Bed and Breakfast La cour de Grandmenil

Meer bedandbreakfast info

11 reviews over Bed and Breakfast La cour de Grandmenil

• 9Gert30-10-2017

Mooie en verzorgde Bed & Breakfast

We hebben een mooi weekend gehad bij Wendy en jeroen, de nieuwe eigenaren van deze B&B. Leuke ontvangst, veel informatie over de omgeving, mooie en ruime kamers, goed ontbijt en twee keer een smakelijke avondmaaltijd.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 9Jolande Goddijn08-08-2016

Fantastische mini-vakantie

Perfecte ruime kamer met heerlijk bed in een rustige omgeving. Er is zelfs een zitkamer voor de gasten en een afzonderlijke eetkamer. We kregen een heerlijk ontbijt waar we even op konden teren. Winkel en restaurantjes op loopafstand. Vanuit La Cour zijn mooie wandelingen mogelijk van verschillende lengtes. Ons weekend kon niet meer stuk.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8JacobM25-03-2016

Sympathiek adres zonder opsmuk.

Fijne, ruime en schone kamers die goed zijn geïsoleerd Uitstekende service. Er werd op verzoek een maaltijd geserveerd omdat er verder niets open was. Voor ons, wandelaars, een ware uitkomst. Redelijk rustig maar wel dichtbij de doorgaande weg naar Erezée met regelmatig verkeer.

Gereisd met vrienden in maart 2016

• 9Piet & Thea25-03-2016

Prachtige rustieke en gastvrije B&B

Deze B&B is opericht en wordt gerund door erg vriendelijke Nederlanders. Wij kwamen s'avonds pas laat aan en dat was geen enkel probleem. We konden zelfs nog een drankje doen om even tot rust te komen van de lange reis. De kamers zijn ruim, licht en erg schoon. Het ontbijt was heerlijk. De omgeving is prachtig en ik denk dat iedereen die van het buitenleven houdt daar echt in zijn element is. Een absolute aanrader!

Gereisd met partner in maart 2016

• 9Peter Francissen13-06-2014

Fantastische plek, vriendelijke mensen

Deze Nederlanders, hebben een paradijs gemaakt in een Belgische omgeving. Voor ondernemende mensen is dit een B&B bij uitstek. Kamers zijn zeer ruim, luxe uitgevoerd, keurig onderhouden. Ik zelf vind het bijna een levensbehoefte om voortdurend over een goed werkend wifi-signaal te beschikken. Heb het aldaar makkelijk zonder gekund. Belgie en de Ardennen zijn niet Nederland, waar alles bijna op elke straathoek te vinden is.Je komt hier echt tot rust.

Gereisd met partner in juni 2014

• 9Stijn26-08-2013

Deze warme, rustige b&b is zeker een aanrader

In deze warme rustige B&B is het fijn om te vertoeven. De B&B is nog niet zo heel lang in gebruik en dat merk je ook, mooi geschilderde vertrekken, alles mooi verzorgd en de kamers en badkamers zijn meer dan ruim genoeg. Het sanitair is zeker tip top in orde (en dit zijn de woorden van een sanitair-specialist) Het was telkens 's avonds na een dagje uit, een thuiskomen in een gemoedelijke sfeer, steeds op een beleefde manier ontvangen en je werd er niets opgedrongen of het 'verplichte' praatje uit beleefdheid.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 8Frans van der Poel26-07-2013

Net en modern onderkomen

Grote nette moderne schone kamers met mooie badkamer. Goede service vwb tips voor trips en fietstochten. GPS routes worden ter plekke gemaakt, of kaartje uitgeprint. Ligt gunstig centraal in Ardennen en je kunt dus alle kanten op. NL gastheer/vrouw boden ook aan om fietskleding te wassen en informeerden regelmatig of het aan iets ontbrak.

Gereisd met partner in juli 2013

• 8Kathleen17-02-2013

Een aanrader

B&B La Cour de Grandmenil heeft een prima ligging als je wil gaan langlaufen, dichtbij Troisponts, Vielsalm, Malmedy. Kamers zijn heel mooi en ruim, de ontvangst was vriendelijk, kortom een adresje om terug te komen.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

• 9Jo en Diny van den Tillaart13-09-2010

perfecte ontvangst, uitstekende verzorging.

warme ontvangst met een drankje,hele ruime parkeergelegenheid,afgesloten ruimte voor de fietsen, veel keus in gedocumenteerde omgevingsactiviteiten,veel wandelroutes voor elk niveau, goed restaurant op loopafstand en een geldautomaat. De kamers zijn splinternieuw met veel ruimte, mooi sanitair en fantastische bedden. Ralf en Rian nemen uitgebreid de tijd om al je vragen te beantwoorden en stellen echt belang in ons als gasten.Het ontbijt is heerlijk met croissants en een gekookt eitje extra. Bij het afscheid zag Ralf dat het snoer van de fietsendrager niet verbonden was met de auto. Zonder probleem ging hij languit op een matras onder de fietsendrager om de aansluiting te maken. Grote klasse!

Gereisd met partner in augustus 2010

• 8yvonne bogaard20-08-2010

Heerlijke plek voor een paar dagen ardennen!

Heerlijk hebben we het gehad in La cour de Grandmenil. Dit B&B is nog maar pas geopend, maar daar is weinig van te merken. De ruime kamer had een mooie uitstraling. We zijn gastvrij ontvangen en hebben genoten van de mooie rustige omgeving. Het B&B ligt heel centraal dus je kan van daaruit alle kanten op, en ook heel makkelijk een leuke wandeling maken vanuit het B&B. Wij hebben genoten.

Gereisd met partner in augustus 2010

Bed and Breakfast La cour de Grandmenil info