Géén boekingskosten

• 6.7Eetgelegenheden

Meer camping info

20 Reviews over La Rosière

• 7Anne18-08-2022

Prachtige ligging bij Semois, maar te luidruchtig.

Voor alle duidelijkheid, de naam van deze camping is veranderd in camping le Florenville. De camping heeft een nieuwe eigenaar.( Deze zijn ook Engels sprekend) Deze zijn bezig de camping verder op te knappen. Er zijn nieuwe houten chalets neergezet, dit ziet er prachtig uit, en hebben een rustige ligging. Het oude toiletgebouw is sterk verouderd, maar verder op de camping ( achter de nieuwe chalets) is een recenter sanitair gebouw. Mijn ervaring is, dat er geen muntjes voor het douchen nodig zijn. Er is een zwembad aanwezig die in de middag geopend is. ( 13.00 -18.30). Er is ook een gezellige kantine met terras, voor een hapje en een drankje. Naast het terras is ook een speeltuin gesitueerd. Inde buurt van de kantine/ receptie is ook gratis Wi-Fi beschikbaar. De camping ligt mooi langs de Semois, op loopafstand van Florenville. Helaas waren er kampeerders die de muziek hard aanzetten en zelf muziek maakten. Ook nog na waarschuwingen.

• 6Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 3de kids en ik28-03-2019

Never again

Nooit meer vele jaren na elkaar bij de oude uitbaters daar gecampeerd. zalige tijd, zalige uitbaters, proper sanitair, leuke animatie etc. eens de nieuwe uitbaters begon de horror. zeer antipatieke uitbaters, vuil en smerig sanitair, dure douches en zelden warm water, zwembadr extra betalend (voordien niet) en zeer koud. vaste jaarcaravans zijn er heer en meester, de andere toeristen lijken eigenljik helemaal niet welkom. men kan trouwens merken dat de nieuwe uitbaters liever enkel franstalige mensne heeft, als vlaming of nederlandes ben je de pineut, zelf al ben je de franse taal machtig, je blijft in hun ogen "uitschot" met veel spijt verlaat ik voor eeuwig en altidj de camping en heb ik mijn heil elders gezocht en gevonden

• 3Eetgelegenheden
  • 4Anoniem21-07-2018

Mooie ligging - opknapbeurt nodig

Mooie ligging en fijne schaduwplek voor de tent. Helaas veel overlast van andere campinggasten. Veel vaste staanplaatsen waardoor het gehalte ons-kent-ons erg hoog ligt. Toiletten en douches zeer verouderd en niet heel proper. Voor ons niet nog een keer op deze camping. Erg jammer want het zou een fijne plek in de Ardennen kunnen zijn!

• 3Linda09-04-2018

Niet ons ding

Vriendelijke ontvangst, maar voor de rest een naar ons gevoel groezelige camping. Niet ons ding. Veel vaste caravans, die er al vele jaren staan. We hebben 24,50 euro betaald. Om te douchen moest je nog eens 2 euro per jeton betalen. Elektriciteit werkte niet. Toen we ervoor belden, was de reactie: Je vais voir. Waar er gekeken is, weten we niet, maar probleem werd niet opgelost. Doordat we ons niet op ons gemak voelden op de camping hebben we ook niets van de omgeving gezien.

• 7Chantal Calomme20-06-2017

quelques points à revoir

beau camping, bien entretenu, emplacements pour camping cars spacieux et pratiques. Accueil sympa.. Magasin pas ouvert, pas de restauration ni de vente de pain. la ville n'est pas loin mais il faut pouvoir bien marcher pour y accéder. Le camping est en grande partie occupé par des caravanes résidentielles et les sanitaires de ce côté là sont bien mais ceux du côté camping cars/caravanes sont en dessous de tout : douches à jetons ou l'eau commence à couler avant qu'on y soit entré, bacs à vaisselle crasseux, déplorable! Méme si le prix du camping est raisonnable, 1€ la douche c'est quand méme cher, méme si elle coule 6 minutes (sans possibilité de règlage!)

• 2Staat v/h sanitair
  • 9henno raggers04-10-2016

Warme,vriendelijke en gastvrije ontvangst!

Na de koude douche van vorig jaar viel mij dit jaar een warm bad ten deel! Na de fantastische ontvangst heb ik opnieuw op deze camping het mooiste plekje van de wereld gevonden! Ik kom hier zo snel en zo lang mogelijk weer terug!

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 5Thomas09-05-2016

A améliorer

Emplacement parfait, accueil moyen. Pas de boulangerie pourtant indiquée sur le site, magasin très très pauvre. Douche propre mais vraiment pas pratique l'eau coule avant d'entrer dans la cabine. Heures d'ouvertures de la réception et du magasin forts restreintes.

• 4Staat v/h sanitair
  • 8henno raggers27-04-2016

Bij mijn aankomst in 2015: Wat heb ik misdaan?!

De locatie direct aan de Semois is fantastisch! In tegenstelling tot andere reviews was het sanitair schoon toen ik er eind juli 3 dagen kampeerde.Na de vriendelijke ontvangst in 2014 was mijn aankomst in 2015 een koude douche.Misschien had de man zijn dag niet,maar toen ik hem bij vertrek bedankte voor de gastvrijheid kon er gelukkig toch een lachje vanaf!Ik kom hier zeker terug want de plek is fantastisch!

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 3Wewe18-08-2015

Wat een trieste, vieze en nare camping !

Baas DOET (!!!) of hij geen Nederlands spreekt en verstaat. Zit achter schuifloketje, als een vraag hem niet bevalt, schuift hij domweg het loketje dicht. Iedere bezoeker klaagt op deze camping, maar wat begin je als je vooruit betaald hebt. Bij de VVV blijkt dat er heel veel klachten zijn. Gemeente Florenville (eigenaar camping) kan niet veel; de camping is immers voor een jaar verpacht aan deze nare vent.
    Zwembad soms 1 kaartje pp,, soms 1 kaartje genoeg voor 4 of 6 personen. Hoe zit dat ? Gaat tussen de middag dicht, 's Middags nieuwe kaartjes nodig; € 3,00 per kaartje. Dus extra kosten voor een gezin met 3 kinderen, vooral met warm weer. Douches zijn slecht, kosten € 0,50 per beurt. Met geluk heb je dan 6 minuten warm water. Soms 20 seconden en niet meer. "Pech gehad", bewijs het maar eens. Douches en toiletten zijn vies, worden weinig schoongemaakt. Op een gedeelte voor +- 60 tenten/caravans een schamel afwashokje beschikbaar met 2 vieze kranen en afwasbakken.

• 4Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 1Johan10-08-2015

wat een schande

Sanitair was ronduit smerig. Er werd 3 x in de week schoongemaakt. Zwembad zou gratis zijn, maar kregen veel te weinig kaartjes. Rest bij betalen. Ontvangst was onbeschoft en zonder informatie. Geen Camping winkel en geen animatie voor de kinderen. (Stond wel vermeld in de brochure). Moet ik nog even doorgaan???

• 1Eetgelegenheden

Camping La Rosière info