Géén boekingskosten

Vakantiehuis Le Sabot

BelgiëLuxemburgForrières

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Le Sabot voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 4 reviews

Meer vakantiehuis info

4 Reviews over Le Sabot

• 9Cynthia22-03-2015

Heerlijk groot huis

Lekker weekend gehad in dit schone ruime huis. Voor iedereen wel een plek. De veranda was super, mooi uitzicht. De kinderen hadden veel plezier in de speelruimte. We hebben twee avonden volop genoten van de Hottub die we via de eigenaar hadden gehuurd.

• 8nsheuvel14-03-2013

Schoon huis met veel ruimte

We hebben een heel fijn weekend gehad in het huis. We hadden een koud weekend, waardoor de stookkosten aan de hoge kant waren. We zijn met 4 stellen en 4 kinderen geweest. Kinderen hebben zich kostelijk vermaakt in het huis, er is een speciaal kinderhoekje en er is genoeg ruimte voor ze. Ook buiten in de schuur is het leuk voor de kinderen. De omgeving verder is niet zo heel erg bijzonder, het is even zoeken naar leuke dingen. Het huis is verder heel fijn! De behulpzame eigenaar is na een belletje meteen gekomen om iets op te lossen. Hele gastvrije aardige mensen. Fijne grote complete keuken! De douche is zeer schoon, een badmat of iets dergelijks was geen overbodige luxe geweest. Het wordt erg nat. Alles zit er verder op en eraan. De documentatiemappen zijn ook volledig en uitgebreid. Een aanrader om met een stel vrienden of familie naar toe te gaan.

• 5J. de W12-03-2013

Laatste keer geweest

Bij aankomst in het huis, werkten de verwarmingen niet, was het steenkoud en duurde het uren eer het enigszins op temperatuur was. Eigenaar is langs geweest, alles vol open gezet, met als gevolg dat we van onze borg een forse naheffing in elektriciteit en stookkosten hebben gehad. Met de kosten voor schoonmaak (schoner opgeleverd dan bij aankomst) is het al met al een duur weekendje geweest. Prijs/kwaliteit verhouding is dan ook slecht, in de nabije omgeving weinig te beleven. Voor ons dan ook een laatste keer! Er zijn zat (goedkopere) huizen te huur met betere faciliteiten en mooiere omgeving.

Fam. van Baar Vakantiehuis Le Sabot, Eigenaar, 15-03-2013

Graag willen wij toch even reageren op uw bericht.

Dat er twee radiatoren het niet deden klopt, maar binnen een uur na uw telefoontje/aankomst was de eigenaar er om het in orde te brengen.

Bij zijn bezoek aan uw groep heeft hij niemand gehoord over het feit dat het huis 'vies' zou zijn, in tegendeel !! Ons huis was op en top schoon (zoals altijd) en jammer dat u niet kunt aangeven in een mail wat er zo vies zou zijn aan het huis.

Dat de stookkosten voor de verwarming hoog uitgevallen zijn is niet vreemd. Toen wij ons huis binnenkwamen na uw vertrek stonden alle radiatoren volop aan!

U bent in februari geweest en het klopt dat dan veel in de omgeving nog gesloten is omdat het seizoen pas rond pasen gaat lopen. Dat is niet alleen in de omgeving van Forrieres zo maar dat is in alle landen zo.

Ontevreden kan altijd, en dat is totaal geen probleem, maar dan moet het wel eerlijk en terecht zijn !! Wij zijn dan ook blij dat uw medereiziger die hierboven heeft geschreven wel tevreden is

• 9Fam. V van Antwerpen14-01-2011

Prachtig sfeervol en schoon huis

Wij zijn met onze broers, zussen en kinderen een weekend in dit mooie huis geweest. Wij hebben genoten van het sfeervolle en propere huis, van de prachtige omgeving (veel gewandeld en gefietst omdat we bij de eigenaren mountainbikes konden huren) en de kinderen genoten van de speelruimte. Het huis is ruim en heeft een mooi uitzicht. Topper ! Dit soort verzorgde woningen kom je nauwelijks meer tegen ! Wij komen volgend jaar terug. Bedankt voor het fijne, ontspannen, gemoedelijke weekend.

Vakantiehuis Le Sabot info

• InternetBeschikbaar