Géén boekingskosten

• 8.5Ruimte

Vakantiehuis info

2 Reviews over Le Repos du Moine

• 8Kim G10-08-2011

Mooie ruim en fantastich uitzicht

Zeer ruim "huis". Het is er netjes en schoon en wij hebben hier ons prima vermaakt met vier volwassenen en twee kinderen (3 en 1 jaar oud). keuken inventarisatie is prima. Beneden en boven een douche en toilet, zeer schoon en netjes. Buiten wel goede stoellen om op te zitten, lig stoellen waren er wel maar zo te zien al jaren niet gebruikt, ook niet door ons. Alles netjes verzorgt ook de buiten BBQ. Vanuit Muno kan je overal prima en snel heenrijden, in het huisje ligt een map met info over de regio. Zelf een dag naar Luxemburg (1u rijden) en Frankrijk geweest. Boodschappen dien je in Florenville te doen, hier heb je drie supermarkten oa de Aldi. In Muno is alleen een slager en bakker aanwezig. Na een vriendelijk ontvangst zie en hoor je de eigenaren niet meer, zeer rustig gelegen! Aan de zijkant van het huis heb je lekker de ruimte.

• 8Ronald Moolenaar12-11-2008

Prachtig gelegen, aanrader!

Ben hier geweest met 4 volwassenen. Het huis is in de lokale stijl ingericht, niet modern. Dit is wat mij betreft geen negatief punt. Het ontbreekt nergens aan, is van alle gemakken voorzien en ruim genoeg voor grotere groepen. Het huis wordt keurig onderhouden, op de dag van aankomst wordt het grondig schoongemaakt. Mooi uitzicht ook vanuit het huis, je kijkt uit over een kleine vallei. Je ziet ook Frankrijk, zo dichtbij is de grens.

Het gebied is erg mooi en bosrijk. Rond het dorpje Muno kan je goed wandelen, de eigenaar van de Prieuré raadde ons (terecht) de route 'Roche a l'appel' aan. Er ligt een wandelkaart in het huisje die je mag gebruiken. Ook verder in de omgeving, b.v. Chassepierre, heb je mooie routes.

Een bezoek aan de abdij van Orval is verder de moeite waard. Als je uit eten wilt kan je in Florenville terecht.

Vakantiehuis Le Repos du Moine info

• Adresgegevens