Vakantiehuis Les Colombages

Vakantiehuis Les Colombagesstersterster

8.8Fantastisch

België, Luxemburg, Grand Halleux

Op vakantie geweest naar Les Colombages?

8.8Fantastisch

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info
    Tonen op kaart

4 reviews over Vakantiehuis Les Colombages

• 9A. Hoekstra14-12-2010

Prachtig huisje, maar te hoge energiekosten

Prachtig huisje en aardige eigenaar, alleen probeert hij wel heel veel geld te verdienen met de energie.

Hij vraagt bijv 0,49/kwh voor electriciteit, en alleen de eerste nacht al was onze meter 200 naar voren gesprongen! Dat is dus 100 euro stroom voor een nacht! Met veel onderhandelen uiteindelijk op 130,- uitgekomen voor alle energie, nog steeds veel te veel voor 3 nachtjes en 5 personen...

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 8A. Hoekstra14-12-2010

Mooi huis maar belachelijk hoge energiekosten!

Hij vraagt bijv 0,49/kwh electr, en alleen de eerste nacht al was onze meter 200 naar voren gesprongen! Dat is dus 100 euro stroom voor een nacht! Met veel onderhandelen uiteindelijk op 130,- uitgekomen voor alle energie, nog steeds veel te veel voor 3 nachtjes en 5 personen...

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 9iris02-06-2009

we gaan dit jaar weer!

lekker grote tuin, fijn voor de hond en de kinderen. Geweldig uitzicht op de vallei, iedere dag zonsondergang kijken. Aan de andere kant aan een doorgaande weg, dus je rijdt makkelijk weg. Toch ook veel wandelroutes te doen van uit het huis.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2009

• 9Iris Steeghs09-02-2009

we gaan dit jaar weer!

Les colombages is een heerlijk huis om een paar weken door te brengen. Wij gaan vaak naar de Ardennen, dit is de eerste keer dat we voor een tweede keer naar hetzelfde huis gaan. Het ligt aan een doorgaande weg met veel verkeer, maar door de dikke muren heb je daar helemaal geen last van. Aan de kant van de weg is alleen een berghok, dus je merkt er echt niets van. Aan de kamer en tuin zijde heb je een prachtig uitzicht over de vallei. De tuin is afgezet met een hek, dus ideaal als je een hond en/of kinderen hebt. Er zijn voldoende wandelroutes die daar beginnen en je zit toch vlakbij winkels, bakker etcetera en (niet onbelangrijk voor mijn dochter) op een kwartiertje afstand van Plopsa-coo. Één klein minpuntje was dat er bij de heftige storm (voorjaar 2008) een klein lek was in het berghok, waardoor de stroom uitviel. Dit was echter verholpen door het vervangen van een stop. Voor die prijs neem ik dat op de koop toe!

Ik ben ronduit positief!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2008