Herbaimont

Reviews over Herbaimont

Accomodatie ligt in HERBAIMONT

FD,
    4-1-2008

Accomodatie ligt in HERBAIMONT. Begane grond: Slaapkamer met aangrenzende badkamer en toilet. 1e verdieping: Woonkamer, keuken, slaapkamer met aparte badkamer en apart toilet. 2e verdieping: Lage zolder met kinderbedden.

Schoonmaak matig bij aankomst. Verder eenvoudig oud interieur met zeer oud sanitair. Mooie rustige omgeving. Genoeg supermarkten e.d. in de buurt. Huisje wordt beoordeeld met 4-sterren, daar klopt niks van is een 2/3 sterren huisje. Hebben wel een leuk verblijf gehad! Eigenaar is heel vriendelijk!

Gereisd met vrienden in december 2007

In Bastogne (ca

MS,
    3-1-2008

In Bastogne (ca. 15 km) zijn voldoende supermarkten ed. Bakker zit op ca. 2.5 km afstand.

De schoonmaak bij aankomst was matig. Gite is traditioneel ingericht en van alle gemakken voorzien. Eigenaars van de gite zijn vriendelijk en behulpzaam. De slaapkamers op de tweede verdieping zijn vooral voor kinderen geschikt.

Gereisd familie in december 2007