Camping Lac De Cherapont

Camping Lac De Cherapontstersterster

5.8Voldoende

België, Luxemburg, Gouvy

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Lac De Cherapont?

5.8Voldoende

• 4Staat v/h sanitair
  • 7Eetgelegenheden

Meer camping info
Tonen op kaart

4 reviews over Camping Lac De Cherapont

• 2018
    8Miranda26-04-2018

Ideale camping voor vaste staanplaats

Wij staan al jaren (25+) met veel plezier op deze camping. Misschien is de camping zelf niet veel maar de omgeving en ligging maken heel veel goed. Nichtje van 5 gaat er met alle plezier heen. Trouwens onze hele familie staat er met veel plezier. Hygiëne geef ik een 8 omdat wij een stacaravan hebben dus geen gebruik maken van het sanitair. :D

• 1Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 2017
    1Kevin13-07-2017

Niet doen!

Enkele dagen vissen op forel aan het meer... Dit was meteen ook het enige wat mooi was aan deze totaal veroudere camping, het meertje.. Douches zijn er niet aanwezig!!! Gelukkig kunnen wij ons douchen in de caravan. De toiletten zijn waarschijnlijk al jaren niet meer in gebruik. urinoirs binnen van de muur, urinoirs buiten zonder water(in de zomer) grote toiletten liggen onder pakken dik stof, spinnenwebben, dode insecten, ledigen sanitair toilet is enkel een buis zonder spoelwater of dergelijke, enz.... Wij reden naar een tankstation een heel eind verder om naar het grote toilet te gaan. Niet vriendelijk onthaald, wie wel vriendelijk was, is de 'visverantwoordelijke'. Waar de gekweekte forel vandaan komt weet ik niet, maar deze zijn Niet eetbaar! Hopelijk overkomt dit niemand meer.. Deze staat op nummer 1 bij 'Nooit meer' Jammer dat op Zoover geen 0-score's kunnen worden toegekend. De door mij aangegeven 1 als sanitair score hoort eigenlijk 0 te zijn, evenals de score van hygiëne.

• 1Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juni 2017

• Oude reviews

4MetdeKidsopStap14-07-2012

Typische camping voor staancaravans

Dit is een camping uit de jaren 70. Netjes onderhouden staancaravans, zeker 300 stuks. Een propere receptie/cafetaria, maar dan heel sober en donker. Heb je een staancaravan, dan zit je hier goed. Ben je echter op doortocht, dan heb je enkel het meer dat mooi is, maar dat is het zowat. Je moet de volledige camping doorstappen om een jeton te halen en dan de douche te nemen aan de andere kant van de camping. Heel oud sanitair. Ik had het idee dat men teveel inkomsten haalt uit vaste klanten, waardoor het onnodig is om iets te voorzien voor passanten (die brengen minder op). We zijn 2012 en het mag wel iets meer zijn. Handen uit de mouwen en opwaarderen die handel.

• 4Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Alleen gereisd in juli 2012

1 tip over Camping Lac De Cherapont

• MetdeKidsopStap, 14-07-2012

Kom je er alleen en je wilt gewoon stil slapen, dan kan je dat hier, maar kom er niet voor meerdere dagen, of je moet de ganse dag houden van vissen.

1 vraag over Camping Lac De Cherapont

• Floris Aerts, 11-10-2017

Kostprijs

We zouden graag met 3 vrienden een caravan / chalet huren voor een vis-weekendje. We vragen ons enkel af wat de kostprijs zou bedragen en ook of dat er effectief veel vis wordt gevangen op de meren. Bij voorbaat dank.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig