Bed and Breakfast

3 reviews over Bed and Breakfast Chanteloup in het Nederlands

geweldig

manhout eric
1-9-2015

zeer vriendelijke mensen lekker eten zeer rustig kortom alles wat een mens wensen kan

Gereisd met vrienden in augustus 2015

Eén van de beste B&B ooit bezocht !!!

Redgy Stubbe
4-10-2010

Dit is één van de beste chambre d'hotes die mijn vrouw en ik ooit bezocht hebben. Uitstekende ligging, stilte, zeer netjes en een heel lekkere keuken. Uiterst vriendelijke eigenaars die alles in het werk stellen om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. En 's avonds kun je er uitstekend tafelen, samen met de andere gasten. Uitstekend gelegen als uitvalsbasis om de Ardennen te verkennen. La Roche ligt vlakbij.

Gereisd met partner in maart 2009

Fantastische plaats

Patrick Knockaert
16-6-2009

Dit is werkelijk een plaats om opnieuw naar toe te gaan. Thérèse en Henri runnen hun chambres d'hotes op excellente wijze. De slaapkamers zijn mooi ingericht, proper en ruim. Evenzo de badkamer. Over de keuken kan ik kort zijn : geen haute cuisine, maar een goede burgerkeuken : lekker, voldoende, mooi gepresenteerd en afwisselend. En er is geen betere manier om de dag te starten met het lekkere uitgebreid ontbijt. Thérèse en Henri doen er werkelijk alles voor om hun gasten te verwennen. Een aanrader.

Gereisd met vrienden in juni 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Chanteloup in Halleux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Chanteloup zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.