Vakantiehuis La Petite Maison dans la Prairie

Vakantiehuis La Petite Maison dans la Prairie

9Fenomenaal

Score uit 1 review

België, Luxemburg, Grimbiémont

Op vakantie geweest naar La Petite Maison dans la Prairie?

9Fenomenaal

Score uit 1 review

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info
    Tonen op kaart

1 review over Vakantiehuis La Petite Maison dans la Prairie

• 9E vd Eerden26-01-2011

prachtige huisjes als je rust zoekt

Zeer mooie accommodatie, met veel oog voor detail ingericht, sfeervol. Vriendelijke behulpzame gastvrouw. De huisjes liggen tussen weilanden en een boomgaard in, mooie tuin, nauwelijks verkeer, alle rust dus terwijl het dorp Plelo met de auto op slechts 5 min. rijden ligt. Voor kinderen is er geen kant en klaar vermaak, maar wel alle ruimte om zich buiten te vermaken. Enige minpuntje is dat het tuinmeubilair niet erg comfortabel is, wij hadden zelf tuinstoelen meegenomen.

Gereisd met partner in januari 2011

0 tips over Vakantiehuis La Petite Maison dans la Prairie

0 vragen over Vakantiehuis La Petite Maison dans la Prairie

Vakantiehuis info

• Adres
        • E-mailadres
        • Website
        • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis La Petite Maison dans la Prairie