Géén boekingskosten

Vakantiehuis Le Moulin de Nawès

BelgiëLuxemburgHerbeumont

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Le Moulin de Nawès voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 3 reviews

9FenomenaalScore uit 3 reviews
  • 9Waardering
  • 9Ruimte

Vakantiehuis info

3 Reviews over Le Moulin de Nawès

• 0fam.s27-11-2011

Fantatische plek!

Prachtig huisje in een mooie omgeving. Direct naast de rivier. Mooie inrichting, compleet en schoon. Echt een aanrader!

• 9Hanny Gooren20-05-2010

Fantastische plek

Het huis ligt in een prachtige omgeving als je van wandelen en water houdt. De natuur is nog echt!!! S'morgens zie je de herten aan de overkant van het riviertje. Je ziet reigers, ijsvogels, zwijnen enz.enz. GEWELDIG. Het huis was erg netjes en gezellig ingericht. Een aanrade voor ee grote familie.

• 9anita van gennip23-08-2006

Geweldig huis voor grote families, veel slaapkamers en badkamers. Wij zijn met de familie hier geweest in mei enige jaren geleden en hadden geweldig weer. We hebben gezwommen en gevist in de rivier en gebarbecued. Met lekker weer heb je verder niets nodig.

• 9Guus en Felicity Metzemaekers14-09-2005

Fantastische accomodatie voor maximaal 24 personen. Heeft 1 grote woonkamer met open haard, een tussenkamer en een eet/zitkamer met bar en open haard. Een goed uitgerustte keuken met o.a. 8 kookpitten 2 ovens en een vaatwasser. Een aanrader. Wij hebben hier 1 keer de kerstweek en 1 keer de week van oud-op nieuw doorgebracht.

Vakantiehuis Le Moulin de Nawès info

• Adresgegevens