Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

39 Reviews over Ranch Don Diego

• 1Tiberghien22-05-2018

déplorable

le photos ne correspondent en aucun cas à la réalité. Les services demandés ne sont pas fournis et le personnel est odieux. C'est une honte au métiers de la restauration et de l'hôtellerie. je le déconseille vivement.

• 2Griet04-11-2017

heel ontgoochelend!

teleurstellend op alle gebied. Kamer piepklein, ongezellig, oud, vervuild. De kamer is te vergelijken met een trekkershut. eten niet lekker. Op voorhand was ons gezegd dat we konden kiezen a la carte of buffet. Dit bleek niet te kloppen. Enkel het buffet was mogelijk. Dit was beperkt in hoeveelheid. De voorstelling van het buffet beloofde heel wat meer variatie maar was niet zo. prijs/kwaliteit was het niet goed. (26 Euro p.p. voor slecht en te weinig eten.) Ontbijt: beperkt en heel weinig keuze. Er was maar 1 meisje om iedereen te bedienen (eitjes bakken, koffie halen, fruitsap aanvullen, beleg aanvullen...)Dus, heel lange wachttijden. Niets is onderhouden in de ranch. Spinnenwebben overal. De bediening is wel vriendelijk voor iedereen. Ze proberen te doen wat ze kunnen. Onze hond was mee en ze voorzien onmiddellijk drinken voor de dieren. Het restaurant is wel mooi, als je van de stijl van een ranch houdt. Het heeft een open haard en is knus ingericht met veel hout. In de buurt kan je wel mooi wandelen en gaan fietsen. wij hebben een daguitstap gemaakt naar Bastogne. Dit is echt de moeite waard.

• 3Kristof23-07-2017

Gemengde gevoelens

We kwamen aan op een vrijdagmiddag,kamer was pas klaar rond 15u. Lang moeten wachten om in te checken, de kamer was heel klein, geen tafel/stoel of koelkastje, enkel bedden. Badkamer zeer klein met enkel douche, geen vuilbak! Tijdens onze verkenning op het domein werd het snel duidelijk dat alles zeer verouderd was, rot, verwaarloosd. Ze beloven veel activiteiten maar je kon niets meer doen omdat alles te oud was en dus niet meer veilig. Enkel ritje met de ezel nog, dit was 20€ per kind voor 30min!!!!! Vroegen voor paardrijden, kregen nogal onduidelijke uitleg dat het niet ging, je moest met 5 zijn omdat ze iemand van buitenaf moesten contacteren. Geitjes waren er nog je mag er niet bij, mag ze niet voederen. Avondeten zat mee in onze boeking, buffet. Was goed, enkel slechte ribbekes maar genoeg keuze van vlees. Ontbijt schandalig, veel te weinig keus maar gewoon te weinig ook voor het aantal gasten. 1 Springkasteel helemaal kapot maar ze zetten het nog wel op. De paarden zijn zwaar verwaarloosd. Vuil, ondervoed, stallen zijn VIES, walgelijk!!! In de 3dgn geen 1 keer uitgemest of nog maar moeite gedaan voor onderhoud. Meer nog ze strooien hun eten en vers stro bovenop hun eigen mest! SCHANDALIG Ons zien ze hier niet meer terug!

• 8EVA ALONSO22-06-2017

Super

Mooi omringd in de natuur. Goed onthaal , Klantvriendelijk, vriendelijke en fijne mensen . We hebben ons fantastisch geamuseerd.

• 3Dirkx02-09-2016

Nooit meer

Voor ons nooit meer. Kamers vochtig, en vuil. Eten niet lekker. Om 20.30uur alles gesloten, dus ook geen drinken meer. Geen zeep op wc's in cafetaria (al 3 dagen niet) GEEN AANRADER!

• 3D anne12-08-2016

Nooit meer

Weinig te doen, geen comfort en heeft dringend renovering nodig! Eten is matig, en duur

• 10cindy&chris09-08-2016

Week-end sans fautes

Merci à tout le monde de nous avoir permis de nous évader aux USA durant 2 jours. Tout était parfait. Repas (viande de bison), logement, lieu insolite, activités (tir à l'arc, carabine, cheval). Nous reviendrons dans ce lieu magique où la gentillesse, la disponibilité, la sincérité et la famille sont un vrai sacerdoce.......... Nous avons vécu 2 jours de rêve, rien d'autre à dire. Gros bisous des bruxellois bizarres..... Cindy & Chris

• 10DEBORAH FRANSOLET28-02-2016

génial !!!

Je ne suis pas de l avis de certaines personne: si je vais au don diego, c est pour la nature, le changement direct quand on arrive, on est plus en belgique ! donc bien sur une tv n a pas sa place dans une chambre d'hotel au depart pour moi, mais encore moins au don diego! le soir on mange, on peut aller se promemenr s il fait beau, ou rester pres du feu s il fait froid.... la taille des chambre difère selon le nombre de personne, mais pas besoin d une suite pour se sentir bien! moi j adore ces chambre faites toute de bois... j' y allais plusieurs fois l' année, mais les tps deviennent dures, donc on réduit les visite, mais je me réjouis d'y retourner. ma fille adore aussi

• 1Abo13-07-2015

Vervallen, niets te doen, slechte ervaring

Toegekomen stelden wel meteen vast dat het een vervallen boel was. De kamer was koud en vochtig met geen licht. Zelfs het beddengoed was klam, terwijl het buiten 25°C was. De matras was helemaal een ramp, het kussen van onze hond is zelfs beter. Er was niets te doen, alles was op kilometers van de ranch. De weinige dieren (paar paarden en ezels) waren heel mager en niet verzorgd. Het eten was eten maar daar was alles mee gezegd. S'avonds konden wel niet slapen omdat er iemand zo vals aan het zingen was tot s'nachts. We hadden 2 nachten geboekt maar zijn de volgende dag vertrokken.

• 2Delvoynadine05-05-2015

nooit meer !

we zijn nu 2015 en we hebben daar gelogeerd nu het weekend van 1 mei , op site van touroperator alles mooi verbloemd maar eens we daar aankwamen een ramp !! Slecht ontvangst gehad , ontbijt een ramp kaas en hesp en 1 koek op het bord niet proper koffie lauw en zo kan ik doorgaan , activiteiten voor kinderen een grote teleurstelling er was daar niks te doen , geen paardrijden geen boogschieten geen pony rijden wat er allemaal zo mooi instond. Terras staat op instorten de speeltuin kan niet betreden worden maw zeer verwaarloosd !! Dus mensen aub wij wilden er eens tussenuit voor de kinderen en we verwachten dan ook een ranch en geen uitgeleefde boel!! Hopelijk doen ze er wat aan ...,,,,?????

Hotel Ranch Don Diego info

Het complex