Géén boekingskosten

Bed & Breakfast Repos Du Lincon

BelgiëLuxemburgGrupont

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Repos Du Lincon voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 8 reviews

8.3FantastischScore uit 8 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

8 Reviews over Repos Du Lincon

• 9Luc en Els11-07-2016

onvergeetelijk.

Antieke maar charmante B en B. Zeer vriendelijke uitbaters. Romantische tuin waar het heerlijk ontbijten is of napraten met een glas. Bijzonder interieur met enorme collectie auto memorabilia. Mogelijk om heerlijk te cruisen in een oldtimer doorheen de prachtige natuur. Aanrader !

• 8leo hoefs04-09-2015

nostalgisch B&B waar een leuk verblijf mogelijk is

kleine maar schone kamer, gelegen aan de voorkant aan de doorgaande weg. 's nachts weinig verkeer. prima ontvangst door gastheer en -vrouw. wallonisch bad (kleine badkuip). via opstapje te bereiken. wastafel in de kamer. prima ontbijt, jammer genoeg niet in de romantische tuin ivm de regen. 's avonds aangenaam verhaal aangehoord van gastheer Jan, die vertelde over de historie van het pand en hoe Anneke en hijzelf verzeild raakten in dit pand. zo'n km van camping la Clusure. te voet betekende dat wel een flinke klim.. wifi slechte ontvangst, alleen beneden in de "huiskamer" annex ontbijtruimte en dan nog alleen op bepaalde plaatsen.

• 8Joh en Hely19-01-2011

geweldige vriendelijke ambiance

We zijn met onze oldtimerclub een weekend bij Jan en Anneke geweest. Bijzonder vriendelijke en behulpzame gastheer en -vrouw. We hebben genoten van de huiselijke sfeer en de gezelligheid. In de buurt prima mogelijkheden om heerlijk te eten. Ook het ontdekken van de omgeving is met de adviezen van Jan een geweldig avontuur. We gaan er dit jaar weer terug. Uitstekend bevallen.

• 8Jim en Soraya15-09-2009

Prima hotel dat in een mooie omgeving ligt.

Wij komen hier al een aantal jaren (6) en steeds met veel plezier. Onlangs hebben we hier nog een aantal nachten gelogeerd. De eigenaren zijn zeer betrokken met het wel en wee van hun gasten. Niets is te veel. Gastvrijheid is hun motto. Wij hebben al die jaren met veel plezier in dit hotel gelogeerd. Jan en Anneke , ga zo door en tot een volgende keer!!!!.... Jim en Soraya

• 8Patrick Siborgs01-08-2008

Een aanrader voor iedereen

Zeer leuk hotelletje in een unieke rustig dorpje dat zeer goed gelegen is om de streek te verkennen in de prachtige provincie Luxemburg. Zeer gastvriendelijk onthaal, korrekte accomodatie,super ontbijt in de prachtige tuin. Super leuke combinatie met het huren van een classic car. Wijzelf hadden twee dagen geboekt in combinatie met de huur van MGB. Fantastische dagen beleefd. Leuke en fijne tips i.v.m. route en fantastische restaurants in de omgeving. Zeker een aanrader voor wie van nostalgische auto's houdt en wil genieten van een subliem landschap. Beste Anneke en Jan, we komen zeker nog een keer terug

• 8Robert&Ilse29-11-2007

Wij zijn net terug van een weekendje Grupont in het gezellige B&B van Jan en Anneke. heerlijk ontbijt 's morgens. Normaal gesproken tussen 9.00 en 10.00 maar zij maken graag een uitzondering waardoor je dus uit kunt slapen. Geen restaurantmogelijkheid maar in St. Hubert en Rochefort zijn goede restaurants die zij eventueel voor je willen reserveren. Van Jan een geweldig mooie route gekregen om te rijden waarbij je uiteindelijk in de plaats Boulion terechtkomt. In de zomertijd rijden met 1 van de oude Engelse auto's van Jan helemaal een te gekke ervaring. Legio vismogelijkheden in de omgeving (forel) en rust, rust en nog eens rust. Wandelmogelijkheden ook mogelijk. Het bos met diverse routes ligt achter de B&B. Kortom; een aanrader dus. Jan en Anneke; nogmaals bedankt voor een fijn en ERG gezellig verblijf

• 8Robert&Ilse29-11-2007

Net terug van een heerlijk weekendje Grupont waarbij wij een heel fijn verblijf hebben gehad bij Jan en Anneke (eigenaren). Ontbijt normaal gesproken tussen 9.00 en 10.00 maar Anneke maakt daar, op verzoek, graag een uitzondering voor en kun je dus uitslapen. Van Jan een hele mooie route gekregen om te rijden naar Boullion. Werkelijk een fantastische route. Deze route is nog mooier als je hem 's zomers maakt in 1 van de ouwe Engelse auto's die Jan en Anneke ook verhuren (zie internetsite). Uit eten geweest in St. Hubert (op aanraden van Anneke en dus ook heel erg goed) en Rochefort. Vismogelijkheden (forel) zijn er ook voldoende in de omgeving. Zeker een aanrader voor een ieder die van rust en ruimte houd. Bedenk wel dat je een auto nodig hebt i.v.m. het feit dat Jan en Anneke geen restaurant bij hun B&B runnen. Via deze weg; nogmaals bedankt voor een fijn verblijf. Het was ERG gezellig!!!

• 9E Creemers09-08-2007

Heel leuk B&B in de Ardennen. Zeer vriendelijke nederlandse gastheer en gastvrouw. Ontbijt in de tuin bij goed weer is erg gezellig. Kamers zijn simpel, maar alles is er. Restaurants werden ons aanbevolen en er werd eventueel voor ons gereserveerd. We hebben een heerlijk weekend gehad.

Bed & Breakfast Repos Du Lincon info

Het complex