Géén boekingskosten

Vakantiehuis Le Verger

BelgiëLuxemburgHampteau

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Le Verger voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 46 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

46 Reviews over Le Verger

• 9Miriam23-08-2020

Heerlijke plek om naar toe te gaan.

Een heerlijk groot huis op een prachtige locatie. Veel te zien en te doen in de omgeving. Het huis is voorzien van alle gemakken. Contact met de eigenaar gaat soepel. Een aanrader.

• 10John van Brenk21-08-2019

Een aanrader!

Schitterend uitzicht en het is een huis dat van alle gemakken voorzien is. De communicatie met de verhuurder verloopt vlot. Al met al hebben we een heerlijke vakantie gehad.

• 9L. Luijks27-06-2019

Heerlijk

Voor de vierde maal in dit huis geweest. Goede communicatie met de verhuurder. Het huis is uitstekend voor maximaal 8 personen. Het huis is overcompleet en schoon. De tuin is groot en het uitzicht , vanuit het huis, is fenomenaal! Heerlijke plek voor een paar dagen weg!

• 9T Pijning06-10-2018

Prachtig ruim en verzorgd huis op mooie locatie

Ruimte genoeg voor ons gezin. Rustige ligging aan de rand van het dorp tegen de heuvel, en met een geweldig uitzicht vanuit de woonkamer. Slaapkamers zijn ruim met goede bedden. Alle voorzieningen aanwezig, ook in de keuken.

• 8Fam. de Vries01-09-2018

Fijn huis in mooie omgeving

Mooi huis, mooie ligging. Huis is prima uitgerust en van alle gemakken voorzien. Heerlijk rustig gelegen en dicht bij supermarkten en bezienswaardigheden. Contact met eigenaar verloopt prima en er wordt direct gereageerd op berichten. Het is even uitvogelen hoe je de TV en radio aan de praat krijgt maar alles werkt goed. Bedden zijn behoorlijk hard en dat is even wennen. Sanitaire voorzieningen zijn uitstekend en de badkamers zijn ruim, waarvan 1 met groot bad. Grote tuin, met geiten en schapen als buren, maar zonder dat dit overlast bezorgt. Je kunt direct uit het huisje het bos in wandelen, bereid je er wel op voor dat dit net zo steil klimt als de weg naar het huisje. Op een half uurtje afstand kun je heerlijk zwemmen in de Ourthe op een goed verzorgde locatie inclusief voorzieningen. Al met al prima verzorgd en hierdoor een fijn verblijf gehad.

• 9R W17-06-2018

Geweldig!

Een heerlijk gelegen huisje van alle gemakken voorzien. Vanuit daar verschillende activiteiten gedaan.

• 10Philip Schaut27-12-2017

We wisten dat we hier nog eens terug moesten komen

Prijs/kwaliteit een tophuis. Een hele mooie ligging, zeker voor wie rust van primordiaal belang is. Proper huis, een complete ingerichte keuken (voor de echte hobbykoks onder ons : neem zelf uw messenset mee). Propere sanitair, het huis is verwarmd bij aankomst met centrale verwarming, ruim voldoende houtvoorraad voor de kachel (tip : koop wat fijn aanmaakhout). Gelegen vlakbij een bos, op een helling, beschut voor de wind (bij 3 à 4 bfrt van het KMI is het hier nog steeds windstil). Goede TV ontvangst. Het enige wat ik van thuis zou meenemen is mijn eigen bed : met mijn 1,86 m is het nét iets te klein, maar het is niet zo dat je er slecht van slaapt 's nachts, geen probleem. Maar vooral ook : elk huis heeft wel ergens eens een kleine storing of een defect. Wel, de eigenaar Arian is hierbij zeer behulpzaam, attent en onderneemt onmiddellijk actie wanneer je contact opneemt. Een echte prima klantenservice !!

• 9Sarah02-12-2017

Zalig

Alles is prima voorzien in het vakantiehuis. Zeer ruim en zeer gezellig. Rustig gelegen op het einde van een doodlopende straat. Verderop kan je de bossen in wandelen. In de buurt is ook vanalles en nog wat te doen (informatie ligt in het vakantiehuis).

• 10Ronald26-09-2017

Wederom geweldig

Schitterend huis, voorzien van alle gemakken in een prachtige omgeving

• 8Willeke05-08-2017

Genieten van rust en natuur

Mooi groot vakantiehuis en heerlijke tuin. Alleen maar groen om je heen en dieren (schapen, geiten, koeien en paarden). Bedden zijn prima en alle voorzieningen zijn in orde. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Mooie slaapkamers en badkamers en fijne woonkamer en keuken. Schoonmaak kan beter, de keuken was erg vettig en rook ook zo en het is als je beter kijkt erg stoffig overal (bovenop kasten en onder bedden). Het is ook vreemd dat het huis voor een prijs inclusief schoonmaak wordt aangeboden terwijl je wel van alles moet schoonmaken voordat je weggaat. Wat echt gemist wordt is goede zonwering met name boven het terras. Tip: als je in juli gaat kan het zijn dat het feest is in het dorp, wij lagen 2 nachten tot 4 uur wakker van de herrie. Wij waren er twee weken dus genoten de overige dagen wel van de rust maar als je maar een week gaat is het een beetje zonde van je vakantie. Wellicht handig om de data van het feest te checken dan.

Vakantiehuis Le Verger info

• CafeBeschikbaar (1)