Géén boekingskosten

Hotel La Passerelle

BelgiëLuxemburgGrand-Han

We hebben de beste aanbieders voor Hotel La Passerelle voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 32 reviews
+37/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8FantastischScore uit 32 reviews
  • 8Waardering

• Airconditioning

34 Reviews over La Passerelle

• 10Remi31-03-2019

Wij gaan zeker volgende maand terug.

Heerlijk voor mensen die houden van rust, en de natuur.

We hadden 2 zonnige dagen, gans de namiddag genoten van het zonnetje aan de oevers van de Ourthe.

Zeer lekker gegeten ( Forel & Scampi's ) voor lage prijzen.

• 9Fam. De Smedt10-03-2017

Heerlijk gegeten

Sommige kamers zijn nogal klein, maar anderen zijn dan weer heel groot. Wij, als ouders hadden een kleine kamer, maar onze kinderen een hele grote. Het eten is er overheerlijk! En de bediening is zeer vriendelijk.

• 7Erik09-06-2014

Stijlvol hotel op mooie locatie, service kan beter

La Passerelle is gevestigd in een typisch Waals gebouw en ligt direct aan een rustige binnendoorweg op 15min van Durbuy. Het terras en het speelveld bij het hotel grenzen direct aan de Ourthe. Er is ruim voldoende parkeergelegenheid aanwezig.

De kamers zijn mooi en modern ingericht. Zeker de hoekkamers hebben veel lichtinval met uitzicht op de rivier de Ourthe. Het bed was ook prima. Er hing wel vaak een raar luchtje in de kamer (afkomstig uit de afvoer).

Het hotel zelf is modern en stijlvol ingericht met een mooie eetzaal. Het ontbijt was prima in orde met genoeg keus, al zou het fijn zijn als er ook tomaten en andere groenten werden geserveerd.

Het hotel heeft een mooi terras en een leuke bar, maar helaas was er overdag niemand in de buurt om een drankje te serveren. 's Avonds was er wel personeel maar deze zaten vaak zelf in de bar luidruchtig met elkaar te praten.

Jammer genoeg was de ontvangst niet erg vriendelijk en bij checkout werd ook niet gevraagd of alles naar wens was.

• 10Dominique25-12-2013

Fantastisch Weekend in La Passerelle

Heel rustig gelegen, prima locatie voor het bezoeken van verschillende kerstmarkten, Heerlijk eten, ook het ontbijt is prima verzorgd. Echt een aanrader voor iedereen, we komen zeker nog terug.

• 9JJ23-08-2013

fantastische plek! aanrader!!

Mooi en modern hotel! Wij verbleven in de familiekamer aan de overkant van de straat. Ruime moderne kamer, met alle comfort. Restaurant is topper, lekker gegeten voor weinig geld, kinderkaart aanwezig! Mooie tuin aan het water. Enig minpunt: geen deur aan de kinderkamer, veel vliegen op de broodjes bij het ontbijt.. misschien de broodjes onder een net plaatsen... hier komen we zeker terug!

• 9Sophie28-07-2013

Mooie kamer aan het water

Positief: - moderne kamer met airco - mooie en rustige ligging aan water - lekker en niet te duur restaurant

Negatief: -soms lange wachttijd in restaurant

• 4Mundt13-07-2013

Zeer klantonvriendelijke bediening.

Kwamen er geregeld eten. De laatste keer hadden wij gereserveerd, bij aankomst kregen wij te horen dat er geen plaats voor ons was ( kennelijk was de reservering niet genoteerd) en zijn vervolgens zonder excuses weggestuurd. Hier komen wij dus nooit meer.

• 6Dehaerne Norbert07-11-2012

Verwarming

Hotel La Passarelle in Grand-Han Tijdens ons verblijf van 3 tot 5/11/2012 werd de verwarming afgelegd, na klacht terug ok voor 4 uur. en terug af, zodat we in de badkamer stonden bij 4 graden !!!! 's morgens.

• 9helmavandriel03-08-2012

Heerlijke plek om uit te rusten

De kamer aan de voorkant van het hotel is wel klein maar schoon en verzorgd. Maar de heerlijke tuin aan de achterkant met uitzicht op de Ourthe maakt alles goed. In een rustige, landelijke omgeving. Het personeel is erg aardig en behulpzaam. Het hotel heeft ook wandeltochten uitgezet. Heerlijk ontbijt. In het restaurant kun je lekker eten, werd ook druk bezocht. Leuke speeltuin voor de kinderen.

• 8guido06-12-2011

Goed hotel

Goed hotel, goede kamers. Lekker eten maar voor grote eters weinig. Goede parking. Bij goed weder mooi terras aan de rivier.

Hotel La Passerelle info

Het complex