Hotel Chateau d'Heblon

8Fantastisch

8 reviews over Hotel Chateau d'Heblon

• 8kessel22-08-2009

zeker wel kindvriendelijk!

heerlijke huisjes, de eigenaar bracht de kinderen met de trekker naar een mooie weide waar zij konden spelen en wij konden picknikken. Het uitzicht van het huisje eglantier is prachtig. sávonds haard aan een raam open vanwege de rivier die onder het raam doorstroomt. De kinderen konden ook heerlijk met de paarden en de hond spelen.

Gereisd met jonge kinderen in september 2008

• 6Van Soest André15-02-2008

Het kasteel, met zijn prachtige en rustvolle omgeving is bijna uniek te noemen!. Jammer echter dat er zo weinig gedaan wordt om het tot zijn volle recht te laten komen. Er ontbreekt de wil, onkunde of onmacht om een degelijk, diepgaand onderhoud van het geheel te doen. Kamers ruiken muf, basisattributen voor een 3-sterrenhotel ontbreken.Alles moet dringend opgefrist en hersteld worden.

Gereisd met partner in februari 2008

• 7Kim31-10-2007

Wij hebben dit hotel helemaal afgehuurd voor ons huwelijksfeest en deze eigenaars hebben er echt alles aan gedaan om het ons en onze gasten het naar hun zin te maken. HEERLIJK eten. De kamers waren wat gedateerd maar dat vonden wij een super charme. De omgeving is super idyllisch en heerlijk rustig.

Wij vonden het geweldig!

Gereisd met familie in oktober 2007

• 10michiel17-09-2007

Ik ben hier samen met mijn vriendin geweest in nov 2006. We hebben heerlijk genoten en zijn helemaal verliefd op de plek en het kasteel. De zoon van de eigenaar( zijn vader was op vakantie) was op dat moment aanwezig om het hotel te runnen en wij waren de enige gasten.We kregen er een warm welkom en ook was er al gelijk een huiselijk gevoel. Je kunt ze daar altijd vragen of er iets leuks te doen is in de buurt. Als je er niet van houd dat hier en daar de afwerking niet helemaal goed is (zijn zoon word er zelf gek van lol) dan denk ik dat het verstandig is hier niet naar toe te gaan. Wij vinden het een toevoeging aan de sfeer. De rust en het uitzicht zijn ook super.Je moet ook niet bang zijn voor honden. Max loopt namelijk los rond en als die je nog niet kent kan die behoorlijk hard blaffen maar na een paar dagen is dit over. het is hier SUPER

Gereisd met partner in september 2007

• 8H+M28-02-2007

Chateau d'Heblon is een heerlijke locatie om eens lekker tot rust te komen. Wij komen er al jaren en je kunt er helemaal jezelf zijn. Het kasteel biedt veel charme, het eten (ook ontbijt) is ook altijd erg goed. Je kunt je er lekker casual bewegen, de sfeer is ontspannen en gelukkig niet opgeklopt. Wat de prijs betreft: 111,- is beslist niet duur voor een dergelijk onderkomen. Bij een gemiddeld Van der Valk in Nederland betaal je ook tegen de 100,- per nacht en dat is dan ook nog exclusief ontbijt

Gereisd in februari 2007

• 8k&e25-02-2007

prachtig gelegen kasteeltje met zeer vriendelijk oude eigenaar.Ideale plek om even een weekendje tot rust te komen (en in ons geval ook carnaval te ontvluchten). Kamers zijn zeer ruim en sfeervol. Dat in 1 hoek het behang loskomt en het bad aan de buitenkant bekleed is met vloerbedekking hoort bij de charme van de accommodatie. Zowel het ontbijt (verse jus d'orange, koffie, vers fruit (ananas, aardbeien), zoete broodjes, stokbrood etc etc) als avondeten (zeeduivel, eend) was heel goed. De oudere eigenaar heeft alleen moeite uit de plaatselijke bevolking geschikt personeel te vinden voor de bediening. Een overnachting is inderdaad niet goedkoop, maar we hebben een geweldig verblijf gehad.

Gereisd in februari 2007

• 7Georges Gielen17-05-2006

Schitterend gelegen kasteelhotel, buitengewoon rustig op een domein van 20 ha. De service kan verbeterd worden, maar er zijn verzachtende omstandigheden.

Gereisd in mei 2006

Hotel Chateau d'Heblon info