Vakantiehuis Maison Chez Zabeth

Vakantiehuis Maison Chez Zabeth

9.5Fenomenaal

België, Luxemburg, Grand-Han

Op vakantie geweest naar Maison Chez Zabeth?

9.5Fenomenaal

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info
    Tonen op kaart

2 reviews over Vakantiehuis Maison Chez Zabeth

• 9S19-08-2011

Heerlijke midweek in de Ardennen

Wow, tof uitzicht, ruim huis met alles erop en eraan. Het huis was acceptabel schoon. Eerst maar even een nieuw koffiezetapparaat geregeld bij de receptie want goede koffie zouden we die week wel nodig hebben. Waarom?, de bedden (lees matrassen) waren slecht, je voelde de lattenbodem door de matras heen. Het enige grote minpunt aan dit huis! Tip voor als je dit huis wilt boeken: vraag of ze sinds augustus 2011 inmiddels nieuwe bedden (matrassen) hebben. Reisorganisatie weet er namelijk van! Wij waren voor stroom 5 euro kwijt en voor de stookolie (verwarming) 0 euro. Het blijft een beetje irritant dat je zelf de meterstanden moet opnemen maar oke! Het huis is een twee-onder-één kap maar daar merk je helemaal niets van, er zit volgens ons een muur van 1 meter tussen want het gezin met de kinderen naast ons hebben wij niet gehoord! In de tuin staat een leuk speeltoestel waar onze kinderen veel plezier aan hebben beleefd.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 10Anneke01-02-2008

Dit is echt een fantastisch vakantiehuisje. Eerst en vooral is het uitzicht onbetaalbaar. Je kan kilometers ver kijken en het is er muisstil. Het huis is groot, heel ruim en echt alles is aanwezig. Minpuntje zijn de bedden. Ze zijn beetje hard. Neem best een extra kussen mee. Wij gaan er al jaren en dit zal zo blijven ook. Tip: opteer voor de haard: veel goedkoper, heel gezellig en heel snel warm. Voor wie houdt van een proper huis met alle comfort, maar vooral veel rust, dan is dit het ideale huisje. Ook een leuke tuin voor kinderen.

Gereisd met partner in februari 2008

0 tips over Vakantiehuis Maison Chez Zabeth