Bed and Breakfast Les Trois Chênes

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

13 reviews over Bed and Breakfast Les Trois Chênes

• 10Johan Cindy & Fran07-11-2016

Fantastisch , genoten van begin tot eind

Heel goed ontvangen door Eddy met een drankje van het huis ! Verbleven in de ruime Chimay-kamer met ruime badkamer, met alle voorzieningen . Zowel het avondeten, verzorgd door de immer sympathieke Ingrid als het ontbijt van Eddy zijn af en héél lekker! Genoten van ons verblijf daar, jammer dat we deze plek niet eerder hebben ontdekt! Maar we gaan voor ze het overlaten aan anderen nog gauw een keertje terug :-) Dus..tot binnenkort ! x

Gereisd met oudere kinderen in november 2016

• 10pekkerke pek07-09-2016

een fantastische B&B

Over heerlijke B&B waar wij echt tot rust komen . Zijn reeds meermaals te gast geweest bij Eddy en worden altijd fantastisch ontvangen. Hierop Zoover zie ik staan dat de B & B gesloten is maar daar klopt helemaal niks van. Wij hebben zelf nog een reservatie staan en Gasten worden nog verwelkomt tem 31/01/2017 .

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

• 10Mertens Daniel21-11-2014

Een plaats om echt te onthaasten...

Op aanraden van een vriend hadden we gekozen voor deze mooie authentieke B&B in Gembes. En hij had gelijk , bij aankomst werden we verwelkomd door Eddy de gastheer ...een drank werd aangeboden en stilaan draaide de kennismaking op volle toeren ,na enige tijd waren alle gasten gearriveerd en Eddy heeft de kunst in zich om iedereen met iedereen kennis te laten maken zodat ieder zich thuis voelde.'s Avonds rendez-vous in de aperokamer met lekkere hapjes en drank naar keuze ,toen kwam de chef- kok Ingrid ons uitnodigen om aan tafel te gaan ...twee avonden hebben we genoten van de gastronomische kunsten van de sympathieke Ingrid .Wie houdt van wandelen ,fietsen of mountainbike is dit de place to be in deze prachtige rustige omgeving .Veel dank voor jullie gastvrijheid Ingrid en Eddy...we hopen nog terug te komen .

Gereisd met partner in november 2014

• 10Bart22-07-2014

Een echte aanrader

Les Trois Chênes is een B&B waar je van droomt. Je wordt bij aankomst gastvriendelijk met een drankje ontvangen en Eddy zorgt ervoor dat je je onmiddellijk thuis voelt. Indien nodig krijg je een kleine rondleiding. De kamers zijn netjes ingericht en afhankelijk van welke kamer je krijgt is er meer, minder plaats. Onze kamer, de Rochefort, was meer dan degelijk, maar eerder warm en moeilijk te verluchten door enkel een velux-raampje ... Maar dit is dan ook het enige wat kan vermeld worden. Het ontbijt is ruim en lekker. Dé aanrader is echter het aangeboden avondmaal waar je in vergelijking qua prijs-kwaliteit weinig restaurants zal kunnen vernoemen. De aangepaste wijnen zijn zeer lekker en je zal zeker geen dorst hebben :-) ... De omgeving leent zich tot wandelen en fietsen, maar voor dit laatste moet je wel geoefend zijn. Deze B&B is een échte aanrader!

Gereisd met vrienden in juli 2014

• 10Desmet Bart09-03-2014

Puur genieten

Ons verblijf in Les trois chênes was echt puur genieten. Wij voelden er ons direct thuis en werden geweldig ontvangen. We werden even stil bij het zien van de prachtige kamer met heel mooie badkamer. Deze chambres d'hotes is heel rustig gelegen en heeft een heel mooie tuin. In de omgeving kan je mooie wandelingen maken en Eddy helpt je graag verder met een kaart waar alle wandelingen opstaan; Het ontbijt was echt een voltreffer en heel stevig om daarna een dag de streek te gaan verkennen met tal van toeristische dorpjes. S' avonds zijn wij ook blijven eten en zit je gezellig met andere mensen aan een grote tafel , zo leer je ook nog andere mensen kennen en is er een leuke sfeer; Het eten was overheerlijk en werd geserveerd met lekkere wijntjes, na het dessert en de koffie zijn wij nog even blijven zitten met de andere mensen en hebben nog enkele drankjes genuttigd en hadden we echt een gezellige avond. Ik wil dit verblijf aan iedereen aanraden en prijs kwaliteit zit deze super goed.

Gereisd met partner in maart 2014

• 10lien350018-08-2013

Heerlijk vertoeven in alle rust

Wij verbleven helaas maar 1 nacht in deze schitterende B&B.Onze kamer was ruim en netjes. Eddy is de perfecte gastheer. Hij kent de streek door en door en kan je allerhande leuke tips geven.De B&B is gelegen in een oase van rust en is de ideale uitvalsbasis voor leuke uitstapjes.
    Het avondmaal was zeer lekker. Een dikke pluim voor de kok. Wij zijn zeer tevreden over ons verblijf en keren zeker nog eens terug voor een paar nachtjes meer :-) :-). Bedankt Eddy het was schitterend.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 10Bart22-07-2013

Hier komen we zéker terug!

We hebben net een weekend 'Les Trois Chênes' achter de rug en het was in één woord samengevat 'zalig'. Van aankomst tot vertrek kunnen we alleen maar super-positief zijn over ons verblijf. We hadden het schitterende weer mee en bij aankomst al op het terras een welkomstdrankje krijgen na een autorit is zeker aangenaam ... De kamer 'Maredsous' deed ons al dromen van meer en dat kwam er ook. Het avondeten is zeker een absolute meerwaarde en we hebben er twee keer enorm van genoten (en hoe de tafel wordt gedekt ... prachtig ...). Zéér lekker eten en ook de aangeboden wijnen waren uitstekend. Het ontbijt is zeer verzorgd en ruim en er wordt telkens bijgevuld. De streek nodigt uit voor wandelen en ook wel fietsen (maar gemakkelijk is het zeker niet ... ). We hebben enorm genoten!

Gereisd met partner in juli 2013

• 10Rita09-01-2013

Uitmuntend, fantastisch en zalig genieten

Super ontvangst, gezellige en nette kamers, ongelooflijk lekker eten. Eddy helpt je met uitkiezen van mooie en speciale wandelingen. Gewoon een echte aanrader voor wie wil genieten en verwent worden of gewoonweg een weekendje ertussen uit. Voor ons was het de 2de maal en zeker niet de laatste.

Gereisd met partner in december 2012

• 10Desmet Bart11-06-2012

Fantastisch weekend

Dit weekend langs geweest bij Eddy in zijn chambre d'hotes, gewoon weg fantastisch weekend gehad. Warme ontvangst , heerlijk genieten in de tuin met een lekker aperitief. Avondmaal was super lekker. Prachtige streek om te wandelen. Mooi fietspad vertrekkend aan de chambre d'hotes doorheen bossen en langs de haute-lesse. Zeker een aanrader. Gewoon doen

Gereisd met partner in juni 2012

• 10Lena & Flor16-04-2011

Gewoon geweldig

Een oase van rust met pure verwennerij, zeer gastvrij onthaal. Overdag in het zonnetje s'avonds aan de haard.

Gereisd met partner in april 2011

Bed and Breakfast Les Trois Chênes info