Bed and Breakfast La cour de Grandmenil

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Jo en Diny van den Tillaart

perfecte ontvangst, uitstekende verzorging.

Jo en Diny van den Tillaart,
13-9-2010

warme ontvangst met een drankje,hele ruime parkeergelegenheid,afgesloten ruimte voor de fietsen, veel keus in gedocumenteerde omgevingsactiviteiten,veel wandelroutes voor elk niveau, goed restaurant op loopafstand en een geldautomaat.

De kamers zijn splinternieuw met veel ruimte, mooi sanitair en fantastische bedden.

Ralf en Rian nemen uitgebreid de tijd om al je vragen te beantwoorden en stellen echt belang in ons als gasten.Het ontbijt is heerlijk met croissants en een gekookt eitje extra. Bij het afscheid zag Ralf dat het snoer van de fietsendrager niet verbonden was met de auto. Zonder probleem ging hij languit op een matras onder de fietsendrager om de aansluiting te maken. Grote klasse!

Gereisd met partner in augustus 2010