Camping Lac De Cherapont

4,9

Matig

3 reviews over Camping Lac De Cherapont in het Nederlands

Ideale camping voor vaste staanplaats

Miranda
26-4-2018

Wij staan al jaren (25+) met veel plezier op deze camping. Misschien is de camping zelf niet veel maar de omgeving en ligging maken heel veel goed. Nichtje van 5 gaat er met alle plezier heen. Trouwens onze hele familie staat er met veel plezier. Hygiëne geef ik een 8 omdat wij een stacaravan hebben dus geen gebruik maken van het sanitair. :D

Niet doen!

Kevin
13-7-2017

Enkele dagen vissen op forel aan het meer...

Dit was meteen ook het enige wat mooi was aan deze totaal veroudere camping, het meertje..

Douches zijn er niet aanwezig!!! Gelukkig kunnen wij ons douchen in de caravan.

De toiletten zijn waarschijnlijk al jaren niet meer in gebruik. urinoirs binnen van de muur, urinoirs buiten zonder water(in de zomer) grote toiletten liggen onder pakken dik stof, spinnenwebben, dode insecten, ledigen sanitair toilet is enkel een buis zonder spoelwater of dergelijke, enz.... Wij reden naar een tankstation een heel eind verder om naar het grote toilet te gaan.

Niet vriendelijk onthaald, wie wel vriendelijk was, is de 'visverantwoordelijke'.

Waar de gekweekte forel vandaan komt weet ik niet, maar deze zijn Niet eetbaar!

Hopelijk overkomt dit niemand meer.. Deze staat op nummer 1 bij 'Nooit meer'

Jammer dat op Zoover geen 0-score's kunnen worden toegekend. De door mij aangegeven 1 als sanitair score hoort eigenlijk 0 te zijn, evenals de score van hygiëne.

Oude reviews (archief)

Typische camping voor staancaravans

MetdeKidsopStap
14-7-2012

Dit is een camping uit de jaren 70. Netjes onderhouden staancaravans, zeker 300 stuks. Een propere receptie/cafetaria, maar dan heel sober en donker. Heb je een staancaravan, dan zit je hier goed. Ben je echter op doortocht, dan heb je enkel het meer dat mooi is, maar dat is het zowat. Je moet de volledige camping doorstappen om een jeton te halen en dan de douche te nemen aan de andere kant van de camping. Heel oud sanitair.

Ik had het idee dat men teveel inkomsten haalt uit vaste klanten, waardoor het onnodig is om iets te voorzien voor passanten (die brengen minder op).

We zijn 2012 en het mag wel iets meer zijn. Handen uit de mouwen en opwaarderen die handel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Lac De Cherapont in Gouvy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Lac De Cherapont zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Lac De Cherapont scoort een 4.86 uit 10 op basis van 4 reviews.