Bed and Breakfast Chanteloup

5 reviews over Bed and Breakfast Chanteloup in het Nederlands

geweldig

manhout eric
1-9-2015

zeer vriendelijke mensen lekker eten zeer rustig kortom alles wat een mens wensen kan

Idéal pour déconnecter un peu !

Nadine
16-6-2013

Un endroit idéal dans une superbe région ; un accueil chaleureux ; une maison

où tout est propre et convivial ; une cuisine délicieuse, régionale et présentée avec beaucoupo de soin ... Tout ça, avec "le sourire de la crèmière" !

Bref, "Le Chanteloup" ... on y reviendra !

Eén van de beste B&B ooit bezocht !!!

Redgy Stubbe
4-10-2010

Dit is één van de beste chambre d'hotes die mijn vrouw en ik ooit bezocht hebben. Uitstekende ligging, stilte, zeer netjes en een heel lekkere keuken. Uiterst vriendelijke eigenaars die alles in het werk stellen om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. En 's avonds kun je er uitstekend tafelen, samen met de andere gasten. Uitstekend gelegen als uitvalsbasis om de Ardennen te verkennen. La Roche ligt vlakbij.

Que dire sinon que nous avons passé une super soirée de Nouvel An.

Merci de votre acceuil !

Les chambres sont confortables et mignonnes, et d'une propreté irréprochable.

Le repas : foie gras artisanal, filets de soles sauce piment, trou normand, filets de faisan aux figues et dessert.... franchement, nos papilles ont apprécié .... et les vins de chez Graffé Lecocq, notre palais s'en souvient encore ....

Même si le patron a fait le tour de Belgique pour trouver une boulangerie ouverte le 1er de l'an, toute était parfait !

Très bon rapport/qualité/prix !

Fantastische plaats

Patrick Knockaert
16-6-2009

Dit is werkelijk een plaats om opnieuw naar toe te gaan. Thérèse en Henri runnen hun chambres d'hotes op excellente wijze. De slaapkamers zijn mooi ingericht, proper en ruim. Evenzo de badkamer. Over de keuken kan ik kort zijn : geen haute cuisine, maar een goede burgerkeuken : lekker, voldoende, mooi gepresenteerd en afwisselend. En er is geen betere manier om de dag te starten met het lekkere uitgebreid ontbijt. Thérèse en Henri doen er werkelijk alles voor om hun gasten te verwennen. Een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Chanteloup in Halleux, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Chanteloup zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Chanteloup scoort een 9.44 uit 10 op basis van 5 reviews.