Géén boekingskosten

• Rolstoel toegankelijk

21 Reviews over Aux Roches Fleuries

• 9Debruyne Rita23-10-2014

voor herhaling vatbaar

goed familiehotel uitgebaat door vriendelijke mensen die hun vak kennen en bovendien ook Nederlands spreken, eten super lekker in kraaknet restaurant, mooie vernieuwde kamers ( bedden te kort voor grote personen) ; prijs/kwaliteit correct. De ligging van het hotel is niet ideaal.

• 5Luc Blommaert27-05-2013

nooit meer, ontgoocheld !

Het onthaal is vriendelijk, en daar stopt het ! Verouderde en muffe kamers, badkamers zijn wel vernieuwd en OK. Kwaliteit van ontbijt is ondermaats ( koude gekookte eieren, weinig beleg of konfituur !) en slechts beschikbaar vanaf 08u30 ! Avondmaal in half pension met piepkleine porties ( 50gr vis of uitgedrrogd vlees !) smaakloos klaargemaakt ! Wel grote kom soep !! Melba ijs = halve aardbei in 4 gesneden en 1 kelin bolletje ijs met wat coulis, wel mooi gepresenteerd of was het een kinderportie ? We komen regelmatig in deze streek maar komen hier nooit meer terug en zullen het zeker niet aanbevelen ! Spijtig want Vresse is een aangenaam dorpje.

• 9cool rafael02-05-2013

Een unieke ervaring erbij

Vriendelijk onthaal , uitbaters spreken uitstekend Nederlands . Mooi uitzicht vanop de kamer op de Semois . Gastronomisch eten was perfect opgediend in een mooie locatie . Personeel Super gemotiveerd Kamers tip top in orde . Kort samengevat " We komen terug "

• 9Ann pattyn- van ingelghem09-09-2012

Zeer aangenaam verrast!

Zeer rustig gelegen hotel met mooie tuin waarin het heerlijk vertoeven was. Wij werden heel vriendelijk verwelkomd in het Nederlands. De kok zorgde voor een lekkere verfijnde keuken. De borden met eten waren pareltjes voor het oog. De bediening gebeurde vlot en heel vriendelijk. Dit hotel is zeker zijn prijs waard.

• 9kreserve-ducroux19-08-2012

endroit superbe

aux roches fleuries pas de mauvaises surprises tout est parfait l endroit, le service de qualité, la gentillesse du personnel, l accueil, les repas délicieux et soignés, des tarifs tout a fait correctes, en un mot on s y sent bien on y reviens toujours!!!!!

• 9Van Keer Danny04-04-2012

Mooi gelegen hotel met een geweldige keuken

Gezellig hotel met een ongelooflijk mooi uitzicht en een vriendelijke ontvangst. Onze kamer (zijde berg) was inderdaad wat aan de sobere kant maar dit werd ruimschoots gecompenseerd door al het fraais wat hier geboden wordt. 's Avonds hebben wij het maandmenu genomen in het restaurant: 4 gangen met verrassende en smakelijke gerechten. De verschillende gerechten werden telkens vergezeld van bijpassende wijntjes (10 euro per persoon en er werd regelmatig bijgeschonken!!) Vooraf kregen we ook nog eens een bord lekkere hapjes en een aperitief van het huis aangeboden (inbegrepen in prijs) Een plek om te koesteren.

• 9Michel en Mary19-09-2011

We komen hier zeker terug...

Fijne keuken, licht verteerbaar; géén probleem voor mensen met intoleranties/allergiën, wel op voorhand contact opnemen-bijzonder vriendelijke eigenares en behulpzame eigenaar-kok; romantisch kader vooral het restaurant met zicht op Semois en vallei; opmerking over dure prijslijst wijnen: men is NIET verplicht om hieraan deel te nemen; heerlijk individueel glas wijn aan 5 euro/stuk is zeker redelijke optie. Schitterend gelegen voor uitstappen naar Rochehaut, de Tombeau d Géant, Bouillon en de rest van de vallei. Eindafrekening wel goed nakijken; klein foutje in ons nadeel achteraf ontdekt, zonder twijfel zonder opzet vanwege personeel.

• 8nancy van rechem05-06-2011

Rust en heerlijk eten

Zeer verrast door het heerlijke avondeten en de uitgebreide wijnkaart. Prachtige ligging voor wie op zoek is naar rust. Zeer goede persoonlijke service. Waren er met Bongo en was uitstekend.

• 8ade06-02-2011

Fantastische plek maar ontbijt kan veel beter

We zijn in november geweest en hadden 3 kamers. Zeer goede service, eten en ligging. De kamers hebben prachtige uitzicht op de bossen. Een tegenvaller is het ontbijt dat iets te sober is in vergelijking met de rest. Voor de rest heel goed gegeten in vol pensioen. We keren terug en hebben in november zelfs 4 kamers voor de familie geboekt.

• 2Raf21-11-2010

ondermaats

Boeking voor "ontbijt met bubbels" aan de hand van een bongo bon. Bij aankomst om 9u was het grootste deel van het ontbijtbuffet uitgeput terwijl er mag ontbeten worden tot 10u. Personeel was erg onvriendelijk wanneer er werd gevraagd of er nog eenvoudige zaken, zoals koffie, kon gekregen worden. Ik zou deze zaak zeker zelf niet meer bezoeken en ze ook niet aanraden aan vrienden of familie.

Hotel Aux Roches Fleuries info

Het complex