We hebben een aantal aanbieders voor Heyd voor je op een rij gezet:

vakanties Heyd

We hebben een aantal aanbieders voor Heyd voor je op een rij gezet:

Reviews over Heyd

Prima, maar TV probleem moet worden opgelost.

Fam. Schipper,
    29-9-2018

Prima huis en mooie tuin. De accomodatie is goed. Slechts een minpunt: een haperende schotelontvangst. Af en toe Nederlandse TV. Tussenkomst van Canal + leverde niets op. De haperende ontvangst wordt volgens Canal + veroorzaakt door een in de ontvangstrichting staande boom. Jammer want schotelontvanst was voor ons een selectiecriterium.

Gereisd met partner in september 2018
    Anke de Groot, eigenaar, 20-10-2018
    Dat is heel spijtig en jammer, kon op dat moment niet opgelost worden, maar de boom gaat zeker flink gesnoeid worden.

Super huis! Prachtige ligging!

Jolanda van Alphen,
    10-9-2018

Wat een heerlijk huis. Goede indeling prima voorzieningen. Een familie weekend in doorgebracht. Gezellig en zowel voor kleine als grote kinderen ( pubers) van alles te doen. Ook een heerlijk omheinde tuin, de honden konden er vrij in rondlopen!👍

Sanitair was top en heerlijke douches! Een

Klein aandachtspuntje de oprijlaan naar het huis toe (klein stukje) moet even goed geasfalteerd worden. Verder geen aandachtspuntjes maar een heerlijk weekend en een super lekker huis met veel comfort!

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

Ook deze keer weer gewoon keigoed .

Ad en Petra,
    28-1-2018

We komen al een jaar of 9 in Heyd met af en toe een uitstapje naar een ander plaatsje maar Heyd heeft toch onze bijzondere voorkeur, de rust, de stilte en de vele wandelmogelijkheden, maar ook het gewoon lekker niks doen is er heerlijk .

Wij proberen altijd wel in ferme Heyd of huize Heyd te verblijven met onze hond,

omdat de kwaliteit en inrichting van de huizen zo constant is.

Een grote pluim voor Truus en Frits Rio.

Gereisd met partner in januari 2018

supergezelligaangenaam

Willy Vinck (België),
    6-12-2017

goed : leuke authentieke woning, warm interieur met unieke decoratie, de open haard, mooie tuin met groot terras, ruime badkamer, gigantische keuken, de stilte rondom de woning, de locatie.

speciale vermelding :

- aangename en directe/snelle regeling met de - overigens vriendelijke - eigenaars

- weekend loopt tot/met maandag en niet tot zondag (zoals meestal). Dus super voor een verlengd weekendje !

één minpuntje : het feit dat we de garage niet ter beschikking hadden en onze auto moest buiten staan (sneeuw en vrieskou)

Gereisd met vrienden in december 2017

Fantastisch huis!

Petra Zonneveld,
    30-11-2017

Wat een heerlijk huis!Alles aanwezig voor super dagen en/of vakantie

Gereisd met vrienden in november 2017
Heyd scoort een 8,6 uit 10, op basis van 57 reviews