Bed and Breakfast

2 reviews over Bed and Breakfast La cour de Grandmenil in het Nederlands

Mooie en verzorgde Bed & Breakfast

Gert,
30-10-2017

We hebben een mooi weekend gehad bij Wendy en jeroen, de nieuwe eigenaren van deze B&B.

Leuke ontvangst, veel informatie over de omgeving, mooie en ruime kamers, goed ontbijt en twee keer een smakelijke avondmaaltijd.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Sympathiek adres zonder opsmuk.

JacobM
25-3-2016

Fijne, ruime en schone kamers die goed zijn geïsoleerd

Uitstekende service. Er werd op verzoek een maaltijd geserveerd omdat er verder niets open was. Voor ons, wandelaars, een ware uitkomst.

Redelijk rustig maar wel dichtbij de doorgaande weg naar Erezée met regelmatig verkeer.

Gereisd met vrienden in maart 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La cour de Grandmenil in Grandmenil Manhay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La cour de Grandmenil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.