Géén boekingskosten

• 8Waardering

8 Reviews over Beau Sejour

• 6Chris 20-11-2013

Geen 'wow' effect !

Proper maar zeer ouderwets hotel, vasttapijt in de badkamer en toilet is niet hygiënisch. Iedereen moest bijna gelijk aan en van de tafel in het restaurant en terwijl de laatste mensen nog aan het avondeten waren, begon de uitbater tafels af te breken om het ontbijtbuffet klaar te zetten ! In de keuken werd er op het zelfde moment hevig geschrobt, doch het restaurant en salon roken hevig naar boenzeep. Aangenaam bij de kachel een glaasje drinken is anders ! Om 21h30 stond alles klaar voor het ontbijt van de dag erna en iedereen was naar bed! Wij hadden ons een weekenduitstap anders voorgesteld.

• 6Hans13-11-2012

Alleen restaurant is beoordeeld

We hebben niet van het hotel gebruik gemaakt, alleen van het restaurant. En dat was niet slecht, maar zeker niet bijzonder. Pluspunt was dat de groente bij het hoofdgerecht niet kapotgekookt is, maar voor- en nagerecht leken uit een pakje te komen. Als je een "Croquet van Orval-kaas" bestelt verwacht je geen twee flauwe kaas-soufflé's. En ijskristallen in je roomijs horen ook niet.

• 10christel Keijser03-08-2012

Geweldig, rust, service, heerlijk eten.

Voor herhaling vatbaar, wij komen terug

• 5De Waele25-07-2011

Niet voor herhaling vatbaar

Zeer oude en muffe kamers ! Overal tapis plein zelfs tot in de badkamer ! Service en vriendelijkheid is tamelijk goed, alhoewel we een drankje wilden bestellen tussen 18u en 18u30 werd ons meegedeeld even te wachten omdat het personeel aan het eten was. Ook geen vrijheid 's avonds : we moesten tegen ten laatste 11u30 binnen zijn!! Eten was goed, doch niet verfijnd. Kortom, alles werd naar hun eigen gemak geregeld, dit vonden we wel jammer.

• 9Kristof en Pascale12-09-2010

rustig en lekker

Rustig gelegen hotel. Kleine en ouderwetse, maar wel verzorgde kamers. Héél lekker eten. Niet erg verfijnd, maar wel heel smakelijk. Supervriendelijke bediening.

Een perfecte logeerplaats voor wie graag rust heeft, weg wil zijn van alles, mooie wandelingen maakt en graag lekker (en veel) eet.

• 9Kristof en Pascale12-09-2010

rustig en lekker

Een perfecte logeerplaats voor wie graag rust heeft, weg wil zijn van alles, mooie wandelingen wil maken en graag lekker (en veel) eet.

• 9Piens Patrick09-06-2010

Goed hotel!

Rustig en goed gelegen hotel.We hadden een zeer nette kamer zonder balkon.Vriendelijke eigenaars,ze doen hun best om nederlands te praten.Onbijt en dinner waren ok.Veel wandelingen vanaf het hotel!

• 10janssens12-11-2007

Prachtige omgeving.De kamers zijn heel net.Het eten is smakelijk en fijn .Ook het ontbijt is heel verzorgd.De bediening is optimaal, niets is hen teveel om de gasten een gezellig verblijf aan te bieden.Een aanrader.

Hotel Beau Sejour info

Het complex