Hotel France en Gaume

België, Luxemburg, Florenville

6.6Voldoende

7 reviews over Hotel France en Gaume

• 5carlie30-12-2012

Ouderwets hotel maar heeft toch wat sfeer.

Verouderd hotel. Heeft toch wel wat charme en sfeer maar is van voorbijgestreefde grandeur.Eenvoudige maaltijden.Wel goed ontbijt.Propere kamer maar wel gehorig en koud in de winter want er wordt niet voldoende verwarmd, ook niet in de gemeenschappelijke delen van het hotel. Kamers achteraan hebben mooi zicht op grote tuin waar men in de zomer kan buitenzitten en ontbijten.Prijzen afhankelijk van boekingsorganisatie. Wel vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in december 2012

• 4Y. de Rijke06-09-2012

Nooit meer !

Stokoud hotel, alles kraakt, van de vloeren tot de bedden. Lopers op de trappen met regelmatig losliggende roedes. Verder is het vreselijk gehorig. De matrassen op de bedden waren slecht en de kussens een baksteen. De tuin zou mooi kunnen zijn wanneer deze niet zo verwaarloosd zou zijn en de hond van de eigenaar er niet overal in zou poepen. De nooduitgang bevond zich in een verhuurde kamer, dus niet direct bereikbaar. Het ontbijt was zeer karig en het diner ronduit slecht. Het personeel is niet bijzonder vriendelijk. Echt geen aanrader!

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 8Ankie21-11-2009

Geweldig authenthiek

Heerlijk hotel, is authenthiek. Vloeren kraken, deuren piepen geweldig.

Gereisd met vrienden in april 1998

• 6G&G10-04-2009

Neen danku

Voor de eerste keer hebben wij gebruik gemaakt van deze organisatie voor een boeking in dit hotel. Vol enthousiasme trokken wij naar Florenville, maar onze bevlogenheid was zéér snel bekoeld: - koude hotelkamer bij aankomst - vochtplekken op de kamermuren - geen verwarming in de badkamer - kleine gaatjes (motten?) in de lakens en dekens - geluidsoverlast (avond/nacht) van kamer boven onze kamer: elke voetstap was hoorbaar (parket), het gesprek van de bovenburen was hoorbaar, het geluid van de televisie was eveneens perfect hoorbaar. het spoelen van de wc van de bovenburen was ook weeral hoorbaar doordat de afvoer langs onze kamer liep - via callcenter van onze organisatie geen mogelijkheid tot verplaatsing van de boeking omwille van buikgriep (was volgens de hoteleigenaar wel mogelijk) - zeer slecht bed - beperkt ontbijt - verouderd kamerinterieur (meubels, kleuren) - Wél zeer vriendelijke uitbaters 100 euro één nachtje in dit hotel is véél te véél

Gereisd met partner in maart 2009

• 8Ray Swart27-03-2009

echt autentiek dorpshotel

Ik kwam hier toevallig terecht op doorreis. Ik heb zeker in 500 verschillende hotels geslapen, waarvan vele hiltons, marriotts, en andere ketens. Ik mis daar altijd de persoonlijkheid en de Bourgondische ambiance die ik mij bij een hotel voorstel. Dat vind ik in Hotel de France. Ik heb mijn verblijf met een aantal dagen verlengd.

Alleen gereisd in maart 2009

• 7sunnaert henriette17-05-2008

Ooit was dit heel zeker een prachthotel , maar het is niet onderhouden langs buiten De mooie tuin was vroeger zeker een juweeltje .Het onkruid aan de voorzijde en de groene steenuitslag zijn onder alles , verf kennen ze er niet !! Binnenin beter verzorgd en vrij goed ontbijt ,personeel is niet te vriendelijk en het is er veel te duur voor zo een verwaarloosde aanblik !!! De prijs moet zeker voor een derde zakken !!!

Gereisd met partner in mei 2008

• 8ceulemans Vaneeckhaute02-03-2008

goed hotel maat te duur , prijs kwaliteitn, de zwaluwen in het portaal zijn leuk behalve de drollen

Gereisd met familie in maart 2008

Hotel France en Gaume info