Géén boekingskosten

Meer vakantiehuis info

6 Reviews over Forestia

• 9Ardennen fans10-10-2018

Volledig tot rust gekomen

Wij vonden het heerlijk in dit schattige huisje. Klein, donker en knus. We hebben veel de houtkachel aangehad en ons heerlijk afgesloten van de buitenwereld! De blokken van de supermarkt passen er niet in, maar een hakbijl is aanwezig en hout van de verhuurder. Als je zon wilt hebben dan hoef je geen auto te pakken, dan kun je het aangrenzende natuurgebied in wandelen of je gaat naar la Roche naar een terras. Het is niet het perfecte, strakke huisje misschien maar de rust, privacy en de prijs zijn voor ons perfect! Het is er donker maar je zit dan ook midden in een eigen stuk bos. Er lopen zeker (rode) mieren maar die zijn niet binnen geweest, ook geen andere beesten trouwens, die scharrelden allemaal buiten om het huis heen, wat in de nacht best spannend was. De kleine gebreken vielen in het niet. Wij hebben enorm genoten en komen heel graag terug. Voor de luxe poezen beveel ik een hotel aan (en een dikkere portemonnee)

• 4Zeegers-Bos01-07-2018

Nooit meer

Waar zal ik beginnen? Huisje forestia te Freyneux gehuurd bij Aaro b.v is een huisje op een grote vrije plek.Hiermee houd het dan ook gelijk op.Het is een plek vol met bomen waardoor je de gehele dag volop in de schaduw zit.Binnen in het huisje moet je de hele dag de lampen aanhouden om de illusie van daglicht te creëren. Voor dag en zonlicht moet je de auto pakken en weggaan.Op dag 1 bleek er een reusachtige mierenhoop te liggen op zo,n 20 meter vh huisje.Contact met Aaro hierover liep op niets uit.Er werd ons aangeraden om over de afrastering te klimmen en in het weiland van de buurman te gaan zitten.deze stond vol met onkruid en brandnetels en berenklauw.Aaro scheept ons lacherig af.Op dag 4 krioelen het vd mieren binnen in huisje ook grote zwarte kevers kwamen binnen door gaten en kieren.geen radio douChen in slaapkamer,klamme lakens op bed .Huur dit niet!Aaro trekt overal handen van af.Ook verwarming deed het niet.Nooit meer!!!

• 5Zeegers28-06-2018

Nooit meer

Had dit week gehuurd na 1 dag gebeld overlast mieren arro pakte te na dag op en zei kan ik niks mee je huurt natuur huisje dus ze mogen van hem ook binnen lopen ook in slaapkamer mieren hoop zat 20 meter van huis af welke moesten vakantie afbreken door de mieren overlast ook verwarming deed het niet ook daar deed arro niks mee ze komen ons ook niet tegemoet met die dagen dat we eerder weg moesten aparte mensen geld innen daarna hoor je ze niet meer myn advies huur dit niet

• 6Eugenie v Amstel02-10-2016

Het was een knus huisje, maar veeeeel te donker.

Het is inderdaad een mooie plek, je komt er tot rust, maar de donkerte in het huisje, je moet alle lampen aandoen voor het licht, de hele dag, zorgt dat je niet lang binnen kunt blijven. Ook essentieele keukenspullen zoals een tweede bakpan of anders een braadpan en een maatbeker ontbreken.

• 9Angel06-09-2016

in 1 woord geweldig

het is een ydillisch stekkie, heerlijk voor 2 personen om eens lekker aan de waan van de dag te ontsnappen, de omgeving is geweldig. Geen tv aanwezig maar dat is ook helemaal niet nodig in de ambiance waarin je verkeert, open haard, barbeque, ruimte wat wil je nog meer? zeker een aanrader en wij komen zeker terug

• 8Gaby & Marc12-06-2011

Klein, gezellig en leuk ingericht huisje.

Heerlijk plekje om tot rust te komen. Huisje ligt een beetje verscholen tussen de bomen, maar dat maakt het juist zo gezellig.

• 8Jan en Christien27-08-2010

Ideaal om met z'n tweeën tot rust te komen

Vakantiehuis Forestia in Freyneux is ideaal om met z'n 2tjes tot rust te komen. Het ligt aan de rand van dit piepkleine dorp tegen een bosrand. Het chalet ligt in een grote tuin (bos en grasveld) en is helemaal van hout. De inrichting is kompleet, gebaseerd op een verblijf door 2 mensen. De woonkamer heeft een zithoek en eettafel en een open keuken. In de aparte slaapkamer staat een 2persoons bed en heeft een douchecabine. In de buitenberging staat een barbeque en tuinstoelen. Er is géén t.v., wel een radio en cd-speler. Het geheel doet erg knus aan. Je kunt wel gasten ontvangen, maar ze kunnen vanwege de ruimte niet blijven slapen.

Vakantiehuis Forestia info

• CafeNiet beschikbaar