Bed and Breakfast La cour de Grandmenil

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Mooie en verzorgde Bed & Breakfast

Gert
30-10-2017

We hebben een mooi weekend gehad bij Wendy en jeroen, de nieuwe eigenaren van deze B&B.

Leuke ontvangst, veel informatie over de omgeving, mooie en ruime kamers, goed ontbijt en twee keer een smakelijke avondmaaltijd.

Fantastische mini-vakantie

Jolande Goddijn
8-8-2016

Perfecte ruime kamer met heerlijk bed in een rustige omgeving. Er is zelfs een zitkamer voor de gasten en een afzonderlijke eetkamer. We kregen een heerlijk ontbijt waar we even op konden teren. Winkel en restaurantjes op loopafstand. Vanuit La Cour zijn mooie wandelingen mogelijk van verschillende lengtes. Ons weekend kon niet meer stuk.

Sympathiek adres zonder opsmuk.

JacobM
25-3-2016

Fijne, ruime en schone kamers die goed zijn geïsoleerd

Uitstekende service. Er werd op verzoek een maaltijd geserveerd omdat er verder niets open was. Voor ons, wandelaars, een ware uitkomst.

Redelijk rustig maar wel dichtbij de doorgaande weg naar Erezée met regelmatig verkeer.

Prachtige rustieke en gastvrije B&B

Piet & Thea
25-3-2016

Deze B&B is opericht en wordt gerund door erg vriendelijke Nederlanders. Wij kwamen s'avonds pas laat aan en dat was geen enkel probleem. We konden zelfs nog een drankje doen om even tot rust te komen van de lange reis. De kamers zijn ruim, licht en erg schoon. Het ontbijt was heerlijk. De omgeving is prachtig en ik denk dat iedereen die van het buitenleven houdt daar echt in zijn element is. Een absolute aanrader!

Fantastische plek, vriendelijke mensen

Peter Francissen
13-6-2014

Deze Nederlanders, hebben een paradijs gemaakt in een Belgische omgeving. Voor ondernemende mensen is dit een B&B bij uitstek. Kamers zijn zeer ruim, luxe uitgevoerd, keurig onderhouden. Ik zelf vind het bijna een levensbehoefte om voortdurend over een goed werkend wifi-signaal te beschikken. Heb het aldaar makkelijk zonder gekund. Belgie en de Ardennen zijn niet Nederland, waar alles bijna op elke straathoek te vinden is.Je komt hier echt tot rust.

In deze warme rustige B&B is het fijn om te vertoeven. De B&B is nog niet zo heel lang in gebruik en dat merk je ook, mooi geschilderde vertrekken, alles mooi verzorgd en de kamers en badkamers zijn meer dan ruim genoeg. Het sanitair is zeker tip top in orde (en dit zijn de woorden van een sanitair-specialist) Het was telkens 's avonds na een dagje uit, een thuiskomen in een gemoedelijke sfeer, steeds op een beleefde manier ontvangen en je werd er niets opgedrongen of het 'verplichte' praatje uit beleefdheid.

Net en modern onderkomen

Frans van der Poel
26-7-2013

Grote nette moderne schone kamers met mooie badkamer. Goede service vwb tips voor trips en fietstochten. GPS routes worden ter plekke gemaakt, of kaartje uitgeprint. Ligt gunstig centraal in Ardennen en je kunt dus alle kanten op. NL gastheer/vrouw boden ook aan om fietskleding te wassen en informeerden regelmatig of het aan iets ontbrak.

Een aanrader

Kathleen
17-2-2013

B&B La Cour de Grandmenil heeft een prima ligging als je wil gaan langlaufen, dichtbij Troisponts, Vielsalm, Malmedy. Kamers zijn heel mooi en ruim, de ontvangst was vriendelijk, kortom een adresje om terug te komen.

perfecte ontvangst, uitstekende verzorging.

Jo en Diny van den Tillaart
13-9-2010

warme ontvangst met een drankje,hele ruime parkeergelegenheid,afgesloten ruimte voor de fietsen, veel keus in gedocumenteerde omgevingsactiviteiten,veel wandelroutes voor elk niveau, goed restaurant op loopafstand en een geldautomaat.

De kamers zijn splinternieuw met veel ruimte, mooi sanitair en fantastische bedden.

Ralf en Rian nemen uitgebreid de tijd om al je vragen te beantwoorden en stellen echt belang in ons als gasten.Het ontbijt is heerlijk met croissants en een gekookt eitje extra. Bij het afscheid zag Ralf dat het snoer van de fietsendrager niet verbonden was met de auto. Zonder probleem ging hij languit op een matras onder de fietsendrager om de aansluiting te maken. Grote klasse!

Heerlijke plek voor een paar dagen ardennen!

yvonne bogaard
20-8-2010

Heerlijk hebben we het gehad in La cour de Grandmenil. Dit B&B is nog maar pas geopend, maar daar is weinig van te merken. De ruime kamer had een mooie uitstraling. We zijn gastvrij ontvangen en hebben genoten van de mooie rustige omgeving. Het B&B ligt heel centraal dus je kan van daaruit alle kanten op, en ook heel makkelijk een leuke wandeling maken vanuit het B&B. Wij hebben genoten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La cour de Grandmenil in Grandmenil Manhay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La cour de Grandmenil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast La cour de Grandmenil scoort een 8.7 uit 10 op basis van 11 reviews.