Vakantiehuis Anglaria

Tonen op kaart

9 reviews over Vakantiehuis Anglaria

• 10De Brabander Anjes22-10-2015

Super lokatie

De Brabander Anjes uit Dendermonde schreef op 13/10/2015 om 10:30: Hebben samen met de familie 11 volwassenen en 9 kinderen van 2 tot 12 jaar) het weekend van 9 tot 11 oktober doorgebracht in Anglaria. Een aanrader voor iedereen die samen met familie of vrienden wil doorbrengen in een super omgeving in de Ardennen (buurt van Vielsalm). Niet alleen een geweldige locatie ook een super uitgerust huis, elke slaapkamer uitgerust met douche en lavabo en indien niet aanwezig een aparte badkamer voorzien ! Zowel de kinderen als wij hebben genoten van poolbiljart, tafeltennis, sauna en storvatt. Dank zij het goede weer hebben de kinderen buiten kunnen ravotten, voetballen op de trampoline springen en natuurlijk een paar fantastische wandelingen in de buurt kunnen maken. Ook hebben wij genoten van de terrasjes in de tuin ! Echt de ganse familie heeft enorm genoten en het week end was veel te vlug voorbij nogmaals een dank je wel aan Sabine en Jozef i Zeker voor herhaling vatbaar !

Gereisd met vrienden in oktober 2015

• 9Saskia09-07-2015

Ideale locatie voor een gezellig weekendje weg!

Een zeer mooi ruim huis met een erg grote, goed onderhouden tuin om heerlijk in te relaxen. Rust, een geweldige omgeving om actief bezig te zijn; fietsen,wandelen, adventure sporten etc. Wij hebben genoten (14 man + 1 klein kind) en zouden zo weer gaan!

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 10Lucie17-10-2014

Super Plek een echte aanrader

Met héél de familie verjaardag gevierd Super weekend gehad, mooi ingericht huis , héérlijke bedden, alles aanwezig wat nodig is. Rustig gelegen, wandelingen om de hoek, ook voor te fietsen. iedereen eigen kamer met sanitaire, héél de familie zeer content richting huis gegaan, spijtig dat het zo snel voorbij was, maar goede dingen duren niet lang genoeg. Zeer tevreden

Gereisd in oktober 2014

• 10W. Vanhoutte16-06-2014

Woning met Ardense charme, TOP

Vier gezinnen, met 4 ambitieuze papa’s die jaarlijks de La Chouffe Classic (fietstocht die vertrekt vanuit Houffalize) trotseren, hebben enorm genoten van ons verblijf in deze mooie vakantiewoning. De Ardense charme van de woning spreekt aan, evenals het comfort omwille van de ruimte (binnen en buiten!), degelijke afwerking en goede voorzieningen. De Storvatt verdient speciale aandacht, want die zorgt ’s avonds voor een unieke gezellige sfeer. Wij nemen alvast een optie op ons verblijf van volgend jaar.

Gereisd met vrienden in mei 2014

• 9Ron Bakkers26-01-2014

Mooie gezellige plek om te zijn !!

Ruim huis, mooie keuken, sfeervol !!!

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 9Dewulf Barbara29-12-2013

voor herhaling vatbaar!!

We waren met 16 ! Heerlijk , stijlvol en tevens in ontspannende sfeer... Het aantrekkelijk interieur en de prachtige omgeving geven je onmiddellijk een vakantie- gevoel. Na een verrassende verkenning, is de natuur te aanlokkelijk om binnen te blijven:wandelen, fietsen voor groot en klein .En daarna het "storvatt " in...Te mooi om waar te zijn!

Gereisd met vrienden in juni 2013

• 7van rompuy nanc07-11-2013

goed

Voor de 2de maal in jullie vakantiehuis met de familie, we hebben ervan genoten.

Gereisd met vrienden in oktober 2013

• 4Gianne29-01-2013

Dit NOOIT meer!

Als aanvulling op onderstaand commentaar: Het zogenaamde Störvat in de tuin was zo vol met aanslag en viezigheid dat we daar onmogelijk gebruik van konden maken. In het huurcontract stonden 2 huurprijzen genoemd. Uiteraard betaalden we de hoogste prijs.

Gereisd met vrienden in december 2012

• 5m. aanraad20-01-2013

Dit nooit meer!

Wij gaan al 6 jaar rond oud en nieuw met 3 gezinnen naar de Ardennen. Maar dit huis nooit meer! Vooraf ontvingen we al post van 3 kantjes vol met regels waar we allemaal aan moesten voldoen! Dan voel je je al niet zo welkom. Maar ok kwamen aan in een ijskoud huis, alle radiatoren opengezet. Beneden was prima, grote woonkamer, prima keuken en extra speelkamer voor kinderen. Boven 4 slaapkamers voor 2 pers. een grote ruimte voor 8 pers. uitkijken voor je hoofd want alles is laag en 1 toilet. Tevens moest je door deze toilet om de zolderverdieping te bereiken waar nog 4 pers. kunnen slapen. Niet handig en ook niet hygiënisch. 12 mensen die allen van 1 toilet moeten gebruik maken! In de keuken hingen weer 3 kantjes met regels met name voor de afvalscheiding, wij hebben dit zo goed mogelijk proberen na te leven. Ook liep het water in een douche niet lekker weg ons werd verzocht het putje schoon te maken! De eigenaren kunnen nog veel leren over gastvrijheid. Dan is 2800 euro te veel geld.

Gereisd met vrienden in december 2012

1 tip over Vakantiehuis Anglaria

• Ron Bakkers, 26-01-2014

Wandelen en ATB rijden is heel goed mogelijk

0 vragen over Vakantiehuis Anglaria

Vakantiehuis Anglaria info