Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9.6Ruimte

Chalet info

• Sportfaciliteiten
Meer chalet info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

28 Reviews over Sol Croupet

• 9Anne & Ben Van RM30-11-2021

Een uniek juweeltje!

Wij waren op zoek naar een gepaste locatie om ons 40-jarig huwelijk te vieren in bijzijn van familie en vrienden. Toen we in onze zoektocht op “Chalet Sol Croupet” in Harre botsten, overtrof dit onze stoutste verwachtingen. Deze vakantiewoning, gelegen in een prachtige omgeving, biedt echt alles om gezellig en comfortabel te tafelen en wat bij te praten. Gezellige comfortabele slaapkamers met private douches, wc’s en lavabo’s bieden garantie voor rust en privacy. De authentieke bar met open haard liet toe bij slecht weer de avond te starten met een lekker aperitiefje. Alleen al het lezen van de mooie spreuken aan de bar bracht onze gasten in een opperbeste stemming. Kinderen en kleinkinderen konden zich uitleven in de prachtige tuin met kindvriendelijke faciliteiten, zoals indianenbos en westernlounge. Dat dit alles wordt aangeboden met een eerlijke prijs/kwaliteit verhouding maakt dat we terugblikken op een geslaagd weekend! Anne&Ben

• 10Natuur
  • 9Fam De Zutter14-01-2021

Fantastisch verblijf

We hebben genoten van begin tot einde in de gezellige chalet! Ontvangst was hartelijk met een rondleiding waarbij je merkt hoeveel werk en zorg Marlies steekt in deze chalet. Heel gezellig met een enorme tuin waar de kinderen zich ik vermaakten. Ook de sauna was leuk om na de wandelingen gebruik van te maken. Een aanrader waar we graag nog eens terugkomen.

• 9Groep Goossens18-01-2020

Leuk huis, unieke ligging, correcte afhandeling

Wij hebben genoten van ons verblijf in Sol Croupet. Een hartelijke ontvangst, gevolgd door een rondleiding en onze vakantie kon goed beginnen. Wij waren met 16 volwassenen en enkele kinderen. De bar was the place to be tijdens de aperitief. De keuken is praktisch ingericht, er zijn mooie kamers met goed sanitair en de bedden hebben goede matrassen.Het BBQ huisje is tof en gezellig. De omgeving heeft heel wat te bieden voor wandelaars, mooie streek! De chalet ligt middenin de natuur, er zijn geen buren. Afrekening verloopt correct, met opname van meterstanden bij aankomst en vertrek. Marlies en Erik, graag tot een volgende keer. Groep Goossens, W-Vlaanderen.

• 9Familie Roos03-01-2017

Super gezellige en charmante chalet!!

Wij hebben genoten van de Kerst in chalet Sol Croupet! De eigenaar stond ons op te wachten bij aankomst en gaf een fijne rondleiding. We kregen voldoende informatie en uitleg over de chalet en de omgeving.

• gezellige/charmante huiskamer met open haard
    • superleuke bar in de huiskamer
    • veel ruimte en iedereen had een eigen kamer met douche!
    • sauna
    • ontspanningszaal voor jong en oud, met pingpongtafel, voetbalkicker, biljart ...
    • aparte bbq hut
    • grote tuin met eekhoorn en hertjes :-)
    • alles was netjes en verzorgd

Leuke familie uitstap gehad en we komen zeker en vast nog eens terug!

• 10Wim Michiels04-12-2016

Super gezellig en prachtig gelegen chalet !

Wij zijn hier geweest met een vrienden en kinderen. Wij doen dit reeds jaren met dezelfde groep en hebben dus al wat ervaring. En dit was één van de gezelligste, mooiste en leukste waar we al geweest zijn. Zeer vriendelijke eigenaren die met recht en rede heel fier zijn op het hun huis. Echt niets op aan te merken en heel correct. Super charmant ingericht met mooi gezellige plaatsen waar iedereen zijn plekje vond. Ook het bbq huisje heeft ons bekoord. Hier hebben vooral de mannen veel plezier gehad. Onze kinderen ravotten graag en dit was voor hen een paradijs. Onze saunameester heeft sommige van ons verwent in de sauna. Alles is er aanwezig. Allemaal zeer comfortabele en goede bedden. Goed sanitair en gezellige open haard. Wij hebben er met 25 personen een mooi weekend gehad. We voelden er ons thuis en sommige van ons zeiden zelf dat ze hier zouden kunnen wonen. Wij willen er graag terugkomen maar waarschijnlijk gaan we volgend jaar met 30 personen zijn en moeten we dus op zoek naar een grotere locatie.

