Hotel La Passerelle

33 reviews over Hotel La Passerelle in het Nederlands

Heerlijk gegeten

Fam. De Smedt
10-3-2017

Sommige kamers zijn nogal klein, maar anderen zijn dan weer heel groot. Wij, als ouders hadden een kleine kamer, maar onze kinderen een hele grote.

Het eten is er overheerlijk! En de bediening is zeer vriendelijk.

Oude reviews (archief)

La Passerelle is gevestigd in een typisch Waals gebouw en ligt direct aan een rustige binnendoorweg op 15min van Durbuy. Het terras en het speelveld bij het hotel grenzen direct aan de Ourthe. Er is ruim voldoende parkeergelegenheid aanwezig.

De kamers zijn mooi en modern ingericht. Zeker de hoekkamers hebben veel lichtinval met uitzicht op de rivier de Ourthe. Het bed was ook prima. Er hing wel vaak een raar luchtje in de kamer (afkomstig uit de afvoer).

Het hotel zelf is modern en stijlvol ingericht met een mooie eetzaal. Het ontbijt was prima in orde met genoeg keus, al zou het fijn zijn als er ook tomaten en andere groenten werden geserveerd.

Het hotel heeft een mooi terras en een leuke bar, maar helaas was er overdag niemand in de buurt om een drankje te serveren. 's Avonds was er wel personeel maar deze zaten vaak zelf in de bar luidruchtig met elkaar te praten.

Jammer genoeg was de ontvangst niet erg vriendelijk en bij checkout werd ook niet gevraagd of alles naar wens was.

Fantastisch Weekend in La Passerelle

Dominique
25-12-2013

Heel rustig gelegen, prima locatie voor het bezoeken van verschillende kerstmarkten, Heerlijk eten, ook het ontbijt is prima verzorgd.

Echt een aanrader voor iedereen, we komen zeker nog terug.

fantastische plek! aanrader!!

JJ
23-8-2013

Mooi en modern hotel! Wij verbleven in de familiekamer aan de overkant van de straat. Ruime moderne kamer, met alle comfort.

Restaurant is topper, lekker gegeten voor weinig geld, kinderkaart aanwezig! Mooie tuin aan het water.

Enig minpunt: geen deur aan de kinderkamer, veel vliegen op de broodjes bij het ontbijt.. misschien de broodjes onder een net plaatsen...

hier komen we zeker terug!

Mooie kamer aan het water

Sophie
28-7-2013

Positief:

- moderne kamer met airco

- mooie en rustige ligging aan water

- lekker en niet te duur restaurant

Negatief:

-soms lange wachttijd in restaurant

Zeer klantonvriendelijke bediening.

Mundt
13-7-2013

Kwamen er geregeld eten. De laatste keer hadden wij gereserveerd, bij aankomst kregen wij te horen dat er geen plaats voor ons was ( kennelijk was de reservering niet genoteerd) en zijn vervolgens zonder excuses weggestuurd. Hier komen wij dus nooit meer.

Verwarming

Dehaerne Norbert
7-11-2012

Hotel La Passarelle in Grand-Han

Tijdens ons verblijf van 3 tot 5/11/2012 werd de verwarming afgelegd, na klacht terug ok voor 4 uur. en terug af, zodat we in de badkamer stonden bij 4 graden !!!! 's morgens.

Heerlijke plek om uit te rusten

helmavandriel
3-8-2012

De kamer aan de voorkant van het hotel is wel klein maar schoon en verzorgd. Maar de heerlijke tuin aan de achterkant met uitzicht op de Ourthe maakt alles goed.

In een rustige, landelijke omgeving.

Het personeel is erg aardig en behulpzaam. Het hotel heeft ook wandeltochten uitgezet. Heerlijk ontbijt. In het restaurant kun je lekker eten, werd ook druk bezocht. Leuke speeltuin voor de kinderen.

Goed hotel

guido
6-12-2011

Goed hotel, goede kamers. Lekker eten maar voor grote eters weinig.

Goede parking. Bij goed weder mooi terras aan de rivier.

Een meer dan goed adresje

Noël De Laender
17-10-2011

Voor de zoveelste keer een gastronomisch weekend La Passerelle. Nog altijd even goed, vriendelijk en behulpzaam. Nooit wordt een vraag onbeantwoord gelaten. De franstaligen doen hun best om nederlands te spreken en meer moet dat niet zijn. Het eten is uitstekend. De omgeving blijft mooi in alle seizoenen. Minder geschikt voor een langere vakantie (persoonlijke mening),

maar voor een midweek of een weekend is dit de absolute top.

We hebben een aantal aanbieders voor La Passerelle voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Passerelle in Grand-Han, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Passerelle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Passerelle scoort een 8.02 uit 10 op basis van 33 reviews.