Vakantiehuis Tayen

Vakantiehuis Tayen

Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis Tayen in het Nederlands

2008

Hier komen we graag terug!

Pieter
10-11-2008

Te gek huisje. Je kunt perfect je fietsen kwijt in de garage en na het mountainbiken alles afspoelen met de tuinslang. Toffe open haard en lekkere tuin.

Gereisd met vrienden in Mon Nov 10 2008 21:23:33 GMT+0000 (UTC)

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Tayen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Tayen in Halleux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Tayen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.