !! Dit hebben we nog nooit meegemaakt...en het doet ons zeer goed dat je zo n prettig persoonlijk contact kunt hebben, kom daar maar eens om bij grote reisorganisaties. Nee wij...als er nog plek is, want vele mensen komen terug in Heyd...komen ook graag terug. Niet alleen voor de schitterende omgeving en zo gezellige en compleet ingerichte huizen. Maar ook voor het persoonlijke en zeer vriendelijke contact met de eigenaresse. Stel haar een vraag, wat dan ook en je krijgt meteen antwoord !!

Gereisd met partner in september 2013

• 10Katja Bouwmeester06-04-2013

Al drie keer heerlijke weekenden gehad

Ik "shop" met stel vriendinnen en ook met gezin al jaren de huizen van Truus Rio in Heyd af. Ze heeft zalige huizen met veel sfeer, mooie ligging en Heyd ligt sowieso schitterend gelegen met veel wandelroutes. Ferme Heyd ben ik met name verliefd op vanwege de keuken (grote tafel, boereninrichting), centrale, grote open haard en de ruime kamers en grote overloop boven. Tuin leuk met mooi uitzicht.

Truus Rio, eigenaar, 08-04-2013

Amai Katja een supertoffe beoordeling ,ik ben er heel blij mee , ik hoop dat ferme d'ardenne ,welk huis jullie voor het eerst gaan huren ook zo goed mag bevallen ,we zien jou en je dames in april weer in Heyd ,au revoir

Gereisd met vrienden in oktober 2012

• 10Spoenk25-02-2013

Fantastisch!

Wij sluiten ons aan bij alle positieve reacties over Ferme Heyd. Lang uitgekeken naar deze vakantie en toen we er dan eindelijk waren klopte werkelijk alles. Je kunt duidelijk merken dat Truus en Frits het met liefde verhuren. Bij binnenkomst al een romantische sfeer met een knapperend haardvuur, een welkomstdrankje en een lekker muziekje. Het huis straalt romantiek uit en past qua inrichting perfect bij de omgeving. Onze 4 jonge kinderen (1-9) hebben zich geen dag verveeld. Er was ontzettend veel speelgoed en ook kastenvol met spellen, boeken, cd's en dvd's. Toch waren onze kinderen het meest te vinden in de 2 boomhutten en in de geweldige tuin. Zelf de hottub opstoken, de authentieke boeren keuken en de heerlijke 6-persoons sauna; alles was top. Truus en Frits, nogmaals ontzettend bedankt voor de gastvrijheid. We horen het graag als de brocantemarkt door gaat en.... Hou een plekje voor ons vrij want wij komen ZEKER terug.

Truus Rio, eigenaar, 28-02-2013

Hey lieve familie, bedankt voor het plaatsen van deze fantastische beoordeling ,we staan graag voor onze gasten klaar en graag zien we jullie nog eens terug in Heyd ,eh de brocante in Heyd is 15 september 2013

Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

• 9Bos02-02-2013

Het vakantiegevoel begint écht in Ferme Heyd

Wat een leuke, authentieke boerderij is dit. De boerenkeuken, openhaard, mooie houten balken en natuurlijk de hottub in de tuin. Het weer was slecht in die week dat wij er waren, maar we hebben een fantastische tijd gehad!

Truus Rio, eigenaar, 04-02-2013

Hey Berdien ,pff toch gelukt om in te loggen ,reuze bedankt voor het beoordelen van ferme heyd ,jullie hebben helaas geen sneeuw ,maar regen gehad , wel fijn om te horen en te lezen dat jullie desondanks genoten hebben ,graag nog eens tot ziens ,groet van Truus & Frits