• 9Marinus van Osch15-11-2016

Geweldig huis in een mooie omgeving

Het huis is van alle gemakken voorzien. Veel ruimte zowel binnen als buiten. Gezellige huiskamer met een prima open haard. wij hebben echt genoten van het huis met zijn aparte ligging.

• 9Isolde15-11-2016

een ruime en gezellige vakantiechalet!!

Wij hebben genoten van een weekendje Sol Croupet. Een hartelijke ontvangst van de vriendelijke eigenaren bij een knetterend haardvuur, gevolgd door een rondleiding en onze vakantie kon beginnen. Wij waren met 18 volwassenen, wat voldoende was. Iedereen vond er wel een plaatsje in een van de vele knusse hoekjes. De bar was the place to be bij aperitieftijd. Praktische keuken, met veel materiaal, goede douches en de meeste bedden hadden een goede matras, ook de kamers zelf zijn niet gehorig ( zoals wel eens kan voorkomen in een chalet )... ook het BBQ huisje hebben wij benut. Wel rekening houden dat hier geen verwarming is en het vuur het huisje niet kan opwarmen. Wij beleefden hier een zalig weekend! Ook de omgeving heeft heel wat te bieden. zeker voor wandelaars een mooie streek. De chalet ligt middenin de natuur ( er kan al eens een hertje door de tuin huppelen ) en dus winkels liggen op een grote afstand. Wij komen hier zeker terug!

• 9Familie van Aart31-10-2016

Heerlijk!

Het is een heerlijk warm huis. Groot genoeg voor een groot gezelschap (jong en oud), maar dan toch heel knus en sfeervol. Alle gemakken aanwezig in het huis, let wel dat je goed met de vaatwasser omgaat zodat deze het blijft doen (voor jezelf maar ook voor de huurders erna). Goed naar de eigenaresse luisteren en dan gebeurt er niets. Ik las bij een eerder commentaar over arrogante eigenaar, maar daar ben ik het niet mee eens. Deze mensen hebben een liefde voor het huis en zijn zorgzaam. Ze verwachten (zeer terecht) ook onze aandacht en zorgzaamheid voor het huis. Omgeving is ook heerlijk! Echt een aanrader :-)

• 9Familie Jans19-10-2016

Wat een leuk vakantiehuis!

Onze vakantie in Sol Croupet was een voltreffer! Wat een leuke plek om samen te komen in de Ardennen: gezellig haardvuur en bar, BBQ hut in de tuin (ideaal voor vermaak als onze kleinsten in bed lagen), speelzaal met tafeltennis en tafelvoetbal, grote eettafels, veel zitruimte; kleine maar gerieflijke keuken, grote tuin! Alles was ook in orde en heel netjes. Pluim voor de gastvrouw. We hebben het zo naar onze zin gehad dat we met onze groep een nieuw weekend inplannen.

• 9groep Verborgt12-10-2016

Leuk vakantiehuis, geslaagde vakantie in Ardennen!

We verbleven met een groep vrienden van 22 een weekend in vakantiehuis Sol Croupet. Het was ons aangeraden door vrienden en we hebben het erg naar onze zin gehad: het is een gezellig ruim huis met alle comfort, leuke bar en feesthuisje, er is een grote tuin en speelruimte. De eigenaars verwelkomden ons bij aankomst, we kregen een rondleiding met alle praktische informatie en tips voor uitstapjes ter plaatse. Alles was net en ook alles was voorhanden in de keuken. We hadden onze bestelling bij de bakker op voorhand geplaatst en dus konden we onze vrijdag avond rustig starten. Door het mooie weer hebben we nog buiten kunnen aperitieven op het terras met uitzicht op het dorpje. De afrekening gebeurde onmiddellijk bij vertrek en verliep correct. Dit is een adresje om naar terug te keren!

EIGENAAR, 26-10-2016

Beste groep Verborgt, dank voor jullie mooie getuigenis, het doet veel deugd dat jullie genoten hebben van jullie vakantie en verblijf. Jullie waren een fijne groep. Tot ziens! Marlies.

Chalet Sol Croupet info

• CafeBeschikbaar (1)