Géén boekingskosten

Bed & Breakfast Gaussignac

BelgiëLuxemburgHatrival

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Gaussignac voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 14 reviews
+5/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.8FantastischScore uit 14 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

14 Reviews over Gaussignac

• 10Titi ritter04-09-2016

Alles perfekt,ontvangst,kamers ,bedden, jovialiteit,kennis over de omgeving ,wandelingen,en kultuur, ook die heb je in de ardennen. Last but not least,Apero op het zonnige terras,met deFrançpise & Michel altijd een vrolijk antwoord op onze vragen over St.Hubert ,en de zalige maaltijden ,zeer gevarieerd en vergezeld van heerlijke wijnen. Onze 41 ste wandeltocht ( sinds 1976) een groot succes in de Belgische Ardennen en in Gaussignac! Merci!

• 9GOVAL25-06-2013

Un super Week-End

Très bonne ambiance , accueil superbe , repas et hébergement de qualité. Les propriétaires sont sympathiques et souriants . Superbe séjour a refaire .

• 10GEERT VERHAEGE29-04-2012

Hartelijke ontvangst, meesterkok aan het vuur

Twee nachten waren we te gast in B&B Gaussignac. De ontvangst was hartelijk: de spontane smile van Francoise en het entousiasme van Michel! Niet dat het voor ons belangrijk was maar Michel praat ook een beetje nederlands en begrijpt het redelijk goed. Het klassieke gebouw is naar de modernste comfortnormen gerenoveerd en stemmig ingericht. Het ontbijt is eerder sober maar het avondmaal is gewoon grandioos en prijs/kwaliteit onklopbaar. De "nieuwe ardeense keuken": verse en seizoensgebonden streekproducten in licht bereide streekgerechten. Niks tekort (ook niet de voortreffelijke wijnen). Een aanrader! Wij zijn fervente wandelaars. In de omgeving van Gaussignac kwamen we ruimschoots aan onze trekken.De wouden rond Saint-Hubert zijn vlakbij en de wandelingen in Mirwart behoren tot de mooiste van de Ardennen.

• 9DOUTRELON CAROLE23-10-2011

A DECOUVRIR

Nous rentrons enchantés de notre séjour chez Françoise et Michel. Maison magnifique et décorée avec goût. Ils nous reçoivent comme des amis, Michel cuisine parfaitement (digne de Master chef), Françoise nous chouchoute... Que du bonheur avec eux et les 2 autres couples qui avaient réservé en même temps que nous ! Avons passé une superbe soirèe et nous avons bien décompressé. Un lit bien douillet et grandiose (2mx2m) nous attendait dans une chambre magnifique. Je les encourage vivement à continuer dans ce sens et merci de nous avoir donner autant de bonheur ! A très bientôt j'espère. Carole & Alain

• 10Loic Binet31-08-2011

Découverte gastronomique

Séjour très agréable malgré la météo (en Bretagne on connait), accueil, cuisine gastronomique, service, gentillesse, chambres, tout réellement super.

• 9Paul Eertink31-07-2011

Super!

Heel rustig in eenomgeving met veel wandelmogelijkheden. Eten elke avond bij gastheer en gastvrouw is sterk aan te raden: heerlijk en gezellig tegen relatief lage kosten.

• 9Annick & Yvan19-11-2010

Staat bovenaan in mijn lijst van bezochte B&B's.

Bijna perfect! Sublieme gerechten , lekkere wijnen , uitstekende bediening , fraaie kamers en dito ligging. Prima gelegen voor het maken van mooie en lange wandelingen. Kleine minpuntjes : soms wat weinig druk op het water (zeker voor gebruik van het ligbad) en verwarming op kamer van meegereisde familie was wat ontoereikend;maar deze minpunten verdwijnen in het niets bij het beleven van het positieve. Supervriendelijke eigenaars die perfect aanvoelen hoe ze hun gasten moeten verwennen. Wij komen zeker terug!

• 1bourriot31-08-2010

Scandaleux!

Heureuse détentrice d'une Smartbox, j'ai appelé pour réserver une nuit de WE de septembre. Quelle surprise! La propriétaire m'impose de prendre une deuxième nuit, arguant du fait que c'est plus intéressant pour elle d'avoir un WE avec 2 nuitées. Je dois quand même lui rendre justice: elle m'a proposé de tenir compte de ma demande pour une nuit, avec possibilité pour elle de se rétracter jusqu'à la veille au soir, si jamais elle recevait un appel pour les deux nuits. Charmant! J'ai décliné son offre si généreuse, qui n'a rien d'une vente forcée!

Gaussignac, Gérant, 02-03-2011

Nous vous remercions d'avoir déposé un avis. Il est exact que pour les week-end, notre formule est du vendredi soir au dimanche matin (2 nuits). Nous nous permettons cependant de réagir en précisant que nous n'annulerions jamais une réservation effective sous prétexte que nous aurions une demande plus intéressante par la suite. Nous sommes vraiment désolés qu'il y ait eu malentendu lors de notre communication téléphonique. Nous vous proposions de venir chez nous une seule nuit un samedi sur base de la formule last minute c'est-à-dire que nous vous confirmons la disponibilité maximum 2 jours avant la date du séjour. N'ayant aucune coordonnées, nous n'avons pu vous contacter à la lecture de votre commentaire pour dissiper le malentendu.

• 9Sigrid Ruyssinck23-07-2010

Uitstekend adres!

Gaussignac is een aanrader voor mensen die houden van lekker eten, gezelligheid en hartelijkheid.Kamers zijn net en smaakvol ingericht. Rustig gelegen en met tal van mogelijkheden voor wandelen, fietsen en mountainbiken. Michel en Françoise zullen alles doen om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken

• 9Sigrid Ruyssinck23-07-2010

Een aanrader!

Deze bed en breakfast is een absolute aanrader voor wie van gezelligheid, hartelijkheid en lekker eten houdt. Kamers zijn smaakvol en kraaknet, keuken is creatief en gevarieerd Ideale plaats voor wie van rust en natuur houdt Eens men hier geweest is zoekt men alle excuses om terug te komen!

Bed & Breakfast Gaussignac info

Het complex