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

• 0bartjeseuntjens02-12-2011

Meest fantastiche vakantiehuis in de ardennen

Wauw..dat is alles wat we uit konden brengen toen we aankwamen in ons vakantiehuisje in Heyd. Een knappend haardvuur, Caro Emerald op de achtergrond in een heerlijk knusse huiskamer. Natuurlijk wilden de jongens van 2 en 4 meteen naar de boonhutkamer waar we ze over verteld hadden en jee alles wat op de site staat is waar! Ferme Heyd is van alle gemakken voorzien en helemaal compleet met een fijne huiskamer, leefkeuken, goede slaapkamers, heel veel speelgoed en ruimte voor de kinderen (en zelfs traphekjes!!!) en niet te vergeten de geweldige houtgestookte hottub buiten! Voor ieder wat wils dus, nadat de kinderen uitgeput van het spelen en na het eten van een heerlijk maaltje bereid in de landelijke keuken op bed liggen gaan pap en mam relaxen in de hottub, die we zelf een paar uur van tevoren opgestookt hebben. Het enige nadeel van het huis is dat het volgend jaar al bijna volledig geboekt is :)

Truus Rio, eigenaar, 02-12-2011

Tof familie Seuntjes ,bedankt voor jullie beoordeling ,dat doet ons goed ,we doen onze best om het iedereen naar de zin te maken .Het is altijd weer leuk om te lezen en tehoren dat het gelukt is,graag verwelkomen we jullie volgend jaar weer in Ferme Heyd,

au revoir dan maar Frits & Truus

Gereisd met jonge kinderen in november 2011

• 10Wilma & Arend08-09-2011

Geweldig!

Dit is het eerste vakantiehuis waar echt alles op en aan zit.

Vanaf Amsterdam is Heyd circa 3 uurtjes rijden.

Bij binnenkomst staat er een muziekje op, staat een wijntje klaar en straalt de gezelligheid je tegemoet. In de keuken is alles wat je nodig hebt. De sfeer van het huis is gezellig. Speelgoed is in ruime mate aanwezig en omdat wij zonder kinderen kwamen was al dit speelgoed opgeruimd. Voor onze Franse Bulldog Sophy was deze vakantie een feest. De tuin is volledig afgeschermd en op nog geen 5 autominuten zit je al in het bos.

Kortom een huis waar wij zeker nog is heen gaan.

Truus & Frits bedankt!

Truus Rio, eigenaar, 04-10-2011

hey Wilma & Arend het is weer gelukt om te reageren op de beoordeling ,nogmaals fijn om jullie ontmoet te hebben en bedankt voor jullie beoordeling ,veel plezier verder met Sophie en tot over 2 jaar ?? Nu is de hottub geplaatst ,dus nog meer een reden om terug te komen

Gereisd met partner in augustus 2011

• 9Ron van der Meiden04-05-2011

Ferme Heyd: ons ideale vakantiehuis

Net terug van 2 weekjes Heyd en in september gaan we voor de tiende keer naar Heyd. Dat wordt dan de zesde keer in de gezellige en authentieke boerderijwoning Ferme Heyd. Heyd is een zeer rustig dorpje waar op zich weinig te doen is, maar je komt hier voor de rust, ruimte en wandelingen (al dan niet met hond) direct vanuit de vakantiewoning. Heerlijk! Het huis is perfect en erg leuk ingericht. Zoals gezegd: authentiek, dus verwacht inderdaad geen vakantieparkhuisje, maar een echte ruime boerderijwoning met veel ruimte en comfort. Heyd ligt lekker centraal en Barvaux voor de boodschappen, Durbuy voor het vertier, Weris met zijn hunebedden en Hotton met zijn grotten zijn allemaal snel aan te rijden. Een echte aanrader dus. En wie hier zeurt over vliegen is hoog nodig aan vakantie toe . . .

Truus Rio, eigenaar, 05-05-2011

Beste Ron & Erna

Bedankt voor jullie beoordeling en tot ziens in september groet van Truus & frits en Penny

Gereisd met partner in januari 2011

Vakantiehuis Ferme Heyd info