Bed and Breakfast Bo Temps

Tonen op kaart

80 reviews over Bed and Breakfast Bo Temps

• 10Dennie13-04-2019

Aanrader!

Mooie omgeving en leuke uitbaters die alles van het historisch verleden weten en laten zien. BB was schoon en prima te doen. Kortom aanrader.

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    9Floor18-08-2018

Aanrader

Wat een fijne plek en wat een lieve mensen! Er is veel te doen in deze omgeving in alle seizoenen en de eigenaren weten er alles van. Wij hebben goed meegegeten. Aanrader voor meerdere dagen en kort bezoek!

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 10Ans Zengers30-07-2018

Perfecte omgeving en Evelien en Bob geven je het ultime vakantie gevoel.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

• 10Sanne05-07-2018

Hartelijk en ongedwongen

Voor de tweede keer heerlijk vertoefd bij Bo Temps, deze keer op de nieuwe kamer: de Afrikaanse kamer. Het is een prachtige ruimte, met toilet en douche geïntegreerd in de kamer zelf. De tuin ziet er prachtig uit. 's Avonds hebben we het haardje buiten gestookt met een heerlijk glas wijn erbij. De gezellige, ongedwongen sfeer is een absoluut pluspunt! Wij komen weer terug.

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Jimmy05-07-2018

Fantastische B&B

Heerlijke plek om te verblijven in een mooie verbouwde B&B. Echte aanrader! Eigenaren erg vriendelijk en behulpzaam!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2018

• 9Jos O.02-07-2018

Heerlijke overnachtingsplek

Een gezellige B&B met mooie kamers (verschillende thema's) en met lekkere bedden Eveline en Bob zijn op en top gastvrouw/heer en geven je graag tips over de omgeving. De ruime tuin is een heerlijke plek om tot rust te komen na een flinke fietstocht of wandeling. En bij minder fraai weer kun je dat in een ruime zitkamer met comfortabele zetels.Culinair wordt je door Bob verwend tijdens het 3-gangen diner.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Dennie en Astrid25-02-2018

Zeker terugkomen in de zomer

Wat een leuke B&B. Nog nooit geweest hier maar de omgeving is werkelijk prachtig. Wij hebben er heerlijk gewandeld en hebben genoten van de de uitleg van de gastheer. Deze weet echt leuke dingen te vertellen over de geschiedenis al hier tijdens de 2e wereldoorlog. De prachtige onlangs gerenoveerde kamers zullen ons zeker nog eens terug laten komen in het zomerseizoen. Aanrader!

Gereisd met partner in februari 2018

• 2017
    9Cora Jos25-08-2017

Fantastiche tijd gehad

Eigenaren zijn erg vriendelijk en gastvrij.

Alleen gereisd in juli 2017

• 10Dimitri en Sofie06-08-2017

fantastisch en rustig

We zijn hier twee nachten geweest en vonden het super. het eerste volledige weekend weg met ons twee zonder de kids. Dan verwacht je rust en stilte en dat hebben we hier gekregen. Zeer hartelijk ontvangst van de huisvrouw. Voor iedere vraag een passend en helpend antwoord. Het drie gangen menu op zatderdag was zeer verzorgd en nog veel lekkerder! Tijdens de avond rustig in de tuin zitten met een gezellig vuurtje erbij. Ideaal om ook de andere gasten te leren kennen. Ons zien ze hier zeker terug! De ligging is uiteraard ook super, alles vlakbij en voor iedereen wat wils. Doe zo verder!!

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Mireille08-07-2017

Heerlijk plekje!

Eveline & Bob geven je meteen een warm welkom. Gezellige living met open haard en eerlijke bar/koelkast. We waren hier afgelopen november en hebben meteen opnieuw geboekt samen met ons Metallica vrienden vanuit Nederland, Schotland, Engeland en Zweden!

Gereisd met vrienden in november 2016

10 tips over Bed and Breakfast Bo Temps

• Jan, 21-04-2012

De Battletour van de eigenaar!

• johnknappers, 15-03-2014

Gewoon lekker van de prachtige natuur genieten. Wandelen etc.

• marjanne_2, 01-08-2012

het museum met vondsten uit WOII met rondleiding van oudste zoon Tom is een aanrader!

0 vragen over Bed and Breakfast Bo Temps

Bed and Breakfast info