Géén boekingskosten

Meer vakantiehuis info

7 Reviews over De Campagne

• 6Frank18-06-2020

Gemengde gevoelens

Heel mooi huis maar het regende binnen in de slaapkamer op de benedenverdieping en wc. De eigenares zei dat we niet moesten bellen als binnenregende want ze kon er toch niets aan doen. Vaatwasser werkte niet ( zekeringen gingen in uitstand tijdens werking) en werd niet gerepareerd. Dringende renovatie dringt zich op. 595 euro betaald voor de woning en 350 euro borg. Zijn er nu nog(18 juni 2020) en hebben compensatie gevraagd maar nog niets vernomen. Vertrekken morgen. Zijn er geweest van 15 tem 19 juni 2020

• 8Tuiger24-12-2012

Een hele leuke accomodatie

Het is een erg mooi huis met een prachtige tuin waar veel ruimte is voor kinderen en eventueel huisdieren. Het huis was schoon en er ontbrak niets aan. Het is een aanrader!

• 10p_harinck03-10-2011

Groot huis met fantastische tuin

Net terug van een heerlijk weekend in Campagne. Een groot huis met een ongelooflijk grote tuin. Vanwege het mooie weer hebben dus ook optimaal gebruik gemaakt van de ligbedden in de tuin. We hebben volop genoten van de bbq en de vuurkorf op het omheinde terras. Ook de tuin is omheind dus geen zorgen dat de hond ontsnapt.We waren met een groep vrienden (7 volwassenen en 1 kind en 1 baby) en 6 honden, die zich ook fantastisch vermaakt hebben in de tuin. Voor kinderen is er een heuse speeltuin met trampoline. Binnenshuis is er een slaap/speelkamer met volop speelgoed. Voor de kleinere kinderen zijn er 2 kinderstoelen en 2 kinderbedjes aanwezig. Verder is er binnen voldoende serviesgoed aanwezig. De openhaard is groot en doet het goed. Kortom dit huis is met een groep zeker een aanrader. Via dezelfde verhuur site hadden we voor dit weekend in campagne, perle verte gehuurd.

• 9Fam. Huisman28-08-2011

Heerlijk bijtanken zeg in zo'n mooi huis

Wij zijn 2 weken in huis Campagne geweest en wat was het geweldig. Onvoorstelbaar zo'n enorme tuin. Elke dag de open haard gebruikt en lekker genoten van de mooie omgeving.

• 9Raymond03-03-2011

Geweldig huis met fantastische (grote) tuin!

Wat hebben we in dit huis een heerlijke tijd gehad. Samen met ouders, zus, zwager en twee kids (+ hond) hebben we een week ons uitstekend vermaakt. Zonnig weer dus heerlijk kunnen genieten van de inmense tuin waar voor iedereen wel zijn/haar eigen plek te vinden is: op een ligbed, in de schaduw op het (afgesloten) terras aan het huis, in de speeltuin of bij de jeu-de-boule-baan. Maar ook het terras bij de speeltuin met geweldig uitzicht op de vallei van Aisne is top. Grote, typisch Ardeense haard. Vlak bij de ingang naar het bos dus ideaal met honden. Ideaal voor een groot gezelschap; ook vanwege de grote keuken, forse eettafel, grote banken (voor iedereen ook echt een zitplaats) en twee badkamers en 2 wc's. Absoluut een aanrader.

• 10Marleen12-07-2010

Geweldig!

Sluit me volledig aan bij de voorgaande reactie. Wat een geweldig huis!! Inderdaad plenty ruimte en heel compleet ingericht. Ook de tuin is werkelijk fantastisch, heerlijk groot en perfect onderhouden. En volledig omheind, dus onze twee honden hebben naar hartelust kunnen spelen in de tuin, zonder dat je constant hoeft op te letten of ze de tuin niet uitgaan. Wat ook heel prettig is, is dat het terras ook nog eens apart omheind is met een hekwerk. Ondanks dat dit huis in het dorp ligt, naast andere huizen, heb je toch volledige privacy. Het is zeker een aanrader!!

• 9Roy Krijger22-07-2009

Super !

Waanzinnig hoge cijfers en een tikje overdreven misschien ? Nee hoor, absoluut niet. Voor dit huis geldt; hoe meer zielen, hoe meer vreugd. We waren er met 4 stelletjes, drie kinderen, een franse bulldog en een labrador. Het mooie van dit huis is dat als het eens slecht weer is en je bent aangewezen op binnen activiteiten, je niet meteen op elkaars lip zit. Er is een zeer ruime woonkamer met een tetter van een open haard en aparte slaapkamers als je je terug wilt trekken. Het feest begint eigenlijk al meteen als je de heuse oprijlaan komt oprijden en vervolgens tegen een (gemaaide) tuin ter groote van een voetbalveld aankijkt. Geheel omheind met struiken en dus prima voor loslopende kinderen en honden. In de tuin is een jeu de boule baan en een speeltuin(tje) voor de kids. Je hebt geen last van verkeer, buren or whatever. Het spreekt voor zich dat op mooie dagen alles nog beter tot zijn recht komt. Zonnen en plenty ruimte om allerlei buitenactiviteiten in de tuin te doen. Een knaller !

Vakantiehuis De Campagne info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens