6,6

7 reviews over Hotel France en Gaume in het Nederlands

Ouderwets hotel maar heeft toch wat sfeer.

carlie
30-12-2012

Verouderd hotel. Heeft toch wel wat charme en sfeer maar is van voorbijgestreefde grandeur.Eenvoudige maaltijden.Wel goed ontbijt.Propere kamer maar wel gehorig en koud in de winter want er wordt niet voldoende verwarmd, ook niet in de gemeenschappelijke delen van het hotel. Kamers achteraan hebben mooi zicht op grote tuin waar men in de zomer kan buitenzitten en ontbijten.Prijzen afhankelijk van boekingsorganisatie. Wel vriendelijk personeel.

Gereisd Met partner in Sat Dec 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer !

Y. de Rijke
6-9-2012

Stokoud hotel, alles kraakt, van de vloeren tot de bedden. Lopers op de trappen met regelmatig losliggende roedes. Verder is het vreselijk gehorig. De matrassen op de bedden waren slecht en de kussens een baksteen. De tuin zou mooi kunnen zijn wanneer deze niet zo verwaarloosd zou zijn en de hond van de eigenaar er niet overal in zou poepen. De nooduitgang bevond zich in een verhuurde kamer, dus niet direct bereikbaar. Het ontbijt was zeer karig en het diner ronduit slecht. Het personeel is niet bijzonder vriendelijk. Echt geen aanrader!

Gereisd Met vrienden in augustus 2012

Geweldig authenthiek

Ankie
21-11-2009

Heerlijk hotel, is authenthiek. Vloeren kraken, deuren piepen geweldig.

Gereisd Met vrienden in april 1998

Neen danku

G&G
10-4-2009

Voor de eerste keer hebben wij gebruik gemaakt van deze organisatie voor een boeking in dit hotel. Vol enthousiasme trokken wij naar Florenville, maar onze bevlogenheid was zéér snel bekoeld: - koude hotelkamer bij aankomst - vochtplekken op de kamermuren - geen verwarming in de badkamer - kleine gaatjes (motten?) in de lakens en dekens - geluidsoverlast (avond/nacht) van kamer boven onze kamer: elke voetstap was hoorbaar (parket), het gesprek van de bovenburen was hoorbaar, het geluid van de televisie was eveneens perfect hoorbaar. het spoelen van de wc van de bovenburen was ook weeral hoorbaar doordat de afvoer langs onze kamer liep - via callcenter van onze organisatie geen mogelijkheid tot verplaatsing van de boeking omwille van buikgriep (was volgens de hoteleigenaar wel mogelijk) - zeer slecht bed - beperkt ontbijt - verouderd kamerinterieur (meubels, kleuren) - Wél zeer vriendelijke uitbaters 100 euro één nachtje in dit hotel is véél te véél

Gereisd Met partner in maart 2009

echt autentiek dorpshotel

Ray Swart
27-3-2009

Ik kwam hier toevallig terecht op doorreis. Ik heb zeker in 500 verschillende hotels geslapen, waarvan vele hiltons, marriotts, en andere ketens. Ik mis daar altijd de persoonlijkheid en de Bourgondische ambiance die ik mij bij een hotel voorstel. Dat vind ik in Hotel de France. Ik heb mijn verblijf met een aantal dagen verlengd.

Gereisd Alleenreizend in Fri Mar 27 2009 11:42:53 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Ooit was dit heel zeker een prachthotel , maar het is niet

sunnaert henriette
17-5-2008

Ooit was dit heel zeker een prachthotel , maar het is niet onderhouden langs buiten De mooie tuin was vroeger zeker een juweeltje .Het onkruid aan de voorzijde en de groene steenuitslag zijn onder alles , verf kennen ze er niet !! Binnenin beter verzorgd en vrij goed ontbijt ,personeel is niet te vriendelijk en het is er veel te duur voor zo een verwaarloosde aanblik !!! De prijs moet zeker voor een derde zakken !!!

Gereisd Met partner in mei 2008

goed hotel maat te duur , prijs kwaliteitn, de zwaluwen in

ceulemans Vaneeckhaute
2-3-2008

goed hotel maat te duur , prijs kwaliteitn, de zwaluwen in het portaal zijn leuk behalve de drollen

Gereisd Familie in maart 2008

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel France en Gaume in Florenville, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel France en Gaume zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.