Bed and Breakfast

11 reviews over Bed and Breakfast La cour de Grandmenil in het Nederlands

Echte aanrader!

Jacqueline
3-8-2010

Bed en Breakfast La Cour de Grandmenil heeft stijlvol ingerichte en comfortabele kamers, van alle gemakken voorzien. De familie is zeer vriendelijk, gastvrij en behulpzaam bij het bedenken van activiteiten. De omgeving is mooi en ideaal voor het maken van wandelingen, mountainbike tochten en kanotochten.

Gereisd met partner in juli 2010

Bed and Breakfast info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La cour de Grandmenil in Grandmenil Manhay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La cour de Grandmenil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.