Géén boekingskosten

Le Moulin Sylvestre

Vakantiehuis
BelgiëLuxemburgHarre (Manhay)

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Le Moulin Sylvestre voor je op een rij gezet:

5.4MatigScore uit 5 reviews

5.4MatigScore uit 5 reviews
  • 5.7Inrichting
  • 4.7Ruimte

Vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

5 Reviews over Le Moulin Sylvestre

• 8R03-01-2011

Rust & Groen midden in het bos

Met verbazing lees ik de vorige omschrijvingen. Gelukkig had ik ze niet eerder gelezen. Le Moulin Syulvestre is een authenthiek Ardennen huis. Inderdaad iets minder geschikt voor 4 volwassenen, of mensen die minder goed ter been zijn, met name in de winter, maar we waren dan ook samen. De ligging is schitterend midden in het bos, met veel wild direct in de omgeving, gezien de sporen in de sneeuw. Zeer recent zijn de bedden vervangen en staan er ook nieuwe banken in de kamer. Wij hebben geen last gehad van de bewoner in 1 vd kamers, aangezien dit kamertje van buitenaf via een eigen trap bereikt wordt. De eigenaren wonen relatief dichtbij, maar respecteren alle privacy. Ze zijn zeer behulpzaam wanneer nodig en hun woning en woonkamer zijn geheel op de andere kant georienteerd. Je kijkt slechts op hun voordeur. Wij hebben ghenoten van de totakle stilte, het schitterende bos en toch ook de vele mogelijkheden in een straal van 15 km. Een locatie waar wij zeker nog een keer terugkomen.

• 9lea25-04-2009

Charmant huisje op prachtig terrein.

Makkelijk bereikbare vakantiebestemming, vlakbij de E25. Vanuit Leuven 90 min. Zeer sfeervol en midden in de bossen. Heel vriendelijke eigenaars. Onze honden (2 labradors) waren er meteen thuis en waren goeie vriendjes met de hond van de zoon die in het weekend op bezoek was. Huisje leuk ingericht, maar wel te klein voor 4. Prima voor 2. Mooie tuin met vele zitplekjes. Prima bed. Wel moeilijke trap en slechts 1 toilet op het gelijkvloers. 's nachts ook wel wat lawaai van de boiler (dunne binnenmuren). Verder heel stil. Minpunt is wel dat in de directe omgeving weinig echt toegankelijke bossen zijn. Daarvoor moet je toch weer in je auto stappen. Maar als je daartoe bereid bent, kan je wel prachtige wandelingen maken. Wij hebben in ieder geval erg genoten.

• 2G. Janssen22-11-2008

Grote tegenvaller

Wij sluiten ons volledig aan bij de andere reviews. Absoluut geen privacy! De eigenaar woont nog geen 10 meter van je vandaan , zonder enige afscheiding. Ook wordt nog een kamertje in het huisje door derden gebruikt. De touroperator vemeldt dit niet en op de foto's van het huisje is dit natuurlijk niet te zien ( ronduit misleidend). Ook een voortdurend af en aan rijden van auto's van de eigenaren en een hoop jongelui. Dit nooit meer! Keuken te klein. Woonkamer erg somber en stoelen ontbreken wegens ruimtegebrek. Trappen niet geschikt voor (kleine) kinderen en mensen die slecht ter been zijn. De touroperator heeft dit op haar site na melding van ons nog steeds niet aangepast. Een echte afrader!

• 3Nadine08-10-2008

Dit nooit meer!

Kunnen volledig beamen wat vorige huurder reeds vermelde. We hadden totaal geen privacy!!Ook onze honden moesten constant aan de leiband wegens loslopende hond en kat. De tuin is niet afgesloten!! Omgeving en tuin wel mooi en eigenaars vriendelijk.Keuken heel klein en totaal ongeschikt voor 4 pers.Evenals de living. Het is jammer dat onze touroperator geen juiste informatie gaf ivm de juiste ligging van het huis. Hadden we dit vooraf geweten hadden we het nooit gehuurd!!! Een afrader voor mensen die gesteld zijn op privacy!!

• 5Jessica31-05-2008

Het huis ligt in het mooiste stukje van de Ardennen. De Aisne stroomt door de tuin wat het geheel een Efteling-achtige sfeer geeft. Wat echter op geen enkele site staat : het huis is niet vrijstaand, een gedeelte ervan wordt bewoond door de zoon v/d eigenaar. Wat je ook niet ziet is dat het huis van de eigenaar op 10 mtr afstand ligt van je terras. Wij hadden specifiek gezocht naar een huis zonder buren, als we dit geweten hadden, hadden we het zeker niet gehuurd. Verder laat de inrichting te wensen over, de banken zijn kapot en bijzonder ongemakkelijk en het tweepersoonsbed is kapot en zakt door in het midden. Het huis is donker en kil. Overigens is de eigenaar bijzonder vriendelijk en doet zijn best je privacy te respecteren,maar het voelt niet vrij. De ligging en de tuin: een aanrader. Het huis zelf: een afrader.

Vakantiehuis Le Moulin Sylvestre info

• Adresgegevens