Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

135 Reviews over Relaxi

• 4Patricia07-08-2022

Aparte ervaring nog nooit meegemaakt.

Jouw hond moet aangelijnt zijn. Eigenaar laat zijn honden los lopen op terrein. Doen niks? Nou ze beten wel mijn aangelijnd hond. Hun grote hond komt bedelen en als je haar wilt wegsturen gromt ze. Plaatsen zijn niet 100 m2 de camping wordt volgestouwd ieder m2 wordt benut. Stoomkasten hangt de bedrading open en bloot uit. We hebben duktape gebruikt tegen regen en om insteek stekker vast te zetten. Gevaarlijk voor de kinderen. Stroomkasten zijn er te weinig dus eigenaar komt vragen of anderen jouw betaalde stroom mogen gebruiken. En als je dan zegt kan dit wel op de 10 ampère word je afgesnauwd. Zeer onprofessioneel. Toiletten 1 x daags gereinigd. Vies dus. Douches betaald en nauwelijks water. Afwaswater na 18 00 koud boiler leeg. De site klopt niet.

Wel heel goed eten van het restaurant. Brengen de snack s naar je toe. De ontbijtservice is top met heerlijke broodjes. Mooie omgeving en voor kinderen veilig beekje om in te spelen

• 1Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 3Rene23-07-2022

Teleurstellend

We zijn niet op de camping geweest om volgende redenen: De vrijdag voor pinksterweekend hadden wij een mail gestuurd of wij voor een nacht langs konden komen. Op deze mail werd niet geantwoord en daarom gebeld. Ik vroeg of wij voor een nacht konden komen op doorreis en kreeg een chagrijnige man aan de telefoon en kreeg het antwoord dat ze daar niet aan begonnen voor een nacht, op mijn vraag of er dan geen ruimte was kreeg ik als antwoord dat dat er wel was maar niet voor een nacht. Na 40 jaar kamperen heb ik dit nog nooit meegemaakt en blij dat we net op de bonnefooi daar naar toe gegaan zijn. Ik kan dus niet oordelen hoe de camping is.

• 3Eetgelegenheden
  • 8Leonie Nelissen22-12-2020

Fijne camping, fijne eigenaars

Zie titel! Wij kwamen onze nieuwe vouwwagen twee weekjes uittesten. Geslaagde ervaring. Vriendelijke en relaxte eigenaars. Speeltuin en zwembad ideaal voor de wat jongere kinderen (-10) De vele skelters, fietsjes e.d. waar de kinderen mee konden spelen was een leuk extraatje. Sanitair was goed onderhouden en schoon. Eten was lekker En...om 22u deed de eigenaar de ronde en was het ook daadwerkelijk stil op de camping.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Anita Pelser06-12-2020

Gezellige sfeer op de camping , mooie plekken.

Na een nare ervaring op een camping in de Ardennen waar we al 20 jaar kwamen gingen we op zoek naar een andere camping. We zijn niet veeleisend maar vinden het wel fijn ons "welkom"te voelen . Dat gevoel waren we kwijtgeraakt en hebben dat nu gelukkig weer gevonden op Camping Relaxi! We zijn in juli een week geweest en daarna nog in september en oktober, dus zowel hoog als laagseizoen. En het is ons prima bevallen. Natuurlijk was het een "lastig" kampeerjaar door corona, zowel voor de kampeerders als de eigenaars van de campings. Wij hebben op Relaxi, mede door de gastvrijheid van eigenaars Herman en Liesbeth, 3 hele fijne weken gehad. Vooral in het najaar waren wij het (helaas) niet meer gewend om "s avonds eens wat te eten of te drinken op de camping terwijl dat wel mogelijk moest zijn. Nu als vanouds lekker gegeten , eenvoudige kaart maar wat er op staat is lekker! Herman en Liesbeth , wij voelen ons weer welkom, tot volgend jaar!!

• 7Staat v/h sanitair
  • 5Jan26-08-2020

Camping 'Niet-zo-relaxi'.

Door de covid-maatregelen bleven we zoals vele mensen dit jaar in eigen land. We gingen op het internet op voorhand op zoek naar een kleine, rustige camping. Camping Relaxi werd online voorgesteld als rustig, met ruime plaatsen... niets was minder waar. Naast het onverschillige 'onthaal', was het vooral de manier waarop de uitbaters met hun 'ruime plaatsen' omgingen niet aan ons besteed. De camping stond echt bomvol. Wij stonden op een plaats die volgens het grondplan eigenlijk geen plaats was. Een andere kampeerder vertelde dat hun gezin hun plaats (die wel een plaats was) moest met delen met anderen... Al van bij onze aankomst was het eigenlijk duidelijk dat deze camping allesbehalve rustig was. Daarnaast waren er nog verschillende, kleine elementen die ons bezoek niet zo relaxi maakten: krappe douches met zwakke straal (betalend), loslopende honden (ook van medewerkers)... Niets voor ons. Maar anderen relaxten er duidelijk wel...

• 5Staat v/h sanitair
  • 5Familie met jonge kinderen18-08-2020

Jammer

Wat zo een fijne camping kan zijn was zo een teleurstelling door slecht beheer. Veel te veel volk, camping overvol, te weinig douches en in zeer slechte staat. Eigenaars niet gastvrij. Wij komen niet meer terug!

• 4Eetgelegenheden
  • 5Thijs - Vandenberk17-08-2020

twijfellaar

Wij zijn hier 10 dagen geweest, hadden grote plaatsen en gelukkig elektiriciteit vlak bij onze plek maar is vaak niet voldoende om iedereen van stroom te voorzien. De camping heeft een mooie rivier, een vijver maar deze is niet goed onderhouden, alsook het zwembadje voor de kleinere kinderen is niet schoon. Het sanitair gebouw is te klein voor een volle camping, de douches zijn klein en er hangt een vies gordijn, en je krijgt weining water waar je dan toch extra voor betaald. Toiletten waren bij ons wel schoon en de poetsvrouw doet echt moeite om het goed te onderhouden.

Verder is het wel gezellig met kampvuurtjes en een goede broodjes service.

• 4Staat v/h sanitair
  • 4Michelle Doel12-08-2020

Nooit meer.

Kleine campingplaatsen die niet duidelijk zijn verdeeld, waardoor de plaatsen erg dicht op elkaar geplaatst zijn. De stroomvoorziening is vrij ver van de plaatsjes vandaan, waardoor een lange kabel nodig is. Sanitair is erg beperkt en komt wat vies over, door een stinkend douchegordijn en stinkende toiletten. De douche heeft een zwakke waterstraal en de ruimte is erg klein. Eigenaar komt niet gastvrij over, loopt niet even mee om kampeerplek te laten zien, of om wat info te geven over de omgeving.

• 8Sonja22-08-2019

Perfect

Verbleven als tussenstop onderweg naar huis. Fijne camping met veel speelgoed (skelters, steps en fietsen), super relaxte sfeer Meer dan vriendelijke eigenaren en super schoon sanitair

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 8Elly en Henk27-07-2019

Relaxt

We hebben hier een fantastisch voorjaar gehad met veel mooie wandelingen. Liesbeth en Herman ( eigenaars) zijn schatten van mensen. Zijn goed bezig met het opbouwen van deze camping. Is zeker een aanrader voor mensen die van Relaxen houden.

• 7Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar