Hotel Les Ardillières du Pont d'Oye

Hotel Les Ardillières du Pont d'Oye

Kleine hotelsWeer vandaag20°12°
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Les Ardillières du Pont d'Oye voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Les Ardillières du Pont d'Oye in het Nederlands

2008

de sfeer van de ardennen

Danny Waterplas
26-12-2008

Geliefd hotel bij de jagers. Mooie omgeving, ruime nette kamers, uistekend eten met lekkere streekproducten. Bezoek zeker eens het bijhorende restaurant.

Gereisd Zakelijk in Mon Dec 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• ZwembadJacuzzi

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Koelkast / Minibar, TV

• Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenHiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Les Ardillières du Pont d'Oye in Habay La Neuve, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Les Ardillières du Pont d'Oye zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.