Vakantiehuis Le Bois Preau

Vakantiehuis Le Bois Preausterstersterster

10Fenomenaal

België, Luxemburg, Grand-Han

Op vakantie geweest naar Le Bois Preau?

10Fenomenaal

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info
    Tonen op kaart

2 reviews over Vakantiehuis Le Bois Preau

• 10Van Gucht13-12-2008

Zon of regen: geweldig

Juist terug van dit schitterende vakantiehuis. We waren met 10 personen waarvan 3 kinderen. De kinderen hebben dagelijks urenlang gezwommen en 's avonds na bedtijd hebben wij nog gezellig onder ons kunnen genieten. Zowel van de sauna als het zwembad! Overdag gingen we bij mooi weer wandelen, winkelen,... bij slecht weer bleven we gezellig binnen bij het haardvuur of in het zwembad! Er was geen verveelmoment te bespeuren. Het huis staat alleen in een bos, we zijn dus koning te rijk geweest!

Gereisd met jonge kinderen in december 2008

• 10Onrust29-05-2007

We hebben met 7 volwassenen en 1 kind het Pinksterweekend doorgebracht in Le Bois Preau. Het zwembad is fantastisch, diep genoeg om van de duikplank te springen. De temperatuur in het zwembadgedeelte is tropisch. Mooie tuin om het huis en een mooie oprijlaan. Super!!

Gereisd met familie in mei 2007

0 tips over Vakantiehuis Le Bois Preau