Chalet Sol Croupet

8,7

25 reviews over Chalet Sol Croupet in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Onvoldoende: 1 - 5

Super gezellige en charmante chalet!!

Familie Roos
3-1-2017

Wij hebben genoten van de Kerst in chalet Sol Croupet!

De eigenaar stond ons op te wachten bij aankomst en gaf

een fijne rondleiding. We kregen voldoende informatie en uitleg over

de chalet en de omgeving.

- gezellige/charmante huiskamer met open haard

- superleuke bar in de huiskamer

- veel ruimte en iedereen had een eigen kamer met douche!

- sauna

- ontspanningszaal voor jong en oud, met pingpongtafel, voetbalkicker, biljart ...

- aparte bbq hut

- grote tuin met eekhoorn en hertjes :-)

- alles was netjes en verzorgd

Leuke familie uitstap gehad en we komen zeker en vast nog eens terug!

Oude reviews (archief)

Super gezellig en prachtig gelegen chalet !

Wim Michiels
4-12-2016

Wij zijn hier geweest met een vrienden en kinderen. Wij doen dit reeds jaren met dezelfde groep en hebben dus al wat ervaring. En dit was één van de gezelligste, mooiste en leukste waar we al geweest zijn. Zeer vriendelijke eigenaren die met recht en rede heel fier zijn op het hun huis. Echt niets op aan te merken en heel correct. Super charmant ingericht met mooi gezellige plaatsen waar iedereen zijn plekje vond. Ook het bbq huisje heeft ons bekoord. Hier hebben vooral de mannen veel plezier gehad. Onze kinderen ravotten graag en dit was voor hen een paradijs. Onze saunameester heeft sommige van ons verwent in de sauna. Alles is er aanwezig. Allemaal zeer comfortabele en goede bedden. Goed sanitair en gezellige open haard. Wij hebben er met 25 personen een mooi weekend gehad. We voelden er ons thuis en sommige van ons zeiden zelf dat ze hier zouden kunnen wonen. Wij willen er graag terugkomen maar waarschijnlijk gaan we volgend jaar met 30 personen zijn en moeten we dus op zoek naar een grotere locatie.

Geweldig huis in een mooie omgeving

Marinus van Osch
15-11-2016

Het huis is van alle gemakken voorzien. Veel ruimte zowel binnen als buiten.

Gezellige huiskamer met een prima open haard. wij hebben echt genoten van het huis met zijn aparte ligging.

een ruime en gezellige vakantiechalet!!

Isolde
15-11-2016

Wij hebben genoten van een weekendje Sol Croupet. Een hartelijke ontvangst van de vriendelijke eigenaren bij een knetterend haardvuur, gevolgd door een rondleiding en onze vakantie kon beginnen. Wij waren met 18 volwassenen, wat voldoende was. Iedereen vond er wel een plaatsje in een van de vele knusse hoekjes. De bar was the place to be bij aperitieftijd. Praktische keuken, met veel materiaal, goede douches en de meeste bedden hadden een goede matras, ook de kamers zelf zijn niet gehorig ( zoals wel eens kan voorkomen in een chalet )... ook het BBQ huisje hebben wij benut. Wel rekening houden dat hier geen verwarming is en het vuur het huisje niet kan opwarmen. Wij beleefden hier een zalig weekend! Ook de omgeving heeft heel wat te bieden. zeker voor wandelaars een mooie streek. De chalet ligt middenin de natuur ( er kan al eens een hertje door de tuin huppelen ) en dus winkels liggen op een grote afstand. Wij komen hier zeker terug!

Heerlijk!

Familie van Aart
31-10-2016

Het is een heerlijk warm huis. Groot genoeg voor een groot gezelschap (jong en oud), maar dan toch heel knus en sfeervol. Alle gemakken aanwezig in het huis, let wel dat je goed met de vaatwasser omgaat zodat deze het blijft doen (voor jezelf maar ook voor de huurders erna). Goed naar de eigenaresse luisteren en dan gebeurt er niets. Ik las bij een eerder commentaar over arrogante eigenaar, maar daar ben ik het niet mee eens. Deze mensen hebben een liefde voor het huis en zijn zorgzaam. Ze verwachten (zeer terecht) ook onze aandacht en zorgzaamheid voor het huis. Omgeving is ook heerlijk! Echt een aanrader :-)

Wat een leuk vakantiehuis!

Familie Jans
19-10-2016

Onze vakantie in Sol Croupet was een voltreffer! Wat een leuke plek om samen te komen in de Ardennen: gezellig haardvuur en bar, BBQ hut in de tuin (ideaal voor vermaak als onze kleinsten in bed lagen), speelzaal met tafeltennis en tafelvoetbal, grote eettafels, veel zitruimte; kleine maar gerieflijke keuken, grote tuin! Alles was ook in orde en heel netjes. Pluim voor de gastvrouw. We hebben het zo naar onze zin gehad dat we met onze groep een nieuw weekend inplannen.

Leuk vakantiehuis, geslaagde vakantie in Ardennen!

groep Verborgt
12-10-2016

We verbleven met een groep vrienden van 22 een weekend in vakantiehuis Sol Croupet. Het was ons aangeraden door vrienden en we hebben het erg naar onze zin gehad: het is een gezellig ruim huis met alle comfort, leuke bar en feesthuisje, er is een grote tuin en speelruimte. De eigenaars verwelkomden ons bij aankomst, we kregen een rondleiding met alle praktische informatie en tips voor uitstapjes ter plaatse. Alles was net en ook alles was voorhanden in de keuken. We hadden onze bestelling bij de bakker op voorhand geplaatst en dus konden we onze vrijdag avond rustig starten. Door het mooie weer hebben we nog buiten kunnen aperitieven op het terras met uitzicht op het dorpje. De afrekening gebeurde onmiddellijk bij vertrek en verliep correct. Dit is een adresje om naar terug te keren!
Marlies, charmechalets, EIGENAAR, 26-10-2016
Beste groep Verborgt, dank voor jullie mooie getuigenis, het doet veel deugd dat jullie genoten hebben van jullie vakantie en verblijf. Jullie waren een fijne groep. Tot ziens! Marlies.

Leuk, maar arrogante verhuurders

Gdieltje
4-10-2016

We hebben ons goed geamuseerd ter plekke. Maar toen de vaatwas het begaf, (met een plas onder het toestel en bleef continue pompen) hebben we verwijten naar ons hoofd gekregen alsof we een stelletje idioten zijn die dit toestel verkeerd gebruiken en we wel in staat moesten zijn om deze in het midden van de nacht uit de keuken te halen en te repareren. De houding van de verhuurders stoot ons allemaal sterk tegen de borst
Marlies, www.Charmechalets.be, EIGENAAR, 26-10-2016

Dag Natasha, Gdieltje

Als verhuurder van vakantiehuis Sol Croupet wil ik reageren op wat u op Zoover schrijft.

U geeft het vakantiehuis 4 op 10 en u spreekt over arrogante verhuurders. Echter, wij hebben elkaar nooit gezien of gesproken. Waarop baseert u zich?

Wij hebben na de verhuur enkel mailcontact gehad. Een mail waarin u zich positief uitliet over het huis en uw verblijf maar waarin u een vergoeding vroeg voor de vaatwas die tijdens uw verblijf in alarm was gegaan op de ecostand. De gerant die u bij aankomst ontving, heeft u nochtans gevraagd het toestel niet op de ecostand te zetten. Er hing ook een sticker op het toestel. Het toestel was nagekeken voor uw verblijf, ik heb u per mail uitgelegd dat de huidige electronica van vaatwassers gevoelig is en dat het toestel op andere standen niet biept.

We hebben u in twee mails een vergoeding voorgesteld voor het ongemak, maar zonder reactie van u. U koos direct voor een brutale aanval op Zoover. We begrijpen uw reactie niet. We vragen ons af of u niet beter op een constructieve manier een ongemak oplost dan door leugens te verspreiden. Wij hebben nl. nooit beweerd, zoals u schrijft, dat u de vaatwasser moest uittrekken en repareren. Dit is ook onze stijl niet, vandaar dat ik de mails van onze communicaties heb doorgestuurd naar Zoover. Zo kan iedereen zien dat wij begripvol en correct naar u hebben gemaild.

We houden ervan om ieder weekend onze huurders een zorgeloos verblijf te berzorgen in de Ardennen. Bij een ongemak kunt u dit onmiddellijk aan ons of de gerant melden. Zelfs mocht u midden in de nacht gebeld hebben, hadden wij u de raad gegeven de stekker uit te trekken en geen ecostand te gebruiken. Een technieker kan nl. ’s nachts of in het weekend niet langskomen.

Wij doen altijd ons best om iedereen een leuk weekend te bezorgen in de Ardennen. We zijn altijd beschikbaar voor onze huurders zolang we verhuren. Warme groeten, Marlies, www.charmechalets.be

Geweldig charmante chalet!

Cath Luyten
19-1-2016

Graag willen we laten weten dat we enorm genoten hebben van ons wintertripje in Harre. Jullie geweldig charmante chalet deed ons van bij de eerste aanblik denken aan een hideway in de Franse of Zwitserse alpen. Toegegeven, de massa’s sneeuw maakten het plaatje af, maar we zijn ervan overtuigd dat Sol Croupet ook in andere seizoenen een schitterend adresje is. Met gemak leefden we een weekend lang met zijn 26-en. Oud en jong samen aan de gezellige bar, rond de open haard of in de veranda met prachtige lichtinval en zicht op onze Belgische ‘bergen’. Slapen deden we in alle rust, de natuur opsnuiven met grote teugen en de buikjes vullen rond de BBQ. Een groot probleem wel. Twee dagen waren te kort. Veel groetjes! Cath Luyten

heel gezellig

ariane_t
9-1-2016

We waren met 21 en hadden het erg naar ons zin. De keuken is heel practisch maar niet heel groot. De bar is heel gezellig, met zicht op de keuken zodat we als een groep konden zijn. Allemaal samen eten was wel niet mogelij, daar moeten we ons verdelen over 2 grote tafels.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Sol Croupet in Harre (Manhay), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Sol Croupet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet Sol Croupet scoort een 8.71 uit 10 op basis van 26 reviews